De button bashers 2019 verlanglijst topic.

Alle games, consoles en merchandise waar iemand jou blij mee kan maken.
Sigma

Re: De button bashers 2019 verlanglijst topic.

01 jan 2019, 21:21

Ik hoop mijn gameroom te kunnen realiseren en daarna eens goed kijken wat ik qua game nog graag wil. D'r zal ook wel een topic komen met "Gezocht". Denk dan aan manuals en boxes die ik nog mis etc.
Dr. Drips
Contacteer:

01 jan 2019, 21:33

Hopen doe ik op een Metroid Prime 4, maar dat zal nog wel een jaartje duren.

Mijn lijstje is door de aanstaande verhuizing best klein maar er staat nog:
een snes muis, choplifter voor sms, sonic 3 voor md en Silent Hill: Shattered Memories
, dead space: extraction, a shadow's tale voor de Wii
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
Afbeelding
aapje

01 jan 2019, 23:17

Wilde net t topic terugzoeken, viel me op dat het in de verkoop sectie staat :)
"Video games are bad for you? That's what they said about Rock n' Roll."Shigeru Miyamoto

Parasola w dupie nie otworzysz. 
Youtube - pink aipom
Jalf

05 dec 2019, 10:53

Jalf schreef:https://www.gameshopplayit.nl/product/p ... -tour-2001

Tiger Woods 2001 PS2 voor €2,99.

Onderstaande games hoop ik eind 2019 aan mijn collectie toegevoegd te hebben:

- The Legend of Zelda: Minish Cap (GBA)
- Psycho Fox (SMS)
- Wonder Boy in Monster Land (SMS)
- Wonder Boy in Monster World (SMS)
- Zombies ate my Neighbours (SNES)
- Ghoul Patrol (SNES)
- Act Raiser (SNES)
Beide Wonder Boys heb ik toegevoegd aan de collectie! De rest niet. Nog wel even getwijfeld over een Duitse ZAMN die relatief goedkoop was, maar ik wil toch graag liever een FAH of UK versie. Ghoul Patrol zie je bijna niet en is me gewoon te duur. Die komt er waarschijnlijk dus niet. Act Raiser zie je wel vrij veel, maar is eigenlijk ook altijd prijzig. Die staat nog wel steeds op de radar. Net als Psycho Fox. Die heb ik wel een paar keer gezien, maar dan was de inlay nat geweest of het boekje ontbrak ofzo. Minish Cap ga ik wel een keer op de Wii U spelen denk ik.
Ik doe niet aan onderschriften.
Zach

05 dec 2019, 11:29

Zach schreef:Ik hoop in Japan wat leuke RPG merchandise of Jap-only SNES RPG's te scoren.
Elly van Houten/Welltall action figures heb ik op het oog. :tongue1:
Iemand nog tips?
Uiteindelijk Elly, Xenogears Perfect Works, Dragon Quest V (Ps2), Tales of Rebirth (PS2) en Shin Megami Tensei II (SNES) gekocht.

Niet verkeerd dacht ik zo:)
toejam

05 dec 2019, 11:41

toejam schreef:
WonderZwaan schreef:
toejam schreef:Tiger Woods 2001 voor de PS2. De oudste titel die ik nog zoek, het hele jaar beurzen voor afgestruind en nergens kunnen ontdekken. Onlangs nog bij een Game Mania geweest in Hoofddorp waar die op voorraad zou moeten zijn maar helemaal niks.
Bedoel je toevallig Tiger Woods PGA Tour 2001? Die is zo te zien hier nog aanwezig, wel alleen nog maar 2 gebruikte exemplaren, maar misschien interessant?
The one and only :) Misschien dat ik rond kerst 2019 zo wanhopig ben dat ik er 5 euro voor af wil tikken :laugh: Geloof dat die ook bij Lamar Games nog in de webshop staat voor 2,95.
Geinig dat dit topic genecromorphed is. Ik heb hem uiteindelijk bij Play It in Stadskanaal gevonden voor 2,24 aldus de administratie :)
Yo, homeboy gimme five!
koekiemonster
Contacteer:
eBay gebruikersnaam: Ruud_Luiten

05 dec 2019, 15:52

koekiemonster schreef:Ik kijk stiekem uit naar al die retro first person shooters, zoals Blood en Ion Maden. En uiteraard de nieuwe DooM.

Voor de rest wil ik nog een aantal Atari Jaguar games. Het gekke is dat ze veelal niet duur zijn, maar er zijn er gewoon niet zoveel meer. Dus aanbod is laag :(
Aanbod is nu redelijk, maar de prijzen zijn door het plafond geschoten.

De retroshooters zijn er niet gekomen op de devices die ik heb dus dat wordt mogelijk iets voor volgend jaar..
- portable-games.nl
Swey

05 dec 2019, 22:44

Swey schreef:Ik schaf nog de laatste vita titels aan die er via Eastasia Soft aankomen als het interressante games zijn. Verder een handjevol 3ds titels met name luigi’s Manson. Mocht er nieuws zijn mbt een nieuwe switch versie (mini) dan zou ik mij toch laten verleiden om evt aan te schaffen.

Verder in 2019 vooral lekker veel gamen
Leuk deze retrospectives! Heb eigenlijk precies dit gedaan. Al zijn de Vita titels langer doorgegaan dan ik gedacht had , want Vita=life uiteraard. Naast bovenstaande ben ik in de PSP gedoken( los van een paar moeilijker te krijgen/dure titels waar ik niet actief naar op zoek ben is mijn PSP collectie ook wel klaar)
een aantal limited edition handhelds , de mini consoles en een retron 5 aangeschaft. Heb wel redelijk veel games gespeeld maar slechts weinig uitgespeeld ( heb er serieus vijf waar ik blijf hangen op de laatste boss...)
Meest grappige is dat ik erachter ben dat ik het Puzzle-RPG genre echt heel leuk vind, nooit gedacht eerlijk gezegd, zo zie je maar weer
arjen1981
Animal Crossing Tour 2020
Animal Crossing Tour 2020

07 dec 2019, 17:28

Van mijn voorspelde lijstje:

10: Animal Crossing voor de Switch
9: Rage 2
8: Dragon Quest Builders 2
7: Shenmue III
6: Judgment
5: Resident Evil 2
4: NioH 2
3: Devil May Cry 5
2: Cyberpunk 2077
1: Sekiro - Shadow Die Twice

Zijn Cyberpunk, Animal Crossing voor de Switch en NioH 2 nog niet uitgekomen. Die gaan opnieuw in 2020 mee doen. Rage 2 heb ik om duidelijke redenen geskiped maar staat nu alsnog in XBOX Game Pass dus hoop ik daar nog wel zsm te spelen. En Devil May Cry 5 staat op 3 en zal wellicht ook een top 3 voor mij zijn maar heb ik gek genoeg gewoon geen tijd voor gehad. De rest heeft mij heel goed vermaakt in 2019. Van Dragon Quest Builders 2 to Sekiro.

Terug naar “Op zoek naar”