SNES (Super Nintendo) topic

Nostalgie! Alles vanaf de Atari 2600 t/m de Nintendo GameCube.
KillingRaptor

Re: SNES (Super Nintendo) topic

14 sep 2021, 07:21

Hier is het momenteel vooral via de SNES Mini maar ik probeer tegenwoordig wel enkel games erop te spelen die ik ook origineel heb liggen. Ik blijf het wel supertof om ze te hebben met doosje en boekje, kan er van genieten om daar gewoon naar te kijken.
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

14 sep 2021, 08:42

Ik heb toevallig vorige week iemand een SNES Mini voor de verjaardag gegeven, daar wordt nu iig A Link to the Past gespeeld :)

Mijn SNES staat eigenlijk zo goed als nooit aan, meestal speel ik SNES games op de Switch al vind ik dat de library echt met een bizar traag tempo wordt uitgebreid.
Fing3r

14 sep 2021, 10:47

Ik speel tegenwoordig meestal SNES games op de Switch, puur uit gemakzucht om eerlijk te zijn. De laatste keer dat ik de originele SNES heb aangehad was begin vorig jaar denk ik. De Snes Mini gebruik ik ook nog regelmatig met mijn zoons in de woonkamer voor wat couch multiplayer.
Afbeelding
Ribbelchips

14 sep 2021, 16:38

Ik heb laatst nog een paar uurtjes Sim City gespeeld op de originele SNES op zolder, maar als ik SNES games wil spelen, grijp ik ook veel sneller naar de SNES Classic Mini of Switch Online (als ik mijn abo heb verlengd en de game die ik wil spelen daar op staat). Nostalgie is mooi, maar de digitale alternatieven hebben inmiddels voor mij veel meer voordelen. Savestates, ruimte, draadloze controllers, aansluit-gemak en inmiddels vooral: prijs. Voor de prijs van een beetje gewilde CIB SNES game heb je een Snes mini met twee controllers en elke game die je maar wil... NES en SMD idem trouwens.
Afbeelding
Joey
Veteraan
Veteraan

15 sep 2021, 19:32

Als ik SNES speel is het op de originele hardware. Laatst Hook en True Lies nog gespeeld. Dat zijn pas klassiekers of niet @Tom! ;)
Mark

15 sep 2021, 22:42

Hetzelfde als Joey; alleen maar origineel. Heb niets met emulatie. Staat nu allemaal nog in verhuisdozen, maar speel er elk jaar wel een paar games op uit.

Terug naar “Retro gaming”