Xbox Series X - Het grote topic

Games & systemen van nu en de toekomst (incl. PC en mobile).
arjen1981
Animal Crossing Tour 2020

Re: Xbox Series X - Het grote topic

12 okt 2020, 08:55

Lijkt wel het marketing bureau van Sony die ook de XBOX video maakt. Voelt echt exact als de Play has no limits commercial.
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

12 okt 2020, 09:05

Ik moest ook aan die campagne denken idd!
kingoftherain

25 okt 2020, 08:10

When life imitates art...

Herinnert U zich deze nog... nog... nog....?

Afbeelding

Oops, wrong one. Let's try that again.

Herinnert U zich deze nog... nog... nog...?

Afbeelding

They actually did it!

"My life is a chip in your pile. Ante up!"
Setzer Gabiani - Final Fantasy III / VI

kingoftherain by day, N00b Extraordinaire by...er...whenever I feel like it. Watch me suck at games.
N00b Extraordinaire's YouTube channel
Ribbelchips

26 okt 2020, 10:50

Haha, het heeft wel iets van een koelkastje inderdaad. Maar in tegenstelling tot de PS5 denk je niet: 'Jezus, wat heb jij daar voor ruimteschip onder je TV staan?" ;)
Afbeelding
kingoftherain

26 okt 2020, 10:56

Ribbelchips schreef:
26 okt 2020, 10:50
Maar in tegenstelling tot de PS5 denk je niet: 'Jezus, wat heb jij daar voor ruimteschip onder je TV staan?" ;)
Hahaha, zeker waar. Ik zit er dan ook te denken om een Avengers Tower sticker op m'n PS5 te plakken, ofzo. :happy:

kingoftherain by day, N00b Extraordinaire by...er...whenever I feel like it. Watch me suck at games.
kingoftherain

26 okt 2020, 15:25

arjen1981

26 okt 2020, 15:57

Nog één keer een ingehoudenlineup voor eind oktober begin november:

Carto (Console & PC) ID@Xbox – October 27
Day of the Tentacle Remastered (Console & PC) – October 29
Five Nights at Freddy’s (Android, Console & PC) ID@Xbox – October 29
Full Throttle Remastered (Console & PC) – October 29
Grim Fandango Remastered (Console & PC) – October 29
PlayerUnknown’s Battlegrounds (Android) ID@Xbox – October 29
ScourgeBringer (Android) ID@Xbox – October 29
Unruly Heroes (Android, Console & PC) ID@Xbox – October 29
Celeste (Android, Console & PC) ID@Xbox – November 5
Comanche (PC) – November 5
Deep Rock Galactic (Android, Console & PC) ID@Xbox – November 5
Eastshade (Android, Console & PC) ID@Xbox – November 5
Knights and Bikes (Console & PC) ID@Xbox – November 5
Ark: Survival Evolved: Explorer’s Edition (Android, Console & PC) ID@Xbox – November 17

Hierna zal de storm losbarsten. Ik dacht laat ik in dit Topic verder ook algemeen XBOX nieuwsposten ? Gezien de XBOX One topic waar we dit normaal deden al wat dated voelt.
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

28 okt 2020, 08:30

Lijkt me een goed idee idd Arjen!
arjen1981

28 okt 2020, 15:33

Dan kon de unboxing van de series X door Brad en Jeff niet achterblijven (gister verscheen de PS5):

kingoftherain

28 okt 2020, 22:13

En nu ook een officiële trailer voor de Xbox Series X Fridge. Beetje erg enthousiaste muziek voor een koelkast. Een epische koelkast, dat wel, maar toch.

Het moment dat-ie de doos uit rolt, ging er maar één gedachte door mijn hoofd.

Galious
Moderator
Moderator

05 nov 2020, 17:30

Xbox Series X review van Digital Foundry:

https://www.eurogamer.net/articles/digi ... ole-review
nmkl pjkl ftmch
Ribbelchips

06 nov 2020, 12:32

Ik heb mijn Series X pre-order twee weken geleden omgezet naar een PS5 pre-order, precies om deze reden. De series X zal vast een geweldig apparaat worden, maar alles wat op het ding verschijnt de komende 12-15 maanden zal ook gewoon speelbaar zijn op de One X, die voor mij nog meer dan prima volstaat. De series S lijkt me eerlijk gezegd dead on arrival met die belachelijke storage van 350GB vrij. Alleen de nieuwe COD zal al op 200GB zitten. En dat voor een digital only console met expansion dat momenteel €200 + euro kost. met die extra storage is ie net zo duur als de Series X, maar wel fors zwakker. Waarom zou je dat ooit kopen?

Microsoft verneukt het gewoon opnieuw bij launch hoor. De vorige generatie met verplichte Kinect, €100 meer dan de PS4 en al die vage geruchten en plannen rond 'always online' en het elimineren van used games. En nu hebben ze gewoon geen games. En Sony dus wel. Geen enkele reden voor PS bezitters om naar kamp Xbox te gaan volgens mij. Maar zelfs Xbox Ine X bezitters hebben heel erg weinig redenen om te upgraden de komende tijd. Ik zie het somber in voor de kansen van de console. Als de investering van Bethesda en de toevoeging van EA aan Gamepass merkbaar is zal de series X op een straatlengte achter de PS5 staan, vrees ik.
Afbeelding
dlbyvisual

07 nov 2020, 19:27

Ribbelchips schreef:Ik heb mijn Series X pre-order twee weken geleden omgezet naar een PS5 pre-order, precies om deze reden. De series X zal vast een geweldig apparaat worden, maar alles wat op het ding verschijnt de komende 12-15 maanden zal ook gewoon speelbaar zijn op de One X, die voor mij nog meer dan prima volstaat. De series S lijkt me eerlijk gezegd dead on arrival met die belachelijke storage van 350GB vrij. Alleen de nieuwe COD zal al op 200GB zitten. En dat voor een digital only console met expansion dat momenteel €200 + euro kost. met die extra storage is ie net zo duur als de Series X, maar wel fors zwakker. Waarom zou je dat ooit kopen?

Microsoft verneukt het gewoon opnieuw bij launch hoor. De vorige generatie met verplichte Kinect, €100 meer dan de PS4 en al die vage geruchten en plannen rond 'always online' en het elimineren van used games. En nu hebben ze gewoon geen games. En Sony dus wel. Geen enkele reden voor PS bezitters om naar kamp Xbox te gaan volgens mij. Maar zelfs Xbox Ine X bezitters hebben heel erg weinig redenen om te upgraden de komende tijd. Ik zie het somber in voor de kansen van de console. Als de investering van Bethesda en de toevoeging van EA aan Gamepass merkbaar is zal de series X op een straatlengte achter de PS5 staan, vrees ik.
Nee.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
RKR

07 nov 2020, 23:31

Microsoft doet veel goed ditmaal, behalve de exclusieve games. De PS5 daarentegen heeft in het begin ook niet veel, maar wel Demon's Souls. En 2021 lijkt vooralsnog een uitstekend jaar waar Sony volop in heeft geinvesteerd. Als er niks misgaat komen dan onder meer GT7, Ratchet en Horizon 2 uit, en mogelijk FFXVI.

De Series S storage sucks (Hij is duurder dan de X als je de external SSD erbij neemt lol), maar CoD zal ik er niet op spelen. Al kun je die game partial installeren. De campaign eraf gooien als je die klaar hebt. Series S is een betaalbaar Gamepass apparaat.

De PS5 zal beter gaan verkopen dan de Xbox, dat lijkt er gezien de pre orders en algemene vraag wel op. Ze hebben ook een duidelijk business model, 1 console. En veel exclusieve IP.
Ribbelchips

09 nov 2020, 15:49

Veel mensen die mogelijk interesse in een series S hebben, hébben al een goedkoop Gamepass apparaat. Ik iig wel met de X one X.

De Series X is een top apparaat hoor. Als ie wat meer toffe games had gehad dan had ik die genomen dit najaar, maar ik zie gewoon geen redenen behalve wat hogere resoluties voor games die ik of al heb gespeeld, of die ik ook op mijn Xone X kan spelen zonder 500 euro neer te tellen. En dan is de keuze snel gemaakt.

MS heeft gewoon geen exclusieve games. Dat stigma kleeft natuurlijk al veel langer aan ze, maar het wegvallen van Halo bij launch is daar natuurlijk een harde bevestiging van. Je hoort het in elke console review ook terug. Sure, met de Bethesda aankoop (en mogelijk Japanse toevoegingen) wordt daar aan gewerkt, maar het zal nog wel even duren voor ze daar de vruchten van kunnen plukken. En dan nog is het nog maar de vraag hoe exclusief die vruchten vervolgens zullen zijn. MS verdient meer aan Minecraft op andere systemen dan aan de Xbox versie. Dikke kans dat Doom en The Elder Scrolls ook gewoon speelbaar zijn op de PS5...
Afbeelding
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

10 nov 2020, 08:31

:xbox: Vandaag is de dag! :xbox: Ik zit te wachten totdat de Mediamarkt mij een mail stuurt dat hij daar klaar ligt. Hopelijk nog in de ochtend, maar hij moet er vandaag zijn
Afbeelding
kingoftherain

10 nov 2020, 08:33

We wachten met smart op de Button Bashers unboxing video. :biggrin:

dlbyvisual

10 nov 2020, 08:47

Hoppaaaa! Vandaag werk ik thuis - geen tijdstip doorgekregen van PostNL, maar goed. Zin in!
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

10 nov 2020, 08:50

kingoftherain schreef:
10 nov 2020, 08:33
We wachten met smart op de Button Bashers unboxing video. :biggrin:
Haha die komt er niet vrees ik. Maar als alles goed verloopt heb ik het donderdag in BBB het er vast wel over.
Afbeelding
Ribbelchips

10 nov 2020, 13:48

Veel plezier allemaal!
Afbeelding
Don Cannoli 79

10 nov 2020, 14:45

@Dynamike en @dlbyvisual en de rest vd mensen die een nieuwe Xbox scoren vandaag : Gefeliciteerd , jullie zitten in de current gen !
Ik en m'n PS4 zijn ech tnog sooo last gen.
HAVE FUN !
Galious
Moderator
Moderator

10 nov 2020, 14:59

Have fun & hold on to your seats!

Afbeelding
nmkl pjkl ftmch
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

10 nov 2020, 15:13

Het was een strijd, want Mediamarkt blijft Mediamarkt, maar hij is er!
Afbeelding
Afbeelding
synergy
Winnaar Gameroom Award 2018
Winnaar Gameroom Award 2018

10 nov 2020, 15:16

Heel veel plezier ermee! :xbox:

Ik las dat bij Bol sommige mensen een S hebben ontvangen ipv een X en nu moeten wachten totdat de X weer op voorraad komt. :doh: Dat lijkt me een zware anti-climax op zo'n release dag.
dlbyvisual

10 nov 2020, 15:25

Thanks Don! Lekker Mike! Die van mij is er nog niet. Moet zo online training geven, dus ik kan er toch even niets mee. Hopelijk vanavond dan.

Terug naar “Moderne games, consoles en handhelds”