Ik was mijn collectie aan het doorspitten en zag wat games etc die weg kunnen.
In principe gratis af te halen of tegen verzendkosten op te sturen.
Wel met die verstande dat het de bedoeling is de spullen voor je eigen verzameling te vragen.
De final fantasy XII is alleen de box, er zit geen game in. Mocht je er toch iets voor willen geven is dat welkom, maar in principe zijn ze gratis. Stuur maar een PM als je interesse hebt!
Swey ruimt op en geeft weg!
- Mark
Bericht
Re: Swey ruimt op en geeft weg!
Als je van RPG's houdt en binnenkort een uurtje of 25 stuk te slaan hebt, doe jezelf een lol en neem Grandia II over. Was volgens mij een van de eerste RPG's die ik speelde, hartstikke goed mee vermaakt. Mooi initiatief man.
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
.
Inderdaad een mooi initiatief!
Die viel me ook meteen op. Maar dat is een game die ik niet gratis zou kunnen overnemen
Inderdaad een mooi initiatief!
- Fing3r
Bericht
Ik heb wel interesse in de Blizzard games, Frozen Throne en Diablo 1 ben ik sowieso kwijt dus dat zou ik erg waarderen.
Bericht
Ik zou FF III heel tof vinden.
I sense a soul in search of answers...
Bericht
Grandia is ook vergeven
Let op: dat zijn alleen inserts, als je ze wil, dat kan maar er zit dus geen game bij
Grandia is ook vergeven
- Seroczynski
Bericht
Top dat je ze hier wil weggeven. Ik heb erg interesse in Chrystal Chronicles JAP.
Bericht
PM me maarSeroczynski schreef: ↑10 feb 2023, 14:53Top dat je ze hier wil weggeven. Ik heb erg interesse in Chrystal Chronicles JAP.
- koekiemonster
- Contacteer:
- eBay gebruikersnaam: Ruud_Luiten
Bericht
Als je FF12 doosje en boekjes nog hebt, daar heb ik wel oren naar.. 

- portable-games.nl
Bericht
Zeker maar let op: het doosje is van XII en de boekjes zijn van III. PM me maarkoekiemonster schreef: ↑02 mar 2023, 11:42Als je FF12 doosje en boekjes nog hebt, daar heb ik wel oren naar..![]()
- Seroczynski