Nintendo Switch

Games & systemen van nu en de toekomst (incl. PC en mobile).
Jeroen

Re: Nintendo Switch

20 nov 2019, 00:49

Stiekem reviews gelezen en ook jullie antwoorden...terwijl m’n vrouw gewoon in de buurt was, maar niets op m’n telefoon mee kon lezen :thumbup1:

Na wat mindere aspecten in de nieuwe games, ook de vrouw gevraagd wat ze vindt van het feit dat de nieuwe Pokemon games NIET de oude Pokemon bevatten, maar meer al nieuwere.
Dat vond ze zelf niet veel aan, zei ze.
Mooi, want dan koop ik er een andere game bij!
Tzt komt er wel een Pokemon spel, maar iig niet Sword of Shield de eerst komende tijd.
Ok Impala!

20 nov 2019, 08:59

Kunstschilder1987 schreef:
OVERIGENS, WISTEN JULLIE DAT IN DE NEDGAME WEBSHOP MOMENTEEL DE TEGOED CODE VOOR 35 EURO TE KOOP IS VOOR MAAR 30 EURO? ik heb zelf geen switch maar ik heb m net voor de 3ds gekocht en opgewaardeerd... toch weer 5 eurootjes voor die indietitel die géén eigen cartridge heeft mooi meegenomen. en binnen 3 minuten per mail de code ontvangen.
Bedankt! Heb er meteen twee aangeschaft. Met de grote Cybersale van a.s. vrijdag in aantocht, toch leuk om 10 euro cadeau te krijgen! :smile:

Check ook zeker de andere aanbiedingen die ze hebben. Ik heb meteen Lego City Undercover en Metroid: Samus Returns op de kop getikt bij Nedgame! :laugh:
Jalf

20 nov 2019, 11:12

Witcher 3, Fire Emblem Three Houses en Dragon Quest Builders 22 voor 44,- zijn ook wel nice, maar échte klappers voor de Switch zitten er vooralsnog imo niet tussen. Gister zat Rollercoaster Tycoon Adventures er nog tussen voor €28, maar die is inmiddels uitverkocht bij Nedgame.

Ik wacht nog mooi even een weekje af voor ik ergens op hap. Ik hoop op een mooie aanbieding voor Luigi's Mansion 3. En Smash wil ik ook nog wel eens proberen voor een leuk prijsje.
Ik doe niet aan onderschriften.
Joey
Moderator
Moderator

21 nov 2019, 16:13

aapje schreef:Niemand hier aan de nieuwe pokemon?
Ik heb ze sinds release en heb er zo'n 20 uur in zitten. Vind het een toffe game die zeker beter had gekund, maar de negativiteit rondom de game is wat mij betreft ongegrond. Het is gewoon een vermakelijke titel en ik vind dat er genoeg nieuwe features zijn. De gym battles voelen grootser en de wild area is een geweldige toevoeging. De nieuwe Pokémon van deze generatie vind ik ook weer erg tof.
Kunstschilder1987
Contacteer:

22 nov 2019, 08:03

Ok Impala! schreef:
Kunstschilder1987 schreef:
OVERIGENS, WISTEN JULLIE DAT IN DE NEDGAME WEBSHOP MOMENTEEL DE TEGOED CODE VOOR 35 EURO TE KOOP IS VOOR MAAR 30 EURO? ik heb zelf geen switch maar ik heb m net voor de 3ds gekocht en opgewaardeerd... toch weer 5 eurootjes voor die indietitel die géén eigen cartridge heeft mooi meegenomen. en binnen 3 minuten per mail de code ontvangen.
Bedankt! Heb er meteen twee aangeschaft. Met de grote Cybersale van a.s. vrijdag in aantocht, toch leuk om 10 euro cadeau te krijgen! :smile:

Check ook zeker de andere aanbiedingen die ze hebben. Ik heb meteen Lego City Undercover en Metroid: Samus Returns op de kop getikt bij Nedgame! :laugh:
Graag gedaan ok impala :thumbup1:
Oh lego city undercover is zon leuke game he.... heb m op de 3ds....
:smile: voor niewsgierige aagjes die het leuk vinden te zien wat ik zoal maak: :smile:
Link naar mijn website/schilderijen

Afbeelding
BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels :evil2:
Ok Impala!

05 dec 2019, 09:55

Doen jullie allemaal mee aan de Nintendo Adventskalender? Iedere dag toffe prijzen. Gisteren was Ori and the Blind Forest (dag 4), daar kun je je op dit moment nog voor aanmelden. Later vandaag gaat vakje 5 open. Andere dagen hebben ze o.a. Dragon Quest XI en Trine 4 weggegeven, dus het zijn serieuze prijzen! :smile:

https://www.nintendo.nl/Nieuws/Adventsk ... 86683.html
Ok Impala!

05 dec 2019, 10:06

En ik heb het nog niet geschreven of dag 5 gaat open... en het is...NBA 2K20 :unsure:
Tom
Moderator
Moderator

31 dec 2019, 10:11

Iemand nog mooie eshop games gekocht?
Broforce heb ik gehaald, nu voor 3,74, en Hard West voor 1,99

Beide titels nog niet gespeeld dus ik ben benieuwd :)

The Touryst lijkt mij ook een topper maar die is nog steeds 19,99 volgens mij.

Golf Story is wel voor de helft en nu 9,99 daar twijfel ik nog over. Iemand ervaring met deze titels? :)
OldSchool
Contacteer:

31 dec 2019, 10:25

Ik heb M.A.C.E. Tower Defