SEGA Mega Drive topic

Nostalgie! Alles vanaf de Atari 2600 t/m de Nintendo GameCube.
MHZ

Re: SEGA Mega Drive topic

25 dec 2020, 11:16

Mooie review Don!

De game kwam bij mij gisteren in de bus. Het is de standaard classic edition met plastic hoesje. Ik ben er nog niet aan toe gekomen om de game te spelen.

Wat ik wel apart vind is dat sommige wel een manga / strip boek ontvangen en anderen niet. Beetje random zegmaar. Ik zie sommige met classic edition zonder en met strip boek erbij. Zat er bij jou wel een boekje erbij? Mogelijk dat er bepaalde voorwaarden aan vast zitten (early bird, kickstarter etc).

Maar goed, het is al een wonder dat de game überhaupt bestaat.
Don Cannoli 79

25 dec 2020, 13:39

jack-deejz schreef:
25 dec 2020, 10:00
Mooi om te lezen dat Paprium toch nog is uitgebracht. Vond het al jammer dat ik mensen naar de game had gewezen en vervolgens beroofd leken te zijn van hun geld, inclusief ik zelf.
Mooi om jpuw weer ff in het Mega Drive topic te zien Jack !
Ik kan niet voor anderen spreken maar ook al zou Paprium nooit zijn uitgekomen zou ik jou dat nooit kwalijk hebben genomen.
Dat het zo'n raar verhaal zou worden kon niemand zien aankomen.
Ik zou je zelfs willen bedanken om me op die game te wijzen want ik heb er nu veel plezier mee.

Tänzer wil ook nog altijd eens proberen. En in die upcoming games zit ook weer van alles moois tussen zo te zien.
synergy schreef: Nog betreft dat afdekplaatje, het staat zelfs op de Paprium site in de FAQ:

9. There is something lose inside my cartridge, what it is?
A serial number plate may become loose inside some cartridges when shocked or stored in very low temperatures. This is unfortunate but shall not cause any malfunctions or performance issues. Cartridges sold prior 2021 may be serviceable upon request when a fix is found. Thanks for your patience and understanding.
Ah mooi. Speel ik gewoon lekker door ! :thumbup:

MHZ schreef: Mooie review Don!

Wat ik wel apart vind is dat sommige wel een manga / strip boek ontvangen en anderen niet. Beetje random zegmaar. Ik zie sommige met classic edition zonder en met strip boek erbij. Zat er bij jou wel een boekje erbij? Mogelijk dat er bepaalde voorwaarden aan vast zitten (early bird, kickstarter etc).
Thanks ! Bij mij zat het stripboek er bij de classic edition iig niet bij. De limited edition heb ik nog niet opengemaakt dus dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ik zag online ook mensen zeggen dat de stripboeken voor een deel in een aparte shipment moeten komen. Maar er szijn voor mij geen verdere shipments aangekondigd door ze.
MHZ

25 dec 2020, 15:27

Ah zo! Ik verwacht ook niet dat ie bij de classic er standaard bij zit. Bij de limited zit ie er wel bij in de box, maar daar zit meer bij natuurlijk. Veel plezier ermee!
Don Cannoli 79

25 dec 2020, 18:55

Thanks man, jij ook veel plezier ermee !
MHZ

26 dec 2020, 13:06

Thanks! Ik heb, door gebrek aan tijd, niet eens de mogelijkheid gehad om de doos uit te pakken. Maar ik zie overal wel gameplays en de soundtrack is wel cool. Binnenkort toch maar even zitten en dit spel spelen.

Terug naar “Retro gaming”