Weer eentje voor de Backlog Challenge.
Een van de beste Master System games, dikke aanrader

blijft voor mij 1 van de favo games aller tijden, toevallig een tijdje terug op de xb1 de 360 anniversary edition uitgespeeld van fable 1
hahaha dat maakt het helemaal geweldig samen met je neefje van 6. niets zo goed voor de opvoeding dan samen met oom shenglong wat dinosaurussen op de snuit rammelenShenglong83 schreef: ↑10 apr 2021, 17:08Cadillacs and Dinosaurs (Arcade)
Samen met m'n 6 jarige neefje uitgespeeld.![]()
Ja, fantastische muziek ook. Danny Elfman weer heh, met zo'n mooi theme.Kunstschilder1987 schreef: ↑11 apr 2021, 05:29
blijft voor mij 1 van de favo games aller tijden, toevallig een tijdje terug op de xb1 de 360 anniversary edition uitgespeeld van fable 1erg gaaf allebei, heb zelf ook geen voorkeur met het origineel.de muziek, de epische manier van verhaalvertellen... heerlijk.
Ja Danny Elfman, zijn zang is ook zo goed, 'the remains of the day' heeft ie bij corpse's bride zelf ingezongen, zo geweldig gedaanHeatherGrace schreef: ↑11 apr 2021, 11:47Ja, fantastische muziek ook. Danny Elfman weer heh, met zo'n mooi theme.Kunstschilder1987 schreef: ↑11 apr 2021, 05:29
blijft voor mij 1 van de favo games aller tijden, toevallig een tijdje terug op de xb1 de 360 anniversary edition uitgespeeld van fable 1erg gaaf allebei, heb zelf ook geen voorkeur met het origineel.de muziek, de epische manier van verhaalvertellen... heerlijk.
![]()
Maar ik heb er zeker van genoten! Ook vaak kunnen lachen. Ik had even die 16+ over het hoofd gezien en dat vind ik nog gul, haha.
"You are now famous enough to use the middle finger expression."
Ik wat...?
Vooral leuk dat je terug bent henk.gekkehenkie schreef: ↑12 apr 2021, 14:14Mijn excuses voor de lange afwezigheid! Door andere werktijden (corona!), tuinwerkzaamheden en verbouwing van de badkamer weinig tijd gehad om hier op het forum actief aanwezig te zijn.
Nou...Kunstschilder1987 schreef: ↑13 apr 2021, 23:37Ja Danny Elfman, zijn zang is ook zo goed, 'the remains of the day' heeft ie bij corpse's bride zelf ingezongen, zo geweldig gedaan![]()
Hahaha als je maar beroemd genoeg bent heet wangedrag 'excentriek zijn' blijkt maar weer!![]()
Nu natuurlijk de ultieme vraag, heb je ook middelvingers opgestoken in Fable? en.... in het echte leven? of ben je daar toch nog niet famous genoeg voor wellicht?![]()
Voor de volgende keer:HeatherGrace schreef: ↑15 apr 2021, 19:25Maar toen iemand me met 130 km/u inhaalde op een rotonde op een weg waar je 60 km/u mag... toen, heeeeel misschien wel. Ergens onder het stuur en buiten zicht.![]()
hahaha in het echte leven ben ik echt niet zo, maar in games... ik had in ieder dorpje wel een andere vrouw eerste keer dat ik het speelde als tiener!HeatherGrace schreef: ↑15 apr 2021, 19:25Nou...
Niet in de game, haha. Toen ik terug kwam in de Guild heb ik mijn Hero naar Oakvale toegewandeld waar zijn beeldschone, lieve vrouw woont en hem daar achtergelaten om zijn leven verder te leven, haha.
Maar toen iemand me met 130 km/u inhaalde op een rotonde op een weg waar je 60 km/u mag... toen, heeeeel misschien wel. Ergens onder het stuur en buiten zicht.![]()
of met de powerglove... voor de echte retrogamer!KillingRaptor schreef: ↑15 apr 2021, 19:41Voor de volgende keer:HeatherGrace schreef: ↑15 apr 2021, 19:25Maar toen iemand me met 130 km/u inhaalde op een rotonde op een weg waar je 60 km/u mag... toen, heeeeel misschien wel. Ergens onder het stuur en buiten zicht.![]()