Retroblox / Polymega

Nostalgie! Alles vanaf de Atari 2600 t/m de Nintendo GameCube.
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Retroblox / Polymega

13 dec 2021, 15:19

arjen1981 schreef:
13 dec 2021, 13:12
Ja ik vind deze echt wel interessant. Juist precies om gewoon je carts en disks in te doen. Een RetroPie doet mij niks. Ik ben langer bezig met weer nieuwe software er op te zetten en verder te tweaken dan dat ik er echt op speel. Ik denk dat het met een MiSTer bij mij net zo zal gaan al is dat natuurlijk veel toffer en speelt veel fijner. Ik heb wel wensen om er een high end Amiga / Atari ST mee neer te zetten. Ook in een mooie case en met een goede CRT monitor erop enzo. Al denk ik uiteindelijk dat die MISTer als eerste komt voor erbij in mijn NeoGeo MVS.

Maar ik vind de Polymega er erg tof uit zien en hij wordt ook heel goed gereviewd door bijvoorbeeld een Modern Vintage Gamer. Dat maakt het de prijs toch wel waard. Al begin je alleen met de base unit je PSX collectie Dynamike is direct gecovered. En je zet hem in je kamer onder je primaire TV.

Maar ik denk dat ik er pas voor ga als deze in Nederland of Amazon.de ook goed verkrijgbaar is. Om het niet nog veel duurder te maken.
Ja, de base is al voldoende voor CD-based games inderdaad. Maar voor dat handje vol NES/SNES-games die ik heb, is het ook wel erg handig natuurlijk. Ik zou mijn NES en SNES wel houden, maar het scheelt gewoon aansluiten en gedoe met TV's. De reviews zijn inderdaad overal wel goed, dus vandaar dat ik wel twijfel. De kosten waar Synergy het over heeft zijn wel een ding met laten binnenkomen in NL inderdaad, maar goed, dat is wellicht nog te overzien. Ik twijfel...
Afbeelding
arjen1981
Animal Crossing Tour 2020
Animal Crossing Tour 2020

13 dec 2021, 16:54

Ja je koopt er alles bij elkaar ook een PS5 voor. Maar het is zeker een mooi. En N64 is ook aangekondigd.
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

13 dec 2021, 17:59

Ik begrijp de appeal wel, het blijft zo dicht mogelijk bij de authentieke ervaring maar consolideert een hoop systemen tot 1 apparaat onder je TV (voor retro althans). Het is wat de Analogue Pocket voor mij zo aantrekkelijk maakt.
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

13 dec 2021, 20:42

Apenheul schreef:Ik begrijp de appeal wel, het blijft zo dicht mogelijk bij de authentieke ervaring maar consolideert een hoop systemen tot 1 apparaat onder je TV (voor retro althans). Het is wat de Analogue Pocket voor mij zo aantrekkelijk maakt.
Precies, Niels, dat is het ook. Een device dat 2021 waardig is en waar je zoveel diverse systemen op kan spelen met je originele games. Dat is inderdaad best appealing.
Afbeelding

Terug naar “Retro gaming”