Nog eens door deze gegaan ook, ik heb deze op een cartridge liggen ook maar vind het echt vet dat Nintendo hem eindelijk zelf heeft uitgegeven via SNES Mini en Switch! Blijft een hele toffe game dit, ik speel hem liever dan de eerste Star Fox ook.

Ziet er echt tof uit zo! Gek dat die graphics ook gewoon werken op SNES.
Maar is het is Peach niet in Mario Land! Dat was de introductie van Daisy!Kunstschilder1987 schreef: ↑22 feb 2021, 22:37na het redden van peach kust ze je en stap je samen in een soort ruimteschipje vliegtuig raket achtig ding
mocht je de rom zoeken en niet vinden mag je altijd effe aangeven, stuur ik m je toeKillingRaptor schreef: ↑23 feb 2021, 17:52Ziet er echt tof uit zo! Gek dat die graphics ook gewoon werken op SNES.
Maar is het is Peach niet in Mario Land! Dat was de introductie van Daisy!
Nou ben ik wel benieuwd... Zouden die tjikkies Mario en Luigi ook wel eens door elkaar halen?Kunstschilder1987 schreef: ↑23 feb 2021, 20:33mocht je de rom zoeken en niet vinden mag je altijd effe aangeven, stuur ik m je toeKillingRaptor schreef: ↑23 feb 2021, 17:52Ziet er echt tof uit zo! Gek dat die graphics ook gewoon werken op SNES.
Maar is het is Peach niet in Mario Land! Dat was de introductie van Daisy!het speelde best lekker idd. Vond het ook raar om ds graphics op een snes rom te zien.
Ik haal al die tjikkies door elkaar![]()
haha
Hahaha
wist je dat megacat hier een megadrive cart van verkoopt?
Ja, ik heb die hier wel eens bij iemand op het forum voorbij zien komen. Maar omdat het een echte Speccy tribute game is, vind ik het niet echt passen op het Mega Drive platform, maar ik vind het wel gaaf om te zien dat de game met o.a. Mega Drive, Game Boy, C64 en... best of all!... MSX grafische filters komt. De game heeft ook een fysieke release voor de Spectrum gehad op cassette, dus ik hoop stiekem nog op een MSX versie, die zou ik zo scorenKunstschilder1987 schreef: ↑24 feb 2021, 21:11wist je dat megacat hier een megadrive cart van verkoopt?
https://megacatstudios.com/collections/ ... -des-morts
Zolang je er maar van wistGalious schreef: ↑24 feb 2021, 22:35Ja, ik heb die hier wel eens bij iemand op het forum voorbij zien komen. Maar omdat het een echte Speccy tribute game is, vind ik het niet echt passen op het Mega Drive platform, maar ik vind het wel gaaf om te zien dat de game met o.a. Mega Drive, Game Boy, C64 en... best of all!... MSX grafische filters komt. De game heeft ook een fysieke release voor de Spectrum gehad op cassette, dus ik hoop stiekem nog op een MSX versie, die zou ik zo scoren![]()
jij bedoeld te zeggen dat je je schaamde dat je een pussy wasKillingRaptor schreef: ↑25 feb 2021, 06:55Oh die had ik ook al eens op easy gedaan! Maar vond dat niet het echte einde dus had ik er geen foto van genomen.Op normal raakte ik niet verder eigenlijk, best een moeilijke game dat.
Dat was denk ik in 2020 dat ik die hier als uitgespeeld had geplaatst. Erg toffe game trouwens. Toevallig vandaag nog met iemand over deze game gepraat. Persoonlijk vind ik deze leuker/beter dan bijvoorbeeld een Streets of Rage 2, iets wat waarschijnlijk niet veel mensen met me eens zullen zijn haha.Kunstschilder1987 schreef:SUPER DOUBLE DRAGON, SNES
gespeeld op de evercade
ik geloof dat theo deze allang had uitgespeeld, maar ik denk plaats m wel effe, ook wanneer die niet in het uiteindelijke schema terechtkomt
ah de game uit hetzelfde universe als calymates! om eerlijk te zijn vind ik dát pas een gameprestatie, dat je die game hebt uitgezeten. door mijn liefde voor claymates weleens geprobeerd maar na een halve minuut in gevecht heb ik het telkens helemaal gehad gelijkKillingRaptor schreef: ↑26 feb 2021, 13:35ClayFighter (SNES/Evercade)
De Evercade nog eens aangesloten, hij verdient wat meer liefde.Ben eens door ClayFighter gegaan, wat een vreemde fighter is dit toch eigenlijk. Eerste keer dat ik hem echt speelde nu ook.
![]()
inderdaad, maar dan met doelen achter de persoon. krijg je de bal achter de tegenstander aan de zijkanten krijg je 5 punten, door het midden 2. degene die over tien punten gaat wint een set, best out of 3 wint de wedstrijd.TheDarkWanderer schreef: ↑01 mar 2021, 11:32Haha, waar zit ik naar te kijken joh, soorr hit the target/niet-trefbal?
Durf je wel tegen arme grote sterke stoere ik
Gozert schreef:
Heerlijke game, waar ik overigens nog niet klaar mee ben. Er is namelijk nog genoeg te doen en het nodige vrij te spelen, dus ik ben er alsnog wel wat extra uurtjes zoet mee. Vroeger ben ik blijven steken op de laatste missie, maar die was eigenlijk wel prima te doen. Wellicht toch een voordeel van het ouder worden: tactisch wordt je wat sterker, ondanks dat het reactievermogen iets terugloopt.