Videopac G7000 rgb mod

Alle games, consoles en merchandise die je graag wilt verkopen of ruilen.
unstablewarpfield

Videopac G7000 rgb mod

05 mei 2021, 14:39

Howdyho!

Ik vond nog een klein voorraadje mods die ik ooit gebouwd heb.

Een videopac G7000 rgb mod. In te bouwen in iedere console met een pal encoder.

15 euro ex. verzending.

Graag PM bij interesse :-)

Happy gaming!AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk

"I cannae change the laws of physics, captain!"
OldSchool
Contacteer:

Re: Videopac G7000 rgb mod

05 mei 2021, 15:20

Hoe makkelijk is deze in te bouwen? Kan ik dat ook, met mijn twee linkerhanden?
unstablewarpfield

05 mei 2021, 15:29

In principe is het draadjes vastsolderen. Aan de onderkant van het moederboard naar de mod, en van de mod naar een video connector. Voor mij klinkt dat makkelijk maar ik kan me zeker voorstellen dat de leek dit wel even een dingetje vindt. (Overigens is dit de manier waarop eigenlijk alle video mods geïnstalleerd worden)

Als je geïnteresseerd bent in vaardiger worden met een soldeerbout zou ik dit als een leuke beginnersmodificatie zien. In principe valt er voor de echte die-hard videopac spelers ook wel een dealtje te maken om iets te installeren hoor ;-)
OldSchool
Contacteer:

05 mei 2021, 16:56

unstablewarpfield schreef:
05 mei 2021, 15:29
In principe is het draadjes vastsolderen. Aan de onderkant van het moederboard naar de mod, en van de mod naar een video connector. Voor mij klinkt dat makkelijk maar ik kan me zeker voorstellen dat de leek dit wel even een dingetje vindt. (Overigens is dit de manier waarop eigenlijk alle video mods geïnstalleerd worden)

Als je geïnteresseerd bent in vaardiger worden met een soldeerbout zou ik dit als een leuke beginnersmodificatie zien. In principe valt er voor de echte die-hard videopac spelers ook wel een dealtje te maken om iets te installeren hoor ;-)
Ik hou het even in gedachten. Maar ik heb genoeg liefde voor de Videopac om op één er van de mod door te voeren.

Ik heb ook nog een G7401. Een Fransoos 😂. Die heeft van zich zelf rgb output. Ik heb hem gekocht op een rommelmarkt in Frankrijk. Geen idee of hij werkt en ik moet dus een rgb kabel er voor zien te vinden alvorens ik hem kan testen.

Beide toch maar eens gaan realiseren in de nabije toekomst. Als het mag, wil ik er wel alvast eentje reserveren.
unstablewarpfield

05 mei 2021, 17:13

Ah... de 7400... die heeft idd een rgb video uitgang. Ik zou dan bijvoorbeeld dezelfde connector gebruiken op je g7000 (ik vermoed din) en de signalen op dezelfde aansluitingen zetten. Dan kun je de kabel voor beide consoles gebruiken. Ik leg er wel eentje apart voor je. Het is nou niet dat ik verwacht deze dingen binnen no time allemaal te verkopen ;-)

Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk

Terug naar “Aangeboden”