Wat is het waard?
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Re: Wat is het waard?
Sjah... even accountje maken in de hoop een prijs te krijgen en nooit meer terugkomen.
- Patrick
Bericht
Dit keer heb ik jullie hulp nodig
Ik kan een goed werkende Atari Lynx 2 overnemen. Niet boxed, maar wel met manual, zonneklepje, Lynx tasje en adapter. Wat mag dit ongeveer kosten?

Ik kan een goed werkende Atari Lynx 2 overnemen. Niet boxed, maar wel met manual, zonneklepje, Lynx tasje en adapter. Wat mag dit ongeveer kosten?
'If opportunity doesn't knock, build a door.'
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Atari Lynx zijn aardig prijzig geworden op marktplaats. Ik weet niet of er games bij zitten? Zonder games zou ik 40-50 euro een mooie deal vinden.
- Patrick
Bericht
Thanx! Ze vroeg 70 en ik heb hem net uiteindelijk gekocht voor 52,50 ex verzenden.
'If opportunity doesn't knock, build a door.'
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Heb deze net op MP gezet maar ik wil graag weten wat de waarde hiervan ong is?

Gaat om in totaal 43 Club Nintendo boekjes

Gaat om in totaal 43 Club Nintendo boekjes
Nintendo
- Seroczynski
Bericht
Ik heb geen idee, maar wel een leuke collectie
Als blijkt dat de waarde een beetje normaal is kijk ik misschien ook nog een keer naar de advertentie.

- Seroczynski
Bericht
Het is een Nederlandstalig nostalgisch tijdschrift, ik gok een paar tientjes voor de hele collectie.
- Lrnz
Bericht
Jezus Mario Jozef! :O Zo eentje zoek ik al jaren! :O De waarde heb ik geen idee van maar ik ben stikjaloers! Huge N64 fan hier 

- Pius
Bericht
Ik weet niet of Marijn deze ook daadwerkelijk heeft?
"Come back when you can put up a fight."
Bericht
Ik niet maar mijn broertje wel. Maar ja wat is iets waard wat eigenlijk nooit op de markt is....
- Lrnz
Bericht
Ik heb eerlijk gezegd geen idee maar moest hij ooit verkopen wil ik gerust wat bespreken om hem in de N64 shrine te krijgen
Marijn schreef:Ik niet maar mijn broertje wel. Maar ja wat is iets waard wat eigenlijk nooit op de markt is....
Ik heb eerlijk gezegd geen idee maar moest hij ooit verkopen wil ik gerust wat bespreken om hem in de N64 shrine te krijgen

- Pius
Bericht
Wat ik ooit heb gezien is dat iemand de (extreem zeldzame) Majora's Mask Adventure Set op marktplaats had gezet puur om via de boden te "proben" hoeveel hij waard zou zijn. Niet extreem netjes, maar je hebt soms niet echt een andere keus.
Marijn schreef:Ik niet maar mijn broertje wel. Maar ja wat is iets waard wat eigenlijk nooit op de markt is....
Wat ik ooit heb gezien is dat iemand de (extreem zeldzame) Majora's Mask Adventure Set op marktplaats had gezet puur om via de boden te "proben" hoeveel hij waard zou zijn. Niet extreem netjes, maar je hebt soms niet echt een andere keus.
"Come back when you can put up a fight."
- sparky
- eBay gebruikersnaam: sidious_nl
Bericht
Dat is wel erg weinig, je verkoopt ze makkelijk voor 3 euro per stuk en als je geduld hebt voor iets meer.
Seroczynski schreef:Het is een Nederlandstalig nostalgisch tijdschrift, ik gok een paar tientjes voor de hele collectie.
Dat is wel erg weinig, je verkoopt ze makkelijk voor 3 euro per stuk en als je geduld hebt voor iets meer.
Bericht
Ik heb hier een Mario Baseball voor de Gamecube, maar het is de HOL-versie!!!
Heel zeldzaam en natuurlijk compleet en in prachtige staat.... wat is de waarde hiervan??
Heel zeldzaam en natuurlijk compleet en in prachtige staat.... wat is de waarde hiervan??
Nintendo
- Fing3r
Bericht
De laatste die ik verkocht heb zien worden ging voor zo'n €90 naar een nieuwe eigenaar.
Beloki schreef:Ik heb hier een Mario Baseball voor de Gamecube, maar het is de HOL-versie!!!
De laatste die ik verkocht heb zien worden ging voor zo'n €90 naar een nieuwe eigenaar.

Bericht
Je kunt misschien zelfs nog wel hoger inzetten dan dat, denk ik. Bij een webshop heb ik die wel eens zien staan voor zo'n €120 volgens mij. Hij is er nu niet meer te koop, dus ik neem aan dat iemand bereid was zoveel neer te tellen. Denk niet dat je dan snel een deal hebt, dus als het haast heeft lijkt 90 a 100 Euro wellicht een betere range, maar zeker als 'ie in goede staat is zou je kunnen proberen voor de hoofdprijs te gaan.
Bericht
€ 1400,00 op eBay, met geduld.
Hier een leuke link met een uitgepakte versie: http://home.kpn.nl/haas0224/N64%20console.html.
€ 1400,00 op eBay, met geduld.
Hier een leuke link met een uitgepakte versie: http://home.kpn.nl/haas0224/N64%20console.html.
- Lrnz
Bericht
Die van mij is eventueel wel te koop.
Lrnz schreef: Op een dag komt die hier ook binnenPrachtig toch
Die van mij is eventueel wel te koop.