NTSC GameCube gezocht

Alle games, consoles en merchandise waar iemand jou blij mee kan maken.
jukujosuki

NTSC GameCube gezocht

05 apr 2021, 17:46

Kleur maakt niet uit. Liefst zwart.
Zach

Re: NTSC GameCube gezocht

10 apr 2021, 21:09

Je kunt ook kijken voor een freeloader als je de bedoeling hebt om enkele usa only games te spelen.
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

10 apr 2021, 21:51

Zach schreef:
10 apr 2021, 21:09
Je kunt ook kijken voor een freeloader als je de bedoeling hebt om enkele usa only games te spelen.
Ik geloof dat niet alle gamecubes met alle freeloaders werken dus daar moet je dan goed op letten.
Wingcapman Eleven
Contacteer:

14 aug 2021, 11:10

Yo, ik krijg juist mijn amerikaanse DOL-101 Gamecube niet verkocht, ik weet niet of je nog steeds interesse hebt.

Voor de andere reacties over de Freeloader, het klopt dat de Freeloader niet alle games buiten de regio wilt laden, of niet fatsoenlijk kan laden. Ik heb zelf dit met de japanse F-ZERO GX game geprobeerd en alle tekst en zelfs menu was onzichtbaar.
Er zijn tegenwoordig betere exploits om jou Gamecube alle games van alle regio's te laden, o.a. save exploits (en dan exploits zoals Swiss laden), maar je bent verplicht om een bewerkte save file op een Memory Card te droppen (wat makkelijk is op een bewerkte Wii).

Als er nog interesse is voor de amerikaanse Gamecube die ik niet verkocht krijg, dan wil ik graag weten. Oh, en wat fijn is dat onze eigen AC adapter voor de amerikaanse Gamecube ook werkt dus je hoeft er niet per se eentje te importeren (ik doe dit al wat jaartjes met mijn japanse Gamecube, geen problemen). :)

Edit: De amerikaanse Gamecube ik heb is alleen een zilveren Gamecube. Ik weet niet of ik zo gauw aan onderdelen van een zwarte Gamecube kom, anders kon ik simpelweg de behuizing vervangen.

Terug naar “Op zoek naar”