Ik heb deze machine ooit heel wat guldens gedoneerd op een vakantie in zeeland, als een jongen van een jaar of 14. Toen je nog gewoon 5 ballen voor je gulden kreeg. Gouden tijd. Nostalgische hoarder die ik ben, zou ik deze machine het liefst in huis hebben staan, maar pinball kasten uit de jaren 80 zijn niet goedkoop en dan zou ik ook nog mevrouw old school moeten overtuigen dat ding een plek te geven in de huiskamer. Naast het geld is dat nog wel de grootste horde

Uiteindelijk zou ik wel heel graag deze machine nog eens een keer willen proberen. We hebben natuurlijk allemaal dat we het verleden romantiseren. Ik ben erg benieuwd of ik deze machine nog steeds zo tof ga vinden, of dat ik ondertussen wel betere kasten heb gespeeld. Een lange inleiding tot een simpele vraag:
Wie weet of er ergens nog in Nederland een plek is waar deze machine te spelen is? Zou me, na de lockdown, wel een tripje waard zijn! Vlak over de grens in België of Duitslang is overigens ook nog een optie. Ik heb alleen geen marken of franken meer

Voor volledigheid een foto van de kast die ik bedoel: