Is dit de nieuwe van Purple Disco Machine?

Lekker, hoor!

Oh ja, die is ook fantastisch! Was ook een hele toffe game en die soundtrack maakte het echt af.
Oeh dit klinkt wel lekker ja! Serious Sam moet ik toch ooit eens gaan spelen (of aanschaffen om te beginnen), lijkt me echt wel tof.kingoftherain schreef: ↑13 mar 2025, 17:51Ik had weer effe zin in wat actie.
Boss Fight (Strings)
Damjan Mravunac
Serious Sam 3: BFE (PS3, PS4, 360, XB1, NS, PC, Mac, Lin en op de één of andere manier weer Google Stadia)
Die is wel leuk. Gaat ook een kant op die je niet verwacht na de rustige intro, hahaha. Maar zeker een lekker deuntje. Als het goed is moet er binnenkort nog een gratis DLC komen. Geen idee hoe lang die gaat zijn, maar als je die Sea Of Stars itch moet krabben...KillingRaptor schreef: ↑13 mar 2025, 21:11The Storm Calls For You!
Eric W. Brown
Sea of Stars (PS4, PS5, Switch, Xbox One, Xbox Series, PC)
Sea of Stars is één van mijn favoriete games geworden die de afgelopen jaren is verschenen. Ik keek er al enorm naar uit voor hij verscheen en toen ik hem speelde wist ik het meteen, dit is er eentje die mij lang zal bijblijven. Qua gameplay is het een fantastische ode aan Chrono Trigger maar ook het verhaal vond ik heel erg goed. Ik vond het dan ook echt jammer dat ik hem uitgespeeld had, van mij mocht hij best nog langer zijn. En dan die muziek...
De volledige soundtrack is fantastisch, ik heb hem dan ook in de vinyl collectie staan en heb er al regelmatig naar geluisterd. Dit nummer is er eentje die er echt uitspringt voor mij. Het is een boss battle theme en toen ik deze hoorde in de game was ik meteen verliefd. Het nummer speelt maar tijdens één boss battle maar die muziek heeft echt een impact gemaakt voor mij. Als ik deze nu hoor kan ik onmogelijk stil zitten, het klinkt zo verdomd lekker!
Oh ja man, dit is inderdaad ook een geweldig nummer! Blijven ze ook nog steeds gebruiken in games als Sonic Generations enzo en terecht.
Nice! Die stond ook bij mij op de lijst. Heerlijk deuntje.
Dit is een klassieker! Geweldige theme inderdaad en deze versie is zeker erg goed. Mooi verhaal erbij ook dat je naam op het internet kwam te staan.kingoftherain schreef: ↑14 mar 2025, 19:54Metal Gear Solid Main Theme (Metal Gear Solid 3 Version)
Harry Gregson-Williams
Metal Gear Solid 3: Snake Eater (PS2, 3DS)
Heb ik iets misdaan? Vanwaar anders deze taakstraf?!?!KillingRaptor schreef: ↑14 mar 2025, 21:30Zou het overigens niet tof zijn moest Dennis alle nummers bijhouden in het begintopic? Een echte encyclopedie aan Button Bashers muziek!
Oeh, die is wel lekker feestelijk. Ik moet dat spel nog steeds spelen. Ik had 'm op de Wii gekocht en hij staat op de SNES Mini, maar het is er nooit van gekomen.KillingRaptor schreef: ↑14 mar 2025, 21:16And My Name's Booster
Yoko Shimomura
Super Mario RPG (Switch)
Super Mario RPG voor de SNES heb ik voor het eerst gespeeld op de Wii Virtual Console. Ik was dan ook meteen liefhebber van deze game, het speelt echt zo lekker weg allemaal en de muziek was om van te smullen. Toen de remake werd aangekondigd voor de Switch keek ik er ook meteen naar uit en gelijk op dag 1 in huis gehaald en opgestart. Dit was echt een heel trouwe remake met hier en daar enkele kleine aanpassingen en opnieuw werd ik liefhebber van de game. Toen ik dit deuntje opnieuw hoorde was ik helemaal verliefd, wat klinkt dit verdomd lekker zeg.
De ruwe saxofoon in deze klinkt zo goed, ik vind het fantastisch. Booster is al een apart karaktertje maar zijn theme is echt om van te smullen. Telkens als ik deze hoor wordt het opnieuw bevestigd voor mij, dit is echt wel mijn favoriete nummer uit de game. Vraag me overigens niet waarom maar deze doet me ook denken aan Tarantino films. Hebben jullie dat ook?
Eens. Ik vind het altijd mooi om muziek te leren kennen en als het van spellen komt, dan is dat een leuke bonus.
"Don't you know the Dewey Decimal system?" - Conan The LibrarianKillingRaptor schreef: ↑14 mar 2025, 21:30Zou het overigens niet tof zijn moest Dennis alle nummers bijhouden in het begintopic? Een echte encyclopedie aan Button Bashers muziek!
Die is wel tof. Ik denk ook dat als je gamers die het nooit gespeeld hebben dit zou laten horen en vragen van welke reeks het afkomstig is, dat de meesten wel Castlevania zouden zeggen.KillingRaptor schreef: ↑15 mar 2025, 16:28Requiem For the Gods
Michiru Yamane
Castlevania: Symphony of the Night (PS1, Saturn)
Castlevania is een franchise die ik altijd al goed heb gevonden en dan vooral de metroidvania delen al kan ik de klassieke delen zeker ook enorm waarderen. Symphony of the Night was het eerste deel in deze stijl en was gelijk een knaller van formaat. Ik heb deze voor het eerst op de Xbox 360 gespeeld toen die op XBLA verscheen, ondertussen heb ik hem ook op PS4 en daar ook al uitgespeeld. Nog steeds een geweldige game en het blijft één van mijn favoriete delen uit de serie. De soundtrack is ook prachtig en het was even moeilijk kiezen welk nummer ik zou nemen.
Maar ik ben uiteindelijk bij deze beland, Requiem For the Gods. Een rustig nummer maar het is zo mooi en past ook echt perfect bij de Castlevania sfeer. Er zijn zeker veel fantastische stukken in deze soundtrack en het zou me niet verbazen als ik er in de toekomst nog enkele neerplaats. Maar deze springt er wel even uit net doordat het zo rustig is, het speelt zich dan ook niet voor niets af in de Royal Chapel. Dit is een deel dat sowieso al apart aanvoelt in Dracula's kasteel, blijkbaar heeft de beste man soms ook even nood aan rust en misschien even een opbiechting. Michiru Yamane heeft voor heel wat Castlevania delen de muziek verzorgd en keer voor keer wist ze een prachtige soundtrack neer te zetten.