Gezocht Nintendo New 3DS XL

Alle games, consoles en merchandise waar iemand jou blij mee kan maken.
Isegrimm

Gezocht Nintendo New 3DS XL

23 apr 2021, 12:45

Hoi,

Ik heb een New 2DS XL waar ik veel games op heb staan om te spelen, maar ik merk dat ik 'm vaak links gaat liggen vanwege de wat mindere bouwkwaliteit, met name het scharnier en het scherm dat bij elke beweging los op en neer gaat.
Als je online erop zoekt blijkt dat dit normaal is voor dit model, maar ik ben bang dat er iets kapotgaat door regulier gebruik.

Van de New 3DS XL heb ik begrepen dat die wat steviger is, vergelijkbaar met de eerdere DS modellen.
Ik heb de originele DS en DS Lite, en bij beide is de bouwkwaliteit gewoon dermate goed dat ik er zonder zorgen op game.
Daarom ben ik nu op zoek naar een New 3DS XL. Heeft iemand er eentje over en zou die voor een redelijke prijs een nieuwe eigenaar mogen krijgen?
Ik hoef niet voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten, maar ik heb het gevoel dat hier de kans op Marktplaats-toestanden (waarbij de console bij wijze van spreken van ellende uit elkaar valt terwijl ie als nieuw wordt verkocht, met bijbehorende prijs) wat minder groot is :smile:

Ik hoor het graag!
Afbeelding
Isegrimm

Re: Gezocht Nintendo New 3DS XL

04 mei 2021, 21:22

De zoektocht is over

Een tijdje terug had ik bij Mario3DS een alert ingesteld als ze weer exemplaren binnenkregen en ik was dat eigenlijk alweer vergeten, tot ik vandaag een mailtje van ze kreeg dat ze er een paar hadden binnengekregen.

Prijs was ook wat ik in gedachten had, dus gelijk eentje besteld en morgen wordt ie geleverd. Kan niet wachten

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding
Kunstschilder1987
Contacteer:

Re: Gezocht Nintendo New 3DS XL

05 mei 2021, 07:25

Isegrimm schreef:
04 mei 2021, 21:22
De zoektocht is over Afbeelding

Een tijdje terug had ik bij Mario3DS een alert ingesteld als ze weer exemplaren binnenkregen en ik was dat eigenlijk alweer vergeten, tot ik vandaag een mailtje van ze kreeg dat ze er een paar hadden binnengekregen.

Prijs was ook wat ik in gedachten had, dus gelijk eentje besteld en morgen wordt ie geleverd. Kan niet wachten AfbeeldingAfbeelding

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
veel plezier ermee! mooi dat je er eentje gevonden hebt. :thumbup:
Captain toad, Lego City undercover, mario 3d Land, en de zelda games (op die rare triforce heroes na) zijn zeker niet verkeerd om te spelen.
voor mensen die het interessant vinden te zien wat ik maak:
:investigate: Link naar mijn website/schilderijen :investigate:
Afbeelding
BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels :happy:

Terug naar “Op zoek naar”