Elden Ring

Games & systemen van nu en de toekomst (incl. PC en mobile).
RKR

Re: Elden Ring

14 apr 2022, 22:48

Er zijn 6 endings

De 3 trophy endings zijn het 'best'. Ze verschillen van elkaar en geven iets meer context. Dit zijn,
Spoiler: weergeven

Standaard ending die je krijgt als je de game uitspeeld zonder sidequest, de eerste optie bij het statue kiezen.

Dark Moon, Ranni quest halen. Zij is dan een blue message op de grond geloof ik.

Frenzy Flame pact. Three Fingers accepteren in de hidden area. Hyetta is helemaal niet nodig. Dit is je enige keuze als je cursed door de flame bent en de boss hebt verslagen. Dit vond ik wel het tofste eind eigenlijk.
Dan heb je dus de overige 3, zaad endings die gewoon carbon copies van de default ending zijn met iets ander kleurenpalet en een ander zinnetje.
Spoiler: weergeven
Goldmask, deze heb ik niet eens gehaald. Maar was dus niet nodig voor de trophy en whatever

Fia. De quest leidt je naar Lichdragon Fortissax in de Deeproot. Leuke quest, toffe boss.

Dung Eater. Seedbed curses vinden in oa. Leyndell en Haligtree. Allemaal geven aan de dan in de Subterranean opgesloten Dung Eater. Irritant om steeds heen te lopen, gewoon allemaal collecten en in 1x geven.
Galious
Moderator
Moderator

09 jun 2022, 19:28

Elden Ring demake voor de Game Boy!

https://shin.itch.io/elden-ring-gb
nmkl pjkl ftmch
arjen1981
Animal Crossing Tour 2020
Animal Crossing Tour 2020

09 jun 2022, 19:42

Cool.

Maar ik hoor nu ook van alle kanten dat we zo een Elden Ring DLC aankondiging te zien krijgen. Zou het zijn? Hypetrain....
synergy
Winnaar Gameroom Award 2018
Winnaar Gameroom Award 2018

09 jun 2022, 20:11

arjen1981 schreef:
09 jun 2022, 19:42
Cool.

Maar ik hoor nu ook van alle kanten dat we zo een Elden Ring DLC aankondiging te zien krijgen. Zou het zijn? Hypetrain....
Ik hoop het! Heb 'm nu twee keer uitgespeeld dus DLC zou meer dan welkom zijn!

Terug naar “Moderne games, consoles en handhelds”