Interessante releases voor April 2020

Games & systemen van nu en de toekomst (incl. PC en mobile).
arjen1981
Animal Crossing Tour 2020
Animal Crossing Tour 2020

Interessante releases voor April 2020

29 mar 2020, 18:28

En het al weer April. Wat is maart snel gegaan. Er is ook zoveel gebeurd. En met die gebeurtenissen in het achterhoofd is het maar de vraag of elke release die we deze maand noemen april daadwerkelijk gaat halen. Iets langer wachten is natuurlijk ook geen ramp. Dat is wel het minste wat we kunnen doen. In elk geval kijk ik uit naar:

Resident Evil 3
Afbeelding
De demo van de week gespeeld en die smaakt zeker naar meer.

Final Fantasy 7
Afbeelding
Ook deze demo smaakte naar meer. Ik keek er eigenlijk helemaal niet meer naar uit maar juist de demo heeft mij doen bijdraaien

Op de longlist deze maand staan Disaster Report 4 en de Guacamelee! One-Two Punch Collection.
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Interessante releases voor April 2020

29 mar 2020, 18:40

Arjen dekt al redelijk de lading, maar nog drie andere games verdienen de aandacht IMO.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
kingoftherain

29 mar 2020, 18:49

Sowieso Final Fantasy VII Remake en Trials Of Mana. Zoals je al zegt, als de fysieke games op tijd aankomen. Van Final Fantasy VII Remake had ik de steelbook editie besteld bij Nedgame. Nou ja, afwachten maar.
En voorlopig ga ik er nog wel vanuit dat ik Resident Evil 3 haal, al kwam ik steeds niet erg ver in de demo. Ik time die dodge steeds verkeerd, waardoor het al gauw einde oefening is. Nou ben ik zelf iemand die met de makkelijkste moeilijkheidsgraad van een spel begint en als ik die uit weet te spelen, dan wil ik nog wel eens een graadje klimmen en in de demo kon je niet kiezen, dacht ik.
Misschien dat ik Sakura Wars nog wel wil kopen, maar die zal niet per sé op de dag van release zijn...al zei ik dat eerst ook over Nioh 2 en die heb ik toen na werk meteen gehaald uiteindelijk.
Alle spellen voor de PS4 trouwens.

Disaster Report 4 moet ik de demo nog van spelen, dus daar kan ik nog niet over oordelen.
Als ik het goed heb, stond Guacamelee op voor eind mei, maar is die doorgeschoven naar augustus.
"My life is a chip in your pile. Ante up!" ~ Setzer Gabbiani, Final Fantasy III / VI

kingoftherain by day, N00b Extraordinaire by...er...whenever I feel like it. Watch me suck at games.
N00b Extraordinaire's YouTube channel
Galious
Moderator
Moderator

29 mar 2020, 19:00

Ik had Disaster Report 4 aanvankelijk ook op de radar, maar ik heb afgelopen week de demo gespeeld en dat was een afknapper, zeg. Ik vond SOS The Final Escape indertijd een erg leuke en unieke game op de PS2, maar het lijkt wel of Disaster Report 4 op dezelfde engine draait, zo clunky en gedateerd doet alles aan. Het heeft wellicht nog steeds een zekere oddball appeal, maar ik denk toch dat deze game een hard pass gaat worden voor mij.

Voor de rest is er niks van mijn gading deze maand, afgezien van Resident Evil 3 die hier wellicht nog wel een keer komt, maar ik moet eerst nog de RE2 remake halen.
nmkl pjkl ftmch
Kunstschilder1987
Contacteer:

29 mar 2020, 20:44

ik had final fantasy nog nooit gespeeld... afgelopen dagen een beetje geprobeerd de remaster (zeg ik dat goed?) op de xb1 te spelen... maar ik trek het niet. Eigenlijk zijn het de ps1 graphics smooth gemaakt... maar die gozerd heeft nog altijd de armen van popeye in het zuur... ik zag de eerste beelden van de remake op de ps4, en das wel echt een hele stap vooruit natuurlijk! hopelijk hebben jullie ps4 bezitters er een mooie tijd mee. Nu is final fantasy sowieso niet mijn favo franchise, ik snap wel wat velen er in zien hoor, het zijn topgames :)

Eigenlijk zie ik bij de aangekondigde titels deze maand niks staan dat direct een musthave voor me is.... wat ik even heerlijk vind want de eerste 3 maanden ben ik als een gek tekeergegaan met stapels vita games een enkele 3ds en ps3 en nu afgelopen weken weer naar xb1 verder gegaan. Geen spijt van, heel veel leuks in huis... maar hopelijk kan ik de komende weken weer even wat andere dingen in huis aanpakken, haha.

