Update
Verkocht
Partij verkoop Nintendo, xbox, playstation o.a.
Bericht
Partij verkoop Nintendo, xbox, playstation o.a.
Laatst gewijzigd door DJR op 02 jan 2023, 11:49, 2 keer totaal gewijzigd.
Nes , Snes , Pc , GTA Collector
Speelt momenteel: COD Warzone 2 / BR & DMZ - Minecraft - GTAV Online - Nes games
Speelt momenteel: COD Warzone 2 / BR & DMZ - Minecraft - GTAV Online - Nes games
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Re: Partij verkoop Nintendo, xbox, playstation o.a.
Zou je eventueel de Xbox Crystal controller los willen verkopen? Zo ja, voor wel bedrag? Stuur maar een PM!
Bericht
Hoi Oldschool, ik heb nog een losse te koop. Is 20 euro redelijk voor je? ER zit een verloop stekkertje aan maar dat zal ik voor de zekerheid nakijken.
- toejam
Bericht
Je gaat toch niet stoppen met de beurs he? Dat was altijd het hoogtepunt van het rondje 

Professional dabbler
Bericht
Nee stoppen zeker niet Toejam. In april ben ik met Dennis! weer te vinden op de beurs
Ik heb nog genoeg leuk spul en ben mijn o.a. NES CIBS aan het uitzoeken dus er komt nog wel wat aan.. Beste wensen man, en aan iedereen die dit leest op het forum uiteraard.