Die wil ik wel, ben ergens toch wel benieuwd hoe het verhaal afloopt maar was me er niet van bewust dat dat ook op disc te krijgen was. Tenminste, als ik het goed begrepen heb staan de eerste twee episodes hier op en kun je met deze disc de rest downloaden toch?
Shadow of the Beast. Dit is de Aziatische fysieke release, maar is volledig in het Engels te spelen. Vraagprijs € 13,00
Bevat overigens de originele Shadow of the Beast als unlockable. *SOLD*
Te koop aangeboden, de drie Operation Rainfall games voor de Wii. Indertijd aangeschaft met de intentie om ze te spelen, maar dat is er nooit van gekomen en ik zie dat helaas ook niet meer gebeuren, dus hopelijk vinden deze CE's een nieuw plekje waar ze wel gespeeld gaan worden. Alle CE's zijn dus helemaal nieuw, compleet met alle extra content en ongespeeld. SOLD!
Xenoblade Chronicles
De achterzijde van de box is ongelijmd, zie foto in spoiler. Geen idee of dat bij alle exemplaren het geval is, maar anders is het eventueel eenvoudig zelf te fixen.
Nog een Limited Edition voor de Wii in de aanbiiding: The Legend of Zelda: Skyward Sword!
Uiteraard compleet met soundtrack CD en shiny Wiimote om mee te wapperen. In tegenstelling tot de eerdere LE's heb ik van deze de game wel gespeeld, maar de Wiimote die erbij zit heb ik nooit gebruikt. *SOLD*
Nice! Toffe titel! Voor mij net aan de hoge kant, anders wist ik het wel! Nooit uitgekomen in EU geloof ik, dus dat het ntsc is maakt mij niet uit (niet veel opties )
Mocht de richtprijs lager worden, laat het me gern weten!