Natuurlijk blijf ik links en rechts nog games meepakken, maar meestal zijn het dan wat oudere en dus niet full price :)
voor mensen die het interessant vinden te zien wat ik maak:
:investigate: Link naar mijn website/schilderijen :investigate:
Afbeelding
BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels :happy:
kingoftherain

29 mar 2020, 21:13

Kunstschilder1987 schreef:
29 mar 2020, 20:44
Eigenlijk zie ik bij de aangekondigde titels deze maand niks staan dat direct een musthave voor me is.... wat ik even heerlijk vind want de eerste 3 maanden ben ik als een gek tekeergegaan met stapels vita games een enkele 3ds en ps3 en nu afgelopen weken weer naar xb1 verder gegaan. Geen spijt van, heel veel leuks in huis... maar hopelijk kan ik de komende weken weer even wat andere dingen in huis aanpakken, haha.
Iets zegt me dat je komende maand toch wel met wat moois gaat komen.
En ja, Final Fantasy is ook niet voor iedereen, maar leuk dat je het toch wilde proberen.
"My life is a chip in your pile. Ante up!" ~ Setzer Gabbiani, Final Fantasy III / VI

kingoftherain by day, N00b Extraordinaire by...er...whenever I feel like it. Watch me suck at games.
N00b Extraordinaire's YouTube channel
synergy
Winnaar Gameroom Award 2018

29 mar 2020, 21:36

Alleen. Maar. Final. Fantasy. VII. Remake.

(hij is overigens al een paar dagen geleden op de post gedaan, dus hopelijk heb ik -zoals sommigen- 'm ook eerder in huis dan 10 april)
Swey

30 mar 2020, 01:22

Oeh trials of Mana gaat zeker aangeschaft worden, niet op release want : mega-backlog , maar als ie over een tijdje iets zakt in prijs gaat die er zeker komen. FFVII twijfel ik nog aan, heb de remaster ook als dubbel game met VIII geïmporteerd, het ging mij om VIII, ik trok die artwork altijd superslecht ook al heb ik de game uitgespeeld vroeger. Ik wacht even reviews af. Thanks
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

30 mar 2020, 10:25

synergy schreef:

(hij is overigens al een paar dagen geleden op de post gedaan, dus hopelijk heb ik -zoals sommigen- 'm ook eerder in huis dan 10 april)
Zijn er nu mensen die de game in huis hebben? Dat is wel nice!

Voor mij is het op dit moment ook de FF7 Remake die in bestelling staat. Wilde eigenlijk ook nog kijken naar Persona 5 R maar denk toch dat praten met katten en sociaal doen op een high school voor mij niet is weggelegd. Het enige dat nog overblijft is eind van de maand Gears Tactics, en die schijnt volgens de previews best goed te zijn.
Afbeelding
synergy

30 mar 2020, 12:51

Dynamike schreef:
30 mar 2020, 10:25
synergy schreef:

Zijn er nu mensen die de game in huis hebben? Dat is wel nice!

Voor mij is het op dit moment ook de FF7 Remake die in bestelling staat. Wilde eigenlijk ook nog kijken naar Persona 5 R maar denk toch dat praten met katten en sociaal doen op een high school voor mij niet is weggelegd. Het enige dat nog overblijft is eind van de maand Gears Tactics, en die schijnt volgens de previews best goed te zijn.
Yep, kijk maar: http://www.pushsquare.com/news/2020/03/ ... of_release
En nu zie ik mijn post van gisteren die niks te maken had met dat hele RUMAG gedoe. :doh:

edit: Square Enix heeft zojuist zelf ook een statement gepost:
HeatherGrace

30 mar 2020, 16:27

Apenheul schreef:
29 mar 2020, 18:40

Afbeelding

Hey, bekent plaatje ineens!

Misschien handig als ik deze er even bij vermeld. :)

TL;DR Digitale release blijft 24 april. Fysieke versies zijn momenteel verplaatst naar juli om samen met de Switch versie uit te komen. Ivm corona.

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

30 mar 2020, 16:34

Oeh dan wacht ik tot juli. Dankje HeatherGrace!

Terug naar “Moderne games, consoles en handhelds”