Ah wat jammer. Zoveel geld kan ik het niet kopen.synergy schreef: De beste optie is eBay, maar helaas zijn de prijzen aan de extreem hoge kant.
https://www.ebay.com/itm/Soyo-Oka-SimCi ... SwyutcoP7d

Ah wat jammer. Zoveel geld kan ik het niet kopen.synergy schreef: De beste optie is eBay, maar helaas zijn de prijzen aan de extreem hoge kant.
https://www.ebay.com/itm/Soyo-Oka-SimCi ... SwyutcoP7d
Voor je het weet eindig je zoals Raymond Van BarneveldEveryBitGamer schreef:verzamel ik funko pops van Star Wars. Ik probeer het bij één franchise te houden want voor ik het weet staat de hele gameroom vol
Haha, ik wist dat hij een geek was, maar dat hij zoveel had wist ik ook nietsynergy schreef:Voor je het weet eindig je zoals Raymond Van BarneveldEveryBitGamer schreef:verzamel ik funko pops van Star Wars. Ik probeer het bij één franchise te houden want voor ik het weet staat de hele gameroom vol![]()
Bedankt! Ik denk dat je het hebt over de eerste foto met de Phasma's? Da's mijn favoriete character (ja, lach maar) dus die vind ik gaaf om apart te sparen.kingoftherain schreef:Je weet dat het serieus is als The Dark Side je stopcontact bewaakt.
Mooie verzameling!
Vintage figures vind ik daarom één van de leukste dingen om te vinden. Zit zo veel speel-historie achter iedere kleine beschadiging.OldSchool schreef:Gave verzameling HG! Ik zal altijd liefde houden voor de star wars. Het is een groot onderdeel van mijn jeugd. Geweldig om te zien!
Thanks! Zit er iets tussen wat je ook gelezen hebt?Galious schreef:Mooi gevulde boekenkast ook. En niet alleen met Star Wars en andere figuurtjes
Nee, ik zie er volgens mij geen mij bekende titels tussen staan. Maar ik vind het wel gaaf om bijvoorbeeld al die Alien boeken te zien, en al die andere boeken die de universa van verschillende franchises verder uitbreiden. Lijkt me heerlijk om in te duiken als liefhebberHeatherGrace schreef:Thanks! Zit er iets tussen wat je ook gelezen hebt?Galious schreef:Mooi gevulde boekenkast ook. En niet alleen met Star Wars en andere figuurtjes
Die foto inderdaad. Ik had gehoopt dat ze wat meer met haar karakter zouden doen. Nou heb ik The Last Jedi een beetje uit mijn geheugen verdrongen, dus ik weet zo gauw niet meer of ze haar achtergrond nog verder hebben uitgewerkt of dat ze überhaupt nog leeft.HeatherGrace schreef:Bedankt! Ik denk dat je het hebt over de eerste foto met de Phasma's? Da's mijn favoriete character (ja, lach maar) dus die vind ik gaaf om apart te sparen.
Dat is ook écht tof. Ik heb wel een aantal series van Star Wars gelezen. Die extended universe was echt super. Ik vind het knap hoe zo’n verhaal dan écht historie krijgt. Zo lees je in Darth Bane waarom de Sith altijd maar met twee zijn bijvoorbeeld. Het is ook de reden waarom langere fantasy reeksen zo geweldig kunnen zijn. Zeker bij Dune wordt er zoveel tijd beschreven, echt geweldig.Galious schreef:Nee, ik zie er volgens mij geen mij bekende titels tussen staan. Maar ik vind het wel gaaf om bijvoorbeeld al die Alien boeken te zien, en al die andere boeken die de universa van verschillende franchises verder uitbreiden. Lijkt me heerlijk om in te duiken als liefhebberHeatherGrace schreef:Thanks! Zit er iets tussen wat je ook gelezen hebt?Galious schreef:Mooi gevulde boekenkast ook. En niet alleen met Star Wars en andere figuurtjes
Ja, zeker! Zijn een aantal series die ik het echt heel sterk vind doen; met uitstek Mass Effect en Dragon Age, waar er in de game refereeerd wordt naar evenementen of characters uit het boek. Sommige worden zelf cameos, zoals Kahlee Sanders en Kai Leng in Mass Effect en Cole en Briala in Dragon Age!Galious schreef:Nee, ik zie er volgens mij geen mij bekende titels tussen staan. Maar ik vind het wel gaaf om bijvoorbeeld al die Alien boeken te zien, en al die andere boeken die de universa van verschillende franchises verder uitbreiden. Lijkt me heerlijk om in te duiken als liefhebber
Darth Bane is mijn favoriete serie! Dat was een hele gave inkijk in de periode direct na Old Republic, waar de Sith één grote groep zijn. En dat natuurlijk van de lead writer van een heleboel BioWare games! Daarnaast vind ik ook de Thrawn trilogie, Battlefront II: Inferno Squad en Lost Stars hele gaven verhalen.OldSchool schreef:Dat is ook écht tof. Ik heb wel een aantal series van Star Wars gelezen. Die extended universe was echt super. Ik vind het knap hoe zo’n verhaal dan écht historie krijgt. Zo lees je in Darth Bane waarom de Sith altijd maar met twee zijn bijvoorbeeld. Het is ook de reden waarom langere fantasy reeksen zo geweldig kunnen zijn. Zeker bij Dune wordt er zoveel tijd beschreven, echt geweldig.
Ja, ik ook. Ze was meer comic-relieve dan echt een character, en dat terwijl ze een hele mooie opstap hadden gemaakt met een tie-in boek en comic. Ze is heel tof in alles behalve de films. Hoop dat ze in de 2e nog terug komt, want driemaal is scheepsrecht.kingoftherain schreef:Die foto inderdaad. Ik had gehoopt dat ze wat meer met haar karakter zouden doen. Nou heb ik The Last Jedi een beetje uit mijn geheugen verdrongen, dus ik weet zo gauw niet meer of ze haar achtergrond nog verder hebben uitgewerkt of dat ze überhaupt nog leeft.
Een comic ook? Da's leuk om te weten, dat hou ik even in mijn achterhoofd, bedankt!HeatherGrace schreef:Ja, ik ook. Ze was meer comic-relieve dan echt een character, en dat terwijl ze een hele mooie opstap hadden gemaakt met een tie-in boek en comic. Ze is heel tof in alles behalve de films. Hoop dat ze in de 2e nog terug komt, want driemaal is scheepsrecht.
De Thrawn trilogie is echt top! Dat boek zag ik altijd als deel 7,8 en 9. Zeg maar de derde trilogie. Ik heb daar ook erg van genoten en was enigszins teleurgesteld dat Thrawn niet voorkwam in de nieuwe Star Wars film.HeatherGrace schreef:Darth Bane is mijn favoriete serie! Dat was een hele gave inkijk in de periode direct na Old Republic, waar de Sith één grote groep zijn. En dat natuurlijk van de lead writer van een heleboel BioWare games! Daarnaast vind ik ook de Thrawn trilogie, Battlefront II: Inferno Squad en Lost Stars hele gaven verhalen.
Yep. Een korte. Over hoe ze Force Awakens heeft overleeft.kingoftherain schreef:Een comic ook? Da's leuk om te weten, dat hou ik even in mijn achterhoofd, bedankt!
Helemaal mee eens! Vooral Heir to the Empire vond ik heel sterk. Met die eerste ontmoeting tussen Luke en Mara Jade. Thrawn was wel heel gaaf in de TV-Serie Star Wars: Rebels. Hij zit in het 4e seizoen dacht ik? Een toffe serie om eens te kijken in ieder geval!OldSchool schreef:De Thrawn trilogie is echt top! Dat boek zag ik altijd als deel 7,8 en 9. Zeg maar de derde trilogie. Ik heb daar ook erg van genoten en was enigszins teleurgesteld dat Thrawn niet voorkwam in de nieuwe Star Wars film.
Da's niet geheel onbelangrijk voor 't grote geheel inderdaad.HeatherGrace schreef:Yep. Een korte. Over hoe ze Force Awakens heeft overleeft.kingoftherain schreef:Een comic ook? Da's leuk om te weten, dat hou ik even in mijn achterhoofd, bedankt!
Het witte schuine blokje zit verkeerdom