Mother 3 translation cart GBA

Alle games, consoles en merchandise waar iemand jou blij mee kan maken.
KillingRaptor

Mother 3 translation cart GBA

02 feb 2021, 12:01

Een game die ik altijd al eens wou spelen is Mother 3 op de GBA. Nu weet ik dat er vertaling zijn van de game en dat er ook cartridges van gemaakt worden maar ik las zonet dat sommige zouden crashen in bepaalde boss battles enzo. Nu is mijn vraag of iemand van jullie weet waar ik ergens een vertaalde cart zou kunnen krijgen die niet vastloopt? Een doosje en boekje erbij zou wel een mooie extra zijn maar dat hoeft nu niet per se (desnoods kan ik dat zelf wel maken met een DS doosje ofzo :biggrin:).
Afbeelding
Ok Impala!
Contacteer:

Re: Mother 3 translation cart GBA

02 feb 2021, 14:39

Mother 3 is inderdaad een beetje tricky, ook al omdat de battles ritme gebaseerd zijn. Dus als het geheugen van de cart te langzaam is (lees té goedkoop geproduceerd), dan ga je de battles nooit voor elkaar krijgen. Zelf heb ik deze game indertijd met een hoge kwaliteit GBA flashcart gespeeld op m'n DS. Wellicht kun je tegenwoordig ook wel de ROM laden via een DS Flashcart? Die kun je supergoedkoop vinden.

Voor een repro cart staan hier tips over hoe die eruit moet zien:

Wat je ook kiest. Mother 3 is zeer de moeite waard om te spelen! Deze game ziet er trouwens ook prachtig uit als je 'm op je GameCube Gameboy Player speelt (mocht je die hebben). :smile:
KillingRaptor

Re: Mother 3 translation cart GBA

02 feb 2021, 16:33

Ok Impala! schreef:
02 feb 2021, 14:39
Mother 3 is inderdaad een beetje tricky, ook al omdat de battles ritme gebaseerd zijn. Dus als het geheugen van de cart te langzaam is (lees té goedkoop geproduceerd), dan ga je de battles nooit voor elkaar krijgen. Zelf heb ik deze game indertijd met een hoge kwaliteit GBA flashcart gespeeld op m'n DS. Wellicht kun je tegenwoordig ook wel de ROM laden via een DS Flashcart? Die kun je supergoedkoop vinden.

Voor een repro cart staan hier tips over hoe die eruit moet zien:

Wat je ook kiest. Mother 3 is zeer de moeite waard om te spelen! Deze game ziet er trouwens ook prachtig uit als je 'm op je GameCube Gameboy Player speelt (mocht je die hebben). :smile:
Ik heb die Game Boy Player ja maar mijn GameCube is nooit meer aangesloten, zou zelfs eens moeten kijken waar die is. Zou de game het liefst op de GBA zelf spelen eigenlijk. Bedankt voor de link alvast, zal daar eens kijken hoe of wat!
Afbeelding

Terug naar “Op zoek naar”