PS2 wanted list - Update 12-09 (50 to go)

Alle games, consoles en merchandise waar iemand jou blij mee kan maken.
Kunstschilder1987
Contacteer:

Re: PS2 wanted list - Update 27-08 (52 to go)

27 aug 2021, 12:51

juist legend of camelot leek me een mooie titel, al deed de coverart al gelijk anders vermoeden :D

top dat je weer closer komt vij een complete collectie!
voor mensen die het interessant vinden te zien wat ik maak:
:investigate: Link naar mijn website/schilderijen :investigate:
Afbeelding
BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels :happy:
toejam

Re: PS2 wanted list - Update 27-08 (51 to go)

12 sep 2021, 11:22

Afbeelding

Omdat ik blijkbaar nog niet genoeg gitaarbundels had op de PS2 deze ook maar opgepikt. Er was een tijd dat ze voor een appel en een ei te vinden waren maar die tijd is wel geweest.

Dakar 2 is ook zo'n upgrade. Het is de Nederlands/Franse versie maar in Frankrijk kregen ze er zo'n mooie zwarte sleeve omheen en was het ineens de collector's edition.

De nieuwe uit de lijst is Hard Knock High. Enorm opgehypt het afgelopen jaar als zijnde een zeldzame PS2-game wat de prijzen tot ver boven de 200 euro heeft laten stijgen. Aanbod is er echter zat al is dit wel weer zo 1 waar ik mij achter de oren krab waarom ik die niet eerder heb opgepikt. Speciaal voor @Theo79 hier heb je nog een fighter voor de PS2 ;)

Demo's van Mashed en Need For Speed Carbon omdat ik nu ook wat meer naar de demolijst kijk en dit zijn van die eurodingen. En dat geldt ook voor de bijvangst van de Ecco promo. Ik kan hem teruggooien maar blijkbaar worden ze in gevangenschap ook best oud.

En daarmee zijn er nog 50 over, want ik heb de Italiaanse variant van The Great Football Quiz naar de LVL-lijst gezet
Professional dabbler
Theo79

Re: PS2 wanted list - Update 12-09 (50 to go)

12 sep 2021, 17:15

Mooie aankopen weer! En altijd goed om te zien dat er een fighting game tussen iemands nieuwe aankopen zit, alhoewel ik wel liever 2D fighters zie. Veel plezier ermee!

Verstuurd vanaf mijn SM-A600FN met Tapatalk

Kunstschilder1987
Contacteer:

12 sep 2021, 17:18

de gitarist van 1 vd bands waar ik vroeger in zat gaf ook iedere keer bij de vraag of hij nog gitaren ging kopen hetzelfde antwoord:
de mooiste gitaar die er is blijft nu eenmaal de volgende :D
of die nu gevangen is of niet, ecco heb ik altijd een hekel aan gehad, stomme nepwalvis :D

50 nog maar.... man man wat close! succes en veel plezier met deze natuurlijk :)
voor mensen die het interessant vinden te zien wat ik maak:
:investigate: Link naar mijn website/schilderijen :investigate:
Afbeelding
BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels :happy:
KillingRaptor

12 sep 2021, 18:24

Nice man! Die Hard Knock High kende ik niet, ziet er wel nog tof uit.
toejam

14 sep 2021, 09:37

Theo79 schreef:
12 sep 2021, 17:15
Mooie aankopen weer! En altijd goed om te zien dat er een fighting game tussen iemands nieuwe aankopen zit, alhoewel ik wel liever 2D fighters zie. Veel plezier ermee!

Verstuurd vanaf mijn SM-A600FN met Tapatalk
Dank je :) Het is ook niet echt mijn ideaal van een fighter maar als verzamelaar is het nemen en nemen :)
Kunstschilder1987 schreef:
12 sep 2021, 17:18
de gitarist van 1 vd bands waar ik vroeger in zat gaf ook iedere keer bij de vraag of hij nog gitaren ging kopen hetzelfde antwoord:
de mooiste gitaar die er is blijft nu eenmaal de volgende :D
of die nu gevangen is of niet, ecco heb ik altijd een hekel aan gehad, stomme nepwalvis :D

50 nog maar.... man man wat close! succes en veel plezier met deze natuurlijk :)
Hmm, misschien moet ik dan maar afsluiten met de beste game die nog op de lijst staat. Dank!
KillingRaptor schreef:
12 sep 2021, 18:24
Nice man! Die Hard Knock High kende ik niet, ziet er wel nog tof uit.
Thanks, ik vond het er nogal sloom uitzien vooral. Ik ga hem binnenkort eens zelf proberen.
Professional dabbler

Terug naar “Op zoek naar”