Hahaha, dat verdient een unboxing video.

Hahaha, dat verdient een unboxing video.
Oe netjes. Ik ben toch iets later geweest vermoed ik met bestellen bij Nedgame. Maar dat geeft dan wel hoop dat de kans groot is dat ik inderdaad bij levering 2 zit straks en niet alsnog bij een levering 3.
Even zodat ik de afmeting kan schatten: hoeveel inch is je tv? Mooi tv meubel!arjen1981 schreef: ↑20 nov 2020, 14:27Super Synergy! Dat oplaad station is toch ook wel een mooie toevoeging aan de setup. Ik had dus zelf de rest al in huis gehaald (meubel en tv) speciaal voor de gelegenheid. De PS5 past makkelijk in een kastje. Alleen blijft het kasje nog even leeg
Het is de fjaellbo lijn van de Ikea. Kan ik voor die prijs zeker aanraden. Goede airflow voor je game consoles. Ps. je ziet mijn dochter in de reflectie en tevens een Genshin Impact. Laat even duidelijk zijn dat ik dat niet zal spelen. Dat is de speel sessie van mijn vrouw.
kingoftherain schreef: ↑21 nov 2020, 12:22Eerder deze week kreeg ik een e-mail van Sony dat mijn PSVR adapter onderweg was en gisteren is hij aangekomen. Ik kreeg al gauw het idee om er een unboxing video over te maken, en omdat ik 'm toch nog niet kan gebruiken de komende tijd, is 't geheel in mijn onzinnige eigen stijl geworden.![]()
Ik had de video gisteren al in mijn aankopen topic geplaatst, maar aangezien ik 'm oorspronkelijk hier wilde zetten (en het toch met de PS5 te maken heeft), gooi ik 'm hier ook nog maar even neer.
Sterkte!![]()