De mooiste Disc Art (Games)
- Pius
Bericht
De mooiste Disc Art (Games)
Er loopt dankzij Gurtus al een geweldig topic over Box Art. Bij Disc-based systemen is er echter vaak ook aanvullend aandacht besteed aan de art op de disc. Ik bedoel dan dus niet dat de box art op de disc gedrukt, maar een totaal andere of aangepaste art zodat de Disc er echt uit springt. Ik ben benieuwd of jullie zulke voorbeelden kennen en welke hiervan je favorieten zijn. Ik zal het topic alvast openen met de disc van Splatoon:

"Come back when you can put up a fight."
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Re: De mooiste Disc Art (Games)
Verdomme, dat was precies de art waar ik meteen aan dacht toen ik dit topic zag 

- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Tokyo Mirage Sessions heeft ook stijlvolle disc art. De Europese art heeft het Wii U logo er nog bij zoals bij de Splatoon art.

Bericht
Niets dan liefde voor de Dreamcast en de prachtige game Jet Set Radioooooo! De Dreamcast had enkele fantastische games die gewoon lekker weird waren en dit was er een van. Muren onderkalken en dan uitkijken voor de wouten/juten/smerissen :-) Love it! Superlekkere muziek ook.
Mooie disc art ook:

Nog zo'n exemplaar van een superwazige game met fantastische muziek, en dito disc art:

Mooie disc art ook:

Nog zo'n exemplaar van een superwazige game met fantastische muziek, en dito disc art:

Wie helpt me aan Metroid II voor de Gameboy?
- KillingRaptor
- KillingRaptor
- coastermark
Bericht
- Pius
Bericht
Nice. Die van Woolly World brengt wel echt een smile op je gezicht 

- KillingRaptor
Bericht
Het toffe van die van Woolly World is dat het net is alsof jij in de lucht hangt, ze kijken echt omhoog! Valt vooral op aan Poochy.
- Pius
Bericht
De Wii U heeft sowieso verrassend veel stijfvolle discs. Wat te denken van deze
:

Ik vind die van Kirby's Epic Yarn op de Wii trouwens ook erg tof. Zal binnenkort nog eens door de verzameling heen gaan om te zien wat voor moois er allemaal tussen zit

Ik vind die van Kirby's Epic Yarn op de Wii trouwens ook erg tof. Zal binnenkort nog eens door de verzameling heen gaan om te zien wat voor moois er allemaal tussen zit

- Gurtus
Bericht
Leuk topic @Pius ik ga even wat doosje open trekken
I’M HERE TO KICK ASS AND CHEW BUBBLEGUM, AND I’M ALL OUTTA GUM
- KillingRaptor
Bericht 

Vond geen grotere van deze, al het witte is eigenlijk het kleur van de disc zelf wat erg mooi is.

Vond geen grotere van deze, al het witte is eigenlijk het kleur van de disc zelf wat erg mooi is.

- Pius
Bericht
Pandoras tower is erg mooi inderdaad. Ik vind het ook geweldig als de art bewust gemaakt is met de vorm van de disc als uitgangspunt, zoals bij New super mario bros u 

- Pius
Bericht
Die is ook geweldig inderdaad Galious
Ik vond nog die van de officiële soundtrack van Trauma Team. Awesome for obvious reasons zullen we maar zeggen:

Ik vond nog die van de officiële soundtrack van Trauma Team. Awesome for obvious reasons zullen we maar zeggen:

- Tom
- Moderator
- WorldWaker
- Pius
Bericht
Nog even wat geweldige voorbeelden die ik tegenkwam bij het browsen door mijn eigen verzameling 

- KillingRaptor
Bericht
Haha die van Larry! Nintendoland heeft overigens een andere van mij...
- Tom
- Moderator
Bericht
Wilde ik net die Kirby plaatsen! 
Die van NES Remix is wel stijlvol. Jammer dat deze nooit hier is uitgekomen. Ik kan geen plaatjes plaatsen momenteel maar ik zal hem hier nog wel eens plaatsen

Die van NES Remix is wel stijlvol. Jammer dat deze nooit hier is uitgekomen. Ik kan geen plaatjes plaatsen momenteel maar ik zal hem hier nog wel eens plaatsen

- Pius
Bericht
Even dit geweldige topic proberen nieuw leven in te blazen. Er moet nog zoveel moois zijn v.w.b. disc art bij games 

Bericht
Wat een awesome discs weer Pius! Die van BotW is toch weer iets speciaals. Dat gaan we dan wel missen op de Switch :-(
Wie helpt me aan Metroid II voor de Gameboy?
- Galious
- Moderator
- Pius