Zit nu in hoofdstuk 4 en ja het kereltje is wel een beetje 'n verwend mamma's kindje. Maar zijn oudere zus pakt hem af en toe goed aan en misschien dat de encounters met de ratten hem een toontje lager doen zingen

- Spoiler: weergeven
Maar toch een stuk fijner dan het kind in de laatste God of War vond ik
Gisteren mijn eerste architect verslagen. Ondanks dat de game technisch best rammelt was dit toch wel behoorlijk episch. Ik merk dat ik wel van de game geniet want in essentie bevat het wel wat Mass Effect goed maakt. De random dialogen, de diepgang van de strijd. Het grote conflict is nog een beetje schimmig want er zijn wel heel veel partijen die er een aandeel in hebben wat ik nog niet zo goed kan plaatsen.
80 uur !Galious schreef: ↑18 sep 2022, 12:36Ik tik inmiddels de 80 uur aan in Elden Ring. Ik heb flink wat kilometers kunnen maken tijdens mijn verlof, maar die is morgen voorbij, dus zal het daarna wel weer een stuk langzamer gaan. Maar ik ga in elk geval langzaam maar zeker richting het einde, pak nog steeds elke cavern, mining tunnel, catacomb en boss fight mee die ik onderweg tegen kom en dat zijn er echt enorm veel. De exploration is zo ongelofelijk tof en rewarding in deze game. Ik vind het ook erg gaaf dat met name de catacombs een steeds groter puzzel element krijgen in de latere gebieden. Love it!
- Spoiler: weergeven
Dat is inderdaad een hele lastige vraag voor op de zondagmiddag!Don Cannoli 79 schreef: ↑18 sep 2022, 13:5880 uur !![]()
En dus nog steeds interessant.
Ik wil deze game ooit eens een kans geven. Maar eerst wil ik dan voor derde keer aan Bloodborne beginnen. Daarna missch Demon Souls remake en dan Elden Ring. Dan gaatnog wel een paar jaar duren denk ik.
Vind je deze nou leuker en of beter dan Bloodborne? Of is dat een hele lastige vraag voor op de luie zondagmiddag?![]()
Elysium vond ik geen reet aan maar SO toch best goed hoor. Kon wel eens de beste in de franchise worden, geen enorm hoge bar maar 2 vond ik toch best sterk op de PS1.Zach schreef: ↑20 sep 2022, 21:14Valkyrie Elysium demo (PS4)
Een schande voor de franchise. Lege grote mappen, saaie gameplay, nauwelijks sfeer en nietszeggend verhaal en characters.
In tijden niet zo'n saaie demo gespeeld.
Star Ocean: The Divine Force demo (PS4)
Ik ben geen groot fan van Star Ocean en heb sinds deel twee geen Star Ocean meer gespeeld. Het is een soort Xenoblade-lite qua exploratie. Grote open-world achtige mappen waar niets in te beleven valt. Maar gelukkig is er DUMA een soort jetpack die je een paar seconden als Superman kan laten vliegen. Het scheelt het eindeloos wandelen in de lege wereld. Op het moment dat ik eindelijk een dorpje had bereikt, kon ik maar tegen enkele personen praten. Toch wel een manco in moderne rpg's en zorgt dat je minder in de wereld komt.
Bedankt Square Enix voor de demo's, dat scheelt weer 100 euro.![]()
Ik kan dat helemaal onderschrijven. Ze komen ook met geheel nieuwe ideeën zoals Harvestella. Ik merk dat het nu weer interessant wordt om de nieuwe Square aankondigingen te zien omdat je weet dat je verrast kunt worden!Apenheul schreef: ↑22 sep 2022, 21:44Ik ben persoonlijk heel blij met de focus van Square-Enix de afgelopen jaren waarin niet alles op 1 of 2 IPs's gevestigd is; doet me aan de SNES en PS1 tijd denken.
NEO: The World Ends With You, Triangle Strategy, Diofield Chronicle, Saga remasters, Forspoken,,Legend of Mana remaster,Tactics Ogre remaster: geef mij alles!
Bovenstaande demo's moet ik nog proberen, ik heb alleen met de Star Ocean franchise nog helemaal geen ervaring.
Dat is inderdaad een mooie selectie. Alleen vallen Valkyrie en Star Ocean helaas niet in die categorie.Apenheul schreef: ↑22 sep 2022, 21:44Ik ben persoonlijk heel blij met de focus van Square-Enix de afgelopen jaren waarin niet alles op 1 of 2 IPs's gevestigd is; doet me aan de SNES en PS1 tijd denken.
NEO: The World Ends With You, Triangle Strategy, Diofield Chronicle, Saga remasters, Forspoken,,Legend of Mana remaster,Tactics Ogre remaster: geef mij alles!
Bovenstaande demo's moet ik nog proberen, ik heb alleen met de Star Ocean franchise nog helemaal geen ervaring.