Stellar Blade idem. Ik heb de demo nog niet gespeeld. Ben erg benieuwd. 2024 is voor mij echt wel een jaar te zijn voor toffe Playstation exclusives.
Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes

Stellar Blade
Volgens mij is dit een screenshot van Eiyuden Chronicle: Rising. Dat was een matige game.
gecorrigeerd. ik had jullie impressies van Rising gelezen. ik weet nog niet of ik dragons dogma voor die tijd uit heb. maar het is waarschijnlijk wel het eerste spel dat ik daarna ga spelen
De NieR Automata vibe is niet gek natuurlijk, het is een post apocalyptische wereld met androids en OST van Obake. Ik verwacht niet dat Stellar Blade zo'n ingenieus verhaal gaat hebben, maar de combat gameplay vind ik wel een stuk beter. Dat van NieR Automata vond ik namelijk nooit heel bijzonder.
Ja, ik ben er afgelopen weekend mee begonnen! Hij bevalt een stuk beter op PS5 dan de demo destijds op PS4, echt een wereld van verschil. Het nieuwe combat systeem moet nog wel even klikken, want hoewel het DNA van Nioh overduidelijk aanwezig is, voelt het met de Spirit Gauge en de andere mechanics toch heel anders aan. Op basis van de eerste paar missies verwacht ik vooralsnog niet dat het Nioh (2) zal gaan overtreffen, eerlijk gezegd, maar wie weet hoe ik er tegenaan kijk als alles in het combat systeem op z'n plek begint te vallen. Ik kijk er in elk geval naar uit om er dit weekend weer mee verder te gaan!