Goede stoel of zetel om te gamen

Alle games, consoles en merchandise waar iemand jou blij mee kan maken.
KillingRaptor

Goede stoel of zetel om te gamen

23 mei 2020, 08:33

Ik ben op zoek naar een goede stoel of zetel om te gamen voor 1 persoon. Liefst iets wat niet op wieltjes staat en ook graag betaalbaar. Heeft iemand hier aanraders? Gewoon iets wat makkelijk zit om voor een tv neer te zetten. Ik heb al wat rondgekeken op internet maar vind niet zo meteen iets, vaak behoorlijk duur of onnodige functies voor mij zoals ingebouwd audiosysteem. De stoel waar ik nu op zit gaat wel maar zit na een tijdje wel wat ongemakkelijk.
Afbeelding
HeatherGrace

Re: Goede stoel of zetel om te gamen

23 mei 2020, 09:08

Ik heb zelf al een aantal jaren twee hele fijne stoelen van Ikea. De één heet blijkbaar Poang, maar de ander kan ik niet zo snel terugvinden. Dit is de "Poang", heb er zelf nog een extra kussentje op liggen voor mijn onderrug, maar daarmee is ie wel lekker ergonomisch verantwoord.

Afbeelding

De andere is zo'n faux leather stoel. Als je naar achteren leunt, past hij zich aan op jouw postuur op dat moment. Dat is ook zeer aan te raden. Dit is 'em niet exact, maar zal net zo goed zijn:

Afbeelding

Heb ze beide ooit 2e hands gekocht. Het is Ikea, dus menig kringloop zul je ze wel in moeten kunnen vinden!
Afbeelding

Terug naar “Op zoek naar”