OH MY GOD! HEBBEN!Koldur schreef:Groot Star Wars fan hier:

OH MY GOD! HEBBEN!Koldur schreef:Groot Star Wars fan hier:
Ah, balen man.Koldur schreef:Vette verzameling van de vintage SW poppetjes, hebben wij ooit op een Koninginnedag markt verkocht toen ik 10 was, heel jammer. We hadden er veel gave dingen tussen zitten.
Heeft een vriend een keer voor me meegenomen uit Japan. Je moet deze zelf in elkaar zetten, zonder lijm. Was leuk om even te doenKillingRaptor schreef:Dat is ook al een mooie Phasma collectie zeg! Die Boba Fett die ik linksonder op de foto van de Alien collectie zie, welke is dat precies?
Leuk dat je naar Ierland gaat, het is mijn favoriete buitenland! Ik boekte de trip altijd een dag van tevoren via de eigenaar van de B&B. Die weten wie ze moeten bereiken omdat het allemaal particuliere schippers zijn die naar het eiland varen. Ik zou in jouw geval wel een paar dagen of een week van tevoren boeken omdat je in een drukke periode zit en het aantal bezoekers dat naar het eiland mag beperkt is. Hou er ook rekening mee dat je niet te ver van de opstapplaats overnacht omdat je anders 's ochtends nog lang moet rijden (Een verdubbeling van de reistijd is niet ongebruikelijk op die kronkelweggetjes met een caravan of opaatje voor je neus.).Bamilolly schreef:Wellicht off topic! @koldur en Henkie, ik ga begin juni ook de ring of Kerry doen. Moet je skellig Michael al van te voren boeken in nl of kun je dit daar ter plaatse nog doen?
Heb ik ook een tijdje gedaan. Die kwamen dan weer vaak voort uit het verzamelen van telefoon nummersTom schreef:Mooie momenten verzamel ik.