Van de lijst moet ik vooral Luigi's Mansion 3 echt gaan spelen.
Dank toejam! Ik vind het ook erg leuk om te doentoejam schreef: ↑23 aug 2022, 13:00Ik heb deze ooit kort gespeeld omdat ik aan het kijken was wat er nog aan interessante beat em ups uit deze tijd was die ik wellicht nog in de collectie zou willen opnemen. Ik herinner me vooral nog dat ik eindeloos door groene smurrie heen liep terwijl continue de actie voor van alles en nog wat onderbroken werd.
Het is een hele interessante lijst geworden die met de verhalen in dit topic erbij een hele mooie blik in jouw gameervaringen geeft en ook wat je daarbij motiveert. Dank je dat je dit allemaal zo uitgetikt hebt.
Het is een vrij middelmatige game inderdaad, maar ik vond het in ieder geval beter dan Test Drive.
Het is zo'n "if you've played one you've played them all" spel. Voor de een is het Grand Prix Circuit, voor de ander Test Drive, en voor weer een ander is het Rad Racer ofzokingoftherain schreef: Deze heb ik zelf niet gespeeld, maar ik had vroeger iets vergelijkbaars op de ZX Spectrum. Dat zag er natuurlijk veel primitiever uit, maar ik had er wel plezier van. Ik had toen geen idee van welk land de circuits waren, maar de vormen herken ik wel. Eerder dit jaar heb ik F1 2021 gekocht in de hoop dat gevoel weer terug te krijgen. Niet gelukt.![]()
![]()
![]()