Interesante releases voor December 2021

Games & systemen van nu en de toekomst (incl. PC en mobile).
arjen1981
Animal Crossing Tour 2020
Animal Crossing Tour 2020

Interesante releases voor December 2021

26 nov 2021, 11:40

We zijn november vergeten! Voor mij was in november Forza Horizon 5 wel de grootste release. En Was Halo Infinite een hele verassing. Maar het is al december en ook daar komt Halo natuurlijk terug met de campaign. Waar kijken jullie allemaal naar uit?

Afbeelding

Volgens mij is het verder niet zoveel aan het eind van dit jaar?
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Interesante releases voor December 2021

26 nov 2021, 12:24

Oh waren we november vergeten ja? Die ga ik toch nog even aanvullen :)

November

[b[Forza Horizon 5[/b]
Afbeelding

Fenomenale racing game, het is decennia geleden dat een racing game zo'n indruk op mij heeft gemaakt. Voor mij een GOTY kanshebber.

Shin Megami Tensei V
Afbeelding

Dit is een game die ik meerdere malen in de podcast heb genoemd als game waar ik het meest naar uitkeek en bijna vijf jaar na aankondiging is ie eindelijk uit. Ik heb pas een paar uur gespeeld en het bevalt erg goed, maar het klikt nog niet zoals ik had gehoopt of verwacht.

December

Halo Infinite
Afbeelding

Ik heb de multiplayer beta nog niet gespeeld maar ik kijk wel erg naar de campaign uit en ga de multiplayer ook nog zeker uitproberen in december.

Asterix & Obelix Smap em All
Afbeelding

Ik was hier oorspronkelijk sceptisch over maar de developer heeft al wat gameplay footage gereleased en dit deed heel erg aan de toffe arcade game denken dus... I'm in!

Sam & Max Save the World
Afbeelding

Dit is een remaster van seizoen 2, ik vond seizoen 1 op z'n best hooguit vermakelijk maar volgens fans is dit seizoen een stuk sterker dus ik ga het een nieuwe kans geven.
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

29 nov 2021, 15:01

Asterix & Obelix Slap em wordt her en der al verkocht dus er is veel video-footage van te vinden, nu ik een langer stuk heb bekeken vind ik het er maar goedkoop uitzien. Bij elke move zegt Asterix (danwel Obelix) ook iets wat snel repetitief wordt, en er zit 0,0 gewicht in de vecht-mechanics. Misschien eentje voor na een prijsdaling voor mij.
Kunstschilder1987
Contacteer:

29 nov 2021, 16:18

Apenheul schreef:
29 nov 2021, 15:01
Asterix & Obelix Slap em wordt her en der al verkocht dus er is veel video-footage van te vinden, nu ik een langer stuk heb bekeken vind ik het er maar goedkoop uitzien. Bij elke move zegt Asterix (danwel Obelix) ook iets wat snel repetitief wordt, en er zit 0,0 gewicht in de vecht-mechanics. Misschien eentje voor na een prijsdaling voor mij.
de gba versie van deze (met dezelfde naam) is voor dat systeempje een gouden game vind ik. Omdat ik die zo leuk vind wil ik deze niet kopen, daarbij vind ik m ook nogal aan de prijs. het ziet er idd goedkoop uit. jammer want de andere xxl game remakes zien er tot nog toe juist mooi verzorgd uit
voor mensen die het interessant vinden te zien wat ik maak:
:investigate: Link naar mijn website/schilderijen :investigate:
Afbeelding
BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels :happy:
TheDarkWanderer

29 nov 2021, 17:12

Halo Infinite ga ik proberen, zit namelijk in de Gamepass. Forza Horizon 5 ga ik zeker spelen. Vond Forza Horizon 4 bijzonder vermakelijk!
I sense a soul in search of answers...
KillingRaptor

29 nov 2021, 19:04

Niet echt iets voor mij in december voor zover ik weet. Enkel Asterix lijkt me wel tof maar ik wacht misschien ook wel op een prijsdaling.
Flozem

29 nov 2021, 20:14

Apenheul schreef:
26 nov 2021, 12:24
Oh waren we november vergeten ja? Die ga ik toch nog even aanvullen :)

November

Shin Megami Tensei V
Afbeelding

Dit is een game die ik meerdere malen in de podcast heb genoemd als game waar ik het meest naar uitkeek en bijna vijf jaar na aankondiging is ie eindelijk uit. Ik heb pas een paar uur gespeeld en het bevalt erg goed, maar het klikt nog niet zoals ik had gehoopt of verwacht.
Ik wacht jouw klik-moment nog even af. Ik heb zelf van het weekend “Nocturne” in de aanbieding gekocht bij Nedgame. Die had ik gemist en was al wat duur aan het worden. Voorlopig ben ik daar wel zoet mee. :)
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

29 nov 2021, 20:47

Flozem schreef:
29 nov 2021, 20:14
Ik wacht jouw klik-moment nog even af. Ik heb zelf van het weekend “Nocturne” in de aanbieding gekocht bij Nedgame. Die had ik gemist en was al wat duur aan het worden. Voorlopig ben ik daar wel zoet mee. :)
Ik ben nog niet zo ver met SMT V, vandaag de eerste eindbaas bereikt en zoals wel vaker bij Shin Megami Tensei het geval is werd ik geheel in de pan gehakt. De sfeer is altijd gaaf in SMT, al houd ik persoonlijk meer van de setting van SMT Soul Hackers en SMT IV dan SMT V. Maar je zal op het forum nog genoeg over de game lezen de komende tijd :)
Zach

29 nov 2021, 21:42

Te weinig tijd om te kunnen genieten van SMTV, maar van wat ik heb gespeeld is het fantastisch.
Geen nieuwe games voor mij in december.
marxkemp
Contacteer:

03 dec 2021, 18:18

Apenheul schreef:Asterix & Obelix Slap em wordt her en der al verkocht dus er is veel video-footage van te vinden, nu ik een langer stuk heb bekeken vind ik het er maar goedkoop uitzien. Bij elke move zegt Asterix (danwel Obelix) ook iets wat snel repetitief wordt, en er zit 0,0 gewicht in de vecht-mechanics. Misschien eentje voor na een prijsdaling voor mij.
Ik heb het gespeeld en helaas moet ik je bevindingen bevestigen.
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

03 dec 2021, 19:39

Ai, zonde :/

Terug naar “Moderne games, consoles en handhelds”