Tegenwoordig wat minder vaak en lang (want kinderen) maar ik heb goede herinneringen aan vroegâh, toen ik nog met de gba en later de ds uren lang buiten kon zitten én kon gamen. Ik gok dat velen van ons wel leuke handheldherinneringen hebben, achter in de auto met de Gameboy of op het strand met de psp.
Dus ik ben nieuwsgierig naar jullie favoriete handhelds en de games waar je goede zomer(vakantie)herinneringen aan hebt!
Zelf heb ik een vakantie lang uitsluitend Advance Wars Dual Strike gespeeld en nog verder terug in de tijd weet ik nog dat ik op de gba op het strand Mario Kart Super Circuit en Mario Advance grijs heb gespeeld. Uiteraard heb ik wel meer gespeeld maar deze twee springen er voor mij direct uit, waarschijnlijk ook omdat die vakanties zelf ook erg fijn waren.
Voor deze zomer twijfel ik nog tussen Persona 3 Portable op psp, Tactics Ogre: Knight of Lodis op de gba en Chrono Trigger op de DS.
Dus laat van je horen, ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen en plannen, stelletje HandHELDEN!