Wellicht heb je er wel eens van gehoord...

Misschien moet je toch Elden Ring een keer een kans geven?HeatherGrace schreef: ↑09 feb 2024, 11:31Vanaf hier kan ik niet meer meedoen! Helemaal geen nieuwe games meer gespeeld.![]()
Pokemon Legends Arceus kon ik echt heel moeilijk inkomen, maar opeens klikte de game bij mij en nu kijk ik rijkhalzend uit naar de volgende Legends game.ikk schreef: ↑09 feb 2024, 14:412022 is weer een moeilijke maar ik geef hem toch aan Pokemon Legends: Arceus. Eindelijk een Pokemon game die echt wat nieuws probeerde en zo'n beetje iedereen in een discord server waar ik in zat was dit aan het spelen en het was heel tof om samen al die wisps te zoeken en die puzzel voor Manaphy op te lossen.
![]()
KillingRaptor schreef: ↑09 feb 2024, 14:26Hoe kan het ook anders voor mij dan TMNT: Shredder's Revenge! Wat een prachtige beat em up is dit zeg. Hele mooie pixelart, geweldige soundtrack, speelt fantastisch,... Echt zo van genoten net als van de DLC.
![]()
Het werkt zo goed omdat juist bij Elden Ring (niks) gestuurd wordt. Dat is toch waar het voor mij wel werkt. Ook met Metal Gear Solid V en Breath of the Wild was de sturing minimaal. Hopelijk volgt Rise of the Ronin ditzelfde patroon.