Penny Racers staat ook nog op mijn wishlist, samen met de andere Choro Q delen die naar het westen zijn gekomen, want CAR-PG's, dat kietelt toch mijn interesse al heb ik begrepen dat one's mileage may vary

Oh? Vandaar ook een Rode Duivels editie? Of slaat dat nergens op? Ik heb helaas geen verstand van voetballers noch van schwalbesKunstschilder1987 schreef: ↑06 mar 2021, 09:53this is football is geniaal. een aparte knop om schwalbes te maken is geweldig![]()
Haha nee de belgen staan daar niet bekend om. Maar elkaar met fopduiken (schwalbes) kaarten aannaaien en onterecht penalties versieren is couch tegen elkaar multiplayer geweldig. Je timing moet wel goed zijn anders krijg je zelf kaarten.toejam schreef: ↑07 mar 2021, 10:01Oh? Vandaar ook een Rode Duivels editie? Of slaat dat nergens op? Ik heb helaas geen verstand van voetballers noch van schwalbesKunstschilder1987 schreef: ↑06 mar 2021, 09:53this is football is geniaal. een aparte knop om schwalbes te maken is geweldig![]()
![]()
Ja arcade is absoluut nog weer een vak apart. De PS2 poort is heel goed, maar als ik zou moeten kiezen tussen die of de arcade...arjen1981 schreef: ↑20 mar 2021, 17:02Absoluut fenomenaal! Ik heb ook heel wat uurtjes gestoken in Time Crisis 2. Ik had vroeger de set met guncon maar zou die ook graag weer vinden een keer. Ook in de arcade vind ik het een geweldige game. Het pendaal en de terugslag. Maar de ps2 is een perfecte port.
Ik spreek natuurlijk alleen van horen zeggen maar is de Director's Cut dan echt de betere versie of is dat ook een beetje opgeblazen verhaal?Galious schreef: ↑05 apr 2021, 17:15Silent Hill 2 is de beste horror game ooit gemaakt. Een van de eerste games die ik kocht toen ik eindelijk mijn PS2'tje had zo'n jaar of 15-16 geleden, denk ik. Heeft echt een diepe indruk op me gemaakt. Ik zou deze ook wel eens willen revisiten, 'cos in my restless dreams, I still see that town![]()
En de eerste Jak & Daxter vond ik ook erg leuk. De sequels hebben me echter nooit kunnen interesseren![]()
I dunno. Ik had indertijd de versie gekocht en gespeeld die je op de foto hebt staan. Ik ontdekte pas veel later dat er ook een Director's Cut was verschenen. Als ik er ooit aan toekom de game te revisiten, dan wordt het uiteraard de Director's Cut versie, want ik ben wel erg benieuwd naar de toegevoegde content. Maar als ik het goed begrijp is dat alleen een kort extra scenario waarin je met een andere character speelt (die normaliter een npc is in de main story) voor wat extra backstory en een extra ending voor de game. Er staat op het doosje volgens mij ook iets over verbeterde lichteffecten, maar dat gold blijkbaar alleen voor de Xbox versie waar die blurb klakkeloos van is overgenomen.toejam schreef: ↑05 apr 2021, 19:28Ik spreek natuurlijk alleen van horen zeggen maar is de Director's Cut dan echt de betere versie of is dat ook een beetje opgeblazen verhaal?Galious schreef: ↑05 apr 2021, 17:15Silent Hill 2 is de beste horror game ooit gemaakt. Een van de eerste games die ik kocht toen ik eindelijk mijn PS2'tje had zo'n jaar of 15-16 geleden, denk ik. Heeft echt een diepe indruk op me gemaakt. Ik zou deze ook wel eens willen revisiten, 'cos in my restless dreams, I still see that town![]()
En de eerste Jak & Daxter vond ik ook erg leuk. De sequels hebben me echter nooit kunnen interesseren![]()