Sonic 1 moet ik me ook nog eens aan gaan wagen ja. Misschien als je hem nu eens speelt dat je er ook veel makkelijker doorheen loopt.
fixedsegatarian schreef:onderwater ijs levels zijn meestal frustrerend.
Het verschil alleen met Pier Solar is dat er nu veel aanwijzingen zijn dat Paprium technisch helemaal niet mogelijk is op een Megadrive/Genesis.Don Cannoli 79 schreef: Ach internet soapdrama's , die game komt wel een keer. Pier Solar is er ook uiteindelijk gekomen. Ik heb zelf Paprium 2x gepreordered . Je kunt cancelen en je geld terugkrijgen maar laat ze het maar houden. Mocht die game niet uitkomen , jammer dan heb ik pech. Blijf ik gewoon Streets of Rage spelen
Hear hear!Don Cannoli 79 schreef:Als die dan 80% zo mooi en leuk als Streets of Rage 2 is ben ik meer dan tevreden.
Don Cannoli 79 schreef: edit: ik schijn in een eerdere post al eens gezegd te hebben dat ik Paprium in de Mega Drive zou solderen.... Toch maar eens op Marktplaats gaan kijken voor een soldeerbout ,dan kan ik vast oefenen
Dit is precies het antwoord wat ik ook wilde typen! Ik heb hem zelfs ook 2x besteldDon Cannoli 79 schreef:
@synergy :
Ach internet soapdrama's , die game komt wel een keer. Pier Solar is er ook uiteindelijk gekomen. Ik heb zelf Paprium 2x gepreordered . Je kunt cancelen en je geld terugkrijgen maar laat ze het maar houden. Mocht die game niet uitkomen , jammer dan heb ik pech. Blijf ik gewoon Streets of Rage spelen
Het zou zeker aan de controller poort kunnen liggen ja, goeie! Zal hem binnenkort eens open maken en de soldeerverbindingen eens controleren, of vervangen indien nodig.segatarian schreef:misschien een gammele controller port, zal vervangen moeten worden denk ik, misschien als laatste optie eerst nog even met contact spray proberen?
mocht je toch twijfelen dat het aan je controller ligt, maak hem dan even open en reinig alle magneetjes en toets punten op het printplaatje met contactspray of alcohol
https://www.magicalgamefactory.com/en/b ... /?from=440A new game based on paprium with the same engine should be out in 2019, Yuzo Koshiro accepted to make the whole soundtrack and sega is thinking about editing it as streets of rage 4.
En heb je niet het geld van je pre-orders al op je bankrekening staan.Don Cannoli 79 schreef:Alleen ik hoef geen Mega Drive game te releasen waar een hoop mensen op wachten![]()
Dat zou wel echt heel, heel, heel erg tof zijn! Is dat toevallig niet op 1 april gepost, net zoals die "beta" ROM van Paprium?A new game based on paprium with the same engine should be out in 2019, Yuzo Koshiro accepted to make the whole soundtrack and sega is thinking about editing it as streets of rage 4.