Games die al lang op je wishlist staan

Interessante advertenties, discussies en alles over verzamelen.
kingoftherain

Re: Games die al lang op je wishlist staan

31 jan 2021, 10:36

toejam schreef:
31 jan 2021, 09:55
Ben benieuwd welke SLES-code daar voor gereserveerd heeft gestaan :) Waarschijnlijk ga ik die niet achterhalen
toejam is on the case! :investigate:
"My life is a chip in your pile. Ante up!"
Setzer Gabiani - Final Fantasy III / VI

kingoftherain by day, N00b Extraordinaire by...er...whenever I feel like it. Watch me suck at games.
N00b Extraordinaire's YouTube channel
Ribbelchips

03 feb 2021, 15:45

Leuk topic!
Mark schreef:
28 jan 2021, 13:23

PS4: Langrisser I + II
Vorig jaar tijdens de zoektocht naar SRPG's toegevoegd aan de wanted list. Krijgt over het algemeen zeer positieve reviews en ik zou dit graag een keer willen proberen.
Deze ook, maar ik prefereer de Switch versie vanwege het handheld in bed kunnen spelen. Switch versie is alleen wel zo'n 15 euro duurder. Ik had deze twee weken geleden toevallig eindelijk besteld voor 28 pond oid bij de Europese NIS store, maar de order werd geannuleerd vanwege vliegverboden op het Europese vaste land voor Engelse vliegtuigen :( in NL is 49,99. Vind ik toch net iets teveel.

Andere games die al een tijdje op mijn wishlist staan:

- The Legend of Zelda; Twilight Princess Wii U. Deze is een tijd lang €18 geweest bij Nedgame. Nu €38. Het is echt tegen mijn principes om dat er nu weer voor te geven, dus ik hoop hem ergens goedkoper used te vinden.

- Mega Man Network Transmission (NGC) en Lost Kingdoms II (NGC) Twee games die ik graag een keer zou willen spelen en aan de collectie toevoegen, maar waarvan ik weet dat het niet helemaal mijn ding is. Ze zijn echter beide wel redelijk prijzig, dus ik geef dan voorrang aan games die ik wél tof vind.
Afbeelding
Mark

03 jul 2021, 16:39

Ribbelchips schreef:
Leuk topic!
Mark schreef:

Vorig jaar tijdens de zoektocht naar SRPG's toegevoegd aan de wanted list. Krijgt over het algemeen zeer positieve reviews en ik zou dit graag een keer willen proberen.
Deze ook, maar ik prefereer de Switch versie vanwege het handheld in bed kunnen spelen. Switch versie is alleen wel zo'n 15 euro duurder. Ik had deze twee weken geleden toevallig eindelijk besteld voor 28 pond oid bij de Europese NIS store, maar de order werd geannuleerd vanwege vliegverboden op het Europese vaste land voor Engelse vliegtuigen :( in NL is 49,99. Vind ik toch net iets teveel.
Je kunt ze nu gewoon weer aanschaffen in de NIS-winkel. Ik heb gisteren de PS4 CE besteld, stond al veel te lang op mijn verlanglijstje. Bereid je wel voor op een separate mail over invoerrechten, maar het is niet anders. NIS is nog de goedkoopste aanbieder nu.
segatarian

03 jul 2021, 18:44

waar moet ik beginnen.
iig de laatste tientallen saturn games en dreamcast games om de sets compleet te krijgen.
probleem is alleen dat er een aantal zeldzamere games bij zijn die ik hun grote geld som totaal niet waard vind
Ribbelchips

05 jul 2021, 12:04

Mark schreef:
03 jul 2021, 16:39
Ribbelchips schreef:
Leuk topic!
Mark schreef:

Je kunt ze nu gewoon weer aanschaffen in de NIS-winkel. Ik heb gisteren de PS4 CE besteld, stond al veel te lang op mijn verlanglijstje. Bereid je wel voor op een separate mail over invoerrechten, maar het is niet anders. NIS is nog de goedkoopste aanbieder nu.
Ja, ik heb hem inderdaad een paar weken geleden alsnog besteld daar met Rodea voor de Wii U. Moest volgens mij iets van 17 euro inklaring ect betalen voor dat pakketje.
Afbeelding
Swey

05 jul 2021, 13:15

Poeh, dat zijn er wel een aantal. In ieder geval Little Red Riding Hoods’ Zombie BBQ en Sands of Destruction voor de DS. Beide zijn erg duur.

Verder zoek ik al een aantal jaar de Homebrew physical carts van Legend of Owlia voor de NES
En Anguna Warriors of Virtue voor de GBA. Zijn simpelweg niet te vinden behalve een Chinese ripoff van Owlia.

Terug naar “Verzamelpraat”