Nintendo / Sony PlayStation Prototype veiling

Interessante advertenties, discussies en alles over verzamelen.
OldSchool
Contacteer:

Nintendo / Sony PlayStation Prototype veiling

14 feb 2020, 21:43

https://comics.ha.com/itm/video-games/n ... 24-93060.s

Momenteel staat het winnende bod op 350.000... WTF!

Ik dacht, als we op het forum nou ieder een tientje lappen, maar dat stadium zijn we wel voor bij.
synergy
Winnaar Gameroom Award 2018
Winnaar Gameroom Award 2018

Re: Nintendo / Sony PlayStation Prototype veiling

14 feb 2020, 22:38

Da’s nog weinig. Volgens mij was de verwachte opbrengst ruim over een miljoen. :)

Ben benieuwd wat het uiteindelijke bod gaat worden!
gekkehenkie

14 feb 2020, 23:01

Wauw! Alleen die SNES-controller met Sony Playstation-opdruk is al een unicum.
Consider yourself a hero.
blasterhjal

15 feb 2020, 09:36

Mooi stuk gamegeschiedenis dit! Erg cool, ook dat er nog wat mysteries omheen zweven. Waar zou die NEXT port nou voor zijn? :huh:
toejam

15 feb 2020, 11:13

Hij schijnt een bod van 1.2 miljoen afgeslagen te hebben ja. Maar deze veiling loopt nog 20 dagen en hoewel het, als ik eBay mag geloven, legendarisch is om te kunnen zeggen dat je 20 dagen voor einde veiling het hoogste bod had, heb je er bij het sluiten van de veiling over het algemeen geen fluit aan.

Ben wel benieuwd of de nieuwe eigenaar hem even gaat retrobrighten :)
Yo, homeboy gimme five!
Don Cannoli 79

15 feb 2020, 12:28

Jammer dat ie vergeeld is, anders had ik hem wel gekocht. Of toch ff Retrobrighten zoals toejam zegt. Mja dat moet je ook om de zoveel tijd weer opnieuw doen.

Wat een bedrag hè voor een console. Maar ja een 1ste druk Mario Bros. voor de NES is blijkbaar ook een ton waard. Ik find het allemaal wel mooi dat er zulke bedragen in kunnen omgaan. Een hoop mensen vinden een miljoen missch teveel voor die console maar er zijn ook zat mensen die 400 euro voor een playstation al veel teveel vinden. Ik zag dat de huidige eigenaar dat ding heeft gekocht voor 75 dollar ofzo. Lekker voor hem, alles eruit halen wat erin zit. Dat zou ik ook doen. Ik heb laatst een limited edition Dreamcast verkocht met 100 euro winst en voelde me al een toptrader. Hij zal zich straks wel echt een koning voelen. Good for him !

Het zou wel leuk zijn als de volgende eigenaar een gaming liefhebber is maar voor hetzelfde geld staat ie binnenkort weer te koop.

Terug naar “Verzamelpraat”