Een derde semester die ik echt weergaloos vond en waar je 30 uur mee bezig bent, met de beste boss in de game. Het heeft betere graphics (pro enhanced), laad sneller, combat is leuker met ammo wat na ieder gevecht weer vult, betere skills, dungeons zijn getweaked en leuker (vanwege de hookshot onder meer), morgana stuurt je veel minder vaak naar bed, nieuwe confidants zijn tof (de beste zelfs, denk ik, de Akechi confidant is heel bare bones in de main game maar vond ik hier heerlijk). Meer locaties en hangouts.Zach schreef: ↑22 feb 2021, 20:20Ik heb P5 uitgespeeld en deze week komt Strikers. Wat voegt Royal toe, naast een nieuw character en meer confidants? Krijgt de main cast eindelijk wat diepgang?RKR schreef: ↑22 feb 2021, 14:43Royal of de oude?
Ik heb ze beide helemaal uitgespeeld, en Royal is een ziek goede verbetering. Die heeft een relatief makkelijke platina ook, al is dat nooit mijn doel. Ik zou zelfs zeggen, stop indien met de oude game en haal Royal ergens cheap op.
De oude game heb ik ca 100 uur over gedaan en Royal denk ik 120. En dan heb je niet alles 100%.
Je krijgt ook alle DLC, die maken de game wel heel makkelijk maar die hoef je niet te gebruiken. Ik vond Merciless heel coole difficulty, omdat je double damage op weaknesses doet maar ook krijgt. Je wordt dus geforceerd om ze te exploiten en om ze zelf niet te showen maar de battles verlopen veel sneller als je het goed speelt. De catherine outfits zijn heel cool, Ann lijkt echt op Catherine dan lol.
Royal is gewoon een superieur product, ik vind het de beste game in de reeks.
Strikers is gek genoeg een sequel op de oude release. Dus daarvoor hoef je Royal niet te ervaren.