KillingRaptor's ruiltopic

Alle games, consoles en merchandise die je graag wilt verkopen of ruilen.
KillingRaptor

KillingRaptor's ruiltopic

23 okt 2022, 10:57

Ik volg ook even het voorbeeld van arjen1981 en OldSchool met een ruiltopic! Ik ga alles van Xbox 360 wegdoen omdat ik alleen maar problemen heb met de consoles die ik heb gehad, de multiplatforms ga ik allen omzetten naar PS3. Dus bij deze alle 360 games in de aanbieding!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Van Guitar Hero Metallica en de twee DJ Hero games heb ik de peripherals ook nog (compleet in doos normaal gezien) maar die zitten momenteel op zolder. De DJ Hero games gaan dus in set weg met die peripheral en hetzelfde geld voor Guitar Hero Metallica.

Zie je wat tofs ertussen? Laat het even weten en laat ook eens weten wat jij in de aanbieding hebt! Hij er rekening mee dat deze ruil wel naar België moet gebeuren.

Niet meer beschikbaar:
Death Smiles
Akai Katana
Sonic Generations
Sonic Sega All Star Racing
Marvel vs Capcom 3
King of Fighters XIII
Final fantasy XIII - 2
Anarchy Reigns
Laatst gewijzigd door KillingRaptor op 23 okt 2022, 14:59, 1 keer totaal gewijzigd.
arjen1981
Animal Crossing Tour 2020
Animal Crossing Tour 2020

Re: KillingRaptor's ruiltopic

23 okt 2022, 13:52

Tjonge Killingraptor Death Smiles heeft gelijk mijn interesse. Ik heb mijn ruilt topic hier maar dan is het eerst de vraag of je uberhaubt wat ziet.

viewtopic.php?f=16&t=7237

En ook dan moeten er best wel wat items gecombineerd worden. Death Smiles is top 360 draft materiaal ;)

Verder ook zeker interesse in:

Death Smiles dus
Akai Katana
Sonic Generations
Sonic Sega All Star Racing
Marvel vs Capcom 3
King of Fighters XIII
Final fantasy XIII - 2
Anarchy Reigns

Maar is even zien wat je tussen mijn eigen topic weet te vinden dat je nog niet hebt en wilt spelen. Komt dus wel wel uit Nederland ;)
KillingRaptor

Re: KillingRaptor's ruiltopic

23 okt 2022, 14:07

Ik kijk zo meteen even! Zal vast wel het 1 en ander vinden.

Terug naar “Aangeboden”