Button Bashers Top 25 Draft! Herinventarisatie!
- KillingRaptor
Bericht
Re: Button Bashers Top 25 Draft! Herinventarisatie!
Is arcade ook geen toffe om te doen? Weet niet of je die het beste algemeen doet of eerder per decennia.
- Pius
Bericht
. Belangrijkste is dat ik je redenering goed kan volgen. Ik zag de Color altijd als gewoon een Gameboy met alleen kleur als extra maar hoe meer ik erover nadenk hoe minder waar dat blijkt te zijn.
Zag ik niet zo hoor. En ik kan best wat hebben ookMark schreef: P.s.: geen persoonlijke aanval ofzo @Pius (ik las het terug en komt wat bot over) maar het is iets wat ik al 20 jaar zie.

"Come back when you can put up a fight."
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Neem ik in overweging!KillingRaptor schreef: ↑29 jan 2025, 20:15Is arcade ook geen toffe om te doen? Weet niet of je die het beste algemeen doet of eerder per decennia.
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
ja dat zou je echt minimaal wel per decennia willen doen. zoals ook Kim Justice het doet. of misshcien zelf per arcade platform / studio
Bericht
Je mag mij er wel opzetten bij GameCube. Heb op een handvol titels na een full-set PAL collectie gehad. Nu heb ik alleen nog de persoonlijke favorieten, de rest heb ik de deur uit gedaan, maar ik vind het nog steeds een van de leukste consoles. Dus heb er genoeg over te vertellen.
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Top, Ribbel, ik zet je er bij!Ribbelchips schreef: ↑30 jan 2025, 11:04Je mag mij er wel opzetten bij GameCube. Heb op een handvol titels na een full-set PAL collectie gehad. Nu heb ik alleen nog de persoonlijke favorieten, de rest heb ik de deur uit gedaan, maar ik vind het nog steeds een van de leukste consoles. Dus heb er genoeg over te vertellen.
- Fing3r
Bericht
Je mag mij wel opschrijven voor de Gamecube!
- kingoftherain
Bericht 
Wooloo = love, Wooloo = life
Ik wilde me eerst aanmelden voor de PS1 en PS2, maar ik bleek minder spellen uitgespeeld te hebben op die platformen dan ik dacht. Mocht je daar uiteindelijk nog iemand voor nodig hebben, dan kun je me erbij schrijven, maar dan meer als back-up.
Wooloo = love, Wooloo = life
- Joey
- Veteraan
Bericht
Ik wil wel meedoen met de Game Boy Color en PS1!
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Ik zet je er wel bij tussen haakjes. Thanks!kingoftherain schreef: ↑30 jan 2025, 17:40Ik wilde me eerst aanmelden voor de PS1 en PS2, maar ik bleek minder spellen uitgespeeld te hebben op die platformen dan ik dacht. Mocht je daar uiteindelijk nog iemand voor nodig hebben, dan kun je me erbij schrijven, maar dan meer als back-up.
- toejam
Bericht
Waar ik nog bij sta heb ik nog commitment op, geen probleem. Verder de afgelopen tijd geen gekke passies ontwikkeld voor nieuwe systemen.
Professional dabbler
- Mark
Bericht
Vroeg of laat komen we (bijna) allemaal wel weer terug.