UitgespeeldHeatherGrace schreef: ↑07 dec 2022, 22:21Hey, ik zie Knights of the Old Republic er tussen staan. Tof! Hoe ver ben je inmiddeld?

UitgespeeldHeatherGrace schreef: ↑07 dec 2022, 22:21Hey, ik zie Knights of the Old Republic er tussen staan. Tof! Hoe ver ben je inmiddeld?
Ah, kijk aan! Vlug gedaan. Blij dat ie je is bevallen.Apenheul schreef: ↑07 dec 2022, 23:03UitgespeeldHeatherGrace schreef: ↑07 dec 2022, 22:21Hey, ik zie Knights of the Old Republic er tussen staan. Tof! Hoe ver ben je inmiddeld?![]()
Dogmeat praat niet.KillingRaptor schreef: ↑10 dec 2022, 13:46Fallout zonder Dogmeat als companion? Ik mag er niet aan denken.![]()
Maar Dogmeat is a good boy!HeatherGrace schreef: ↑10 dec 2022, 13:57Dogmeat praat niet.KillingRaptor schreef: ↑10 dec 2022, 13:46Fallout zonder Dogmeat als companion? Ik mag er niet aan denken.![]()
![]()
In het begin heb ik met hem gereist! Tot ik later Piper ontmoette.KillingRaptor schreef: ↑10 dec 2022, 15:08Maar Dogmeat is a good boy!HeatherGrace schreef: ↑10 dec 2022, 13:57Dogmeat praat niet.KillingRaptor schreef: ↑10 dec 2022, 13:46Fallout zonder Dogmeat als companion? Ik mag er niet aan denken.![]()
![]()
Haha ja het wisselen vond ik ook niet interessant, waar sowieso is Dogmeat mijn vaste Fallout companion.HeatherGrace schreef: ↑10 dec 2022, 17:07In het begin heb ik met hem gereist! Tot ik later Piper ontmoette.![]()
Het wisselen van travel partners vond ik zo omslachtig dat ik daarna maar nooit meer gewisseld ben.![]()
Ik speel films, zeg ik altijd maar
Ik moet voornamelijk de vis trophies nog voor de platinum. Voorlopig geen zin in, hahaha.KillingRaptor schreef: ↑15 dec 2022, 19:55Tales of Arise is erg gaaf ja! Die had ik gepre-ordered en de platinum trophy op gehaald ook, topgame.
Ik ga eerlijk zijn, ik was meteen verslaafd aan dat vissen. Ik weet niet hoe het komt maar vissen in games vind ik altijd verslavend en gaaf.kingoftherain schreef: ↑15 dec 2022, 20:02Ik moet voornamelijk de vis trophies nog voor de platinum. Voorlopig geen zin in, hahaha.KillingRaptor schreef: ↑15 dec 2022, 19:55Tales of Arise is erg gaaf ja! Die had ik gepre-ordered en de platinum trophy op gehaald ook, topgame.![]()
Ik ga eerlijk zijn. Ik was meteen verslaafd aan Rinwell.KillingRaptor schreef: ↑15 dec 2022, 20:18Ik ga eerlijk zijn, ik was meteen verslaafd aan dat vissen. Ik weet niet hoe het komt maar vissen in games vind ik altijd verslavend en gaaf.![]()
Haha, Rinwell ja? Kisara vond ik zelf heel gaaf!kingoftherain schreef: ↑15 dec 2022, 20:32Ik ga eerlijk zijn. Ik was meteen verslaafd aan Rinwell.KillingRaptor schreef: ↑15 dec 2022, 20:18Ik ga eerlijk zijn, ik was meteen verslaafd aan dat vissen. Ik weet niet hoe het komt maar vissen in games vind ik altijd verslavend en gaaf.![]()
![]()
![]()
![]()
Kisara was zeker erg gaaf, maar ik heb dan toch wat meer met de cutesy karakters. Rinwell van Tales Of Arise, Futaba van Persona 5, Aerith van Final Fantasy VII (Remake).
Haha, much obliged!kingoftherain schreef: ↑15 dec 2022, 22:37Kisara was zeker erg gaaf, maar ik heb dan toch wat meer met de cutesy karakters. Rinwell van Tales Of Arise, Futaba van Persona 5, Aerith van Final Fantasy VII (Remake).
Speciaal voor jou, Kisara die haar schild in de vijand plant.
Die twee waren natuurlijk sowieso al tof in het origineel (al ben ik het met je eens dat ze in de remake beter werden neergezet), maar wat dacht je van Jessie, die een +5.000% increase in karakter kreeg?KillingRaptor schreef: ↑15 dec 2022, 22:45Aerith is inderdaad ook cool in de remake, vond ze veel beter dan in het origineel zelfs. Maar Tifa was dat ook!
Haha ja dat was helemaal awesome!kingoftherain schreef: ↑15 dec 2022, 22:51Die twee waren natuurlijk sowieso al tof in het origineel (al ben ik het met je eens dat ze in de remake beter werden neergezet), maar wat dacht je van Jessie, die een +5.000% increase in karakter kreeg?KillingRaptor schreef: ↑15 dec 2022, 22:45Aerith is inderdaad ook cool in de remake, vond ze veel beter dan in het origineel zelfs. Maar Tifa was dat ook!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()