Boekjes en leaflets in FAH Game Boy Play It Loud! versies

Interessante advertenties, discussies en alles over verzamelen.
Tracey

Boekjes en leaflets in FAH Game Boy Play It Loud! versies

27 jun 2021, 16:23

Ik zoek me nu al enkele dagen suf naar foto's of info over de orginele handleidingen / precaution booklets / reclame / .. die in de crystal cases zitten van de Play it Loud varianten van de classic Game Boy hier in Nederland/België/Frankrijk (FAH) met het Game Boy logo op de voorkant. Consolevariants geeft me nu ook niet meteen een uitsluitend antwoord;

Afbeelding

Afbeelding

Duitse versies vind ik wel en zij hebben een langwerpig reclame blaadje over de verschillende andere kleuren consoles en een vierkante manual, nu heb ik zelf nog nooit een anderstalige versie van die reclame gezien of een vierkante Game Boy manual in een andere taal, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.

Een niet vierkante Game Boy manual past gewoon niet mooi in deze case of ik ben mijn Tetris skills verloren, kan iemand mij helpen dit mysterie op te lossen? Heeft hier iemand een originele CIB versie?
Flozem

Re: Boekjes en leaflets in FAH Game Boy Play It Loud! versies

27 jun 2021, 19:28

Helaas. Ik heb zelf ook nooit een complete set met acryl verpakking gevonden. Wel heb ik één doosje met een vijf piek korting formuliertje van club nintendo dat in de ruimte achter de Gameboy past. Die flyer met de varianten heb ik ook. Evenals een Duits foldertje + blauwe epilepsie waarschuwing.

Maar waar de handleiding nu thuis hoort??? :rolleyes:

Mijn Amerikaans doosje is wat dat betreft logischer ingedeeld… :p

Terug naar “Verzamelpraat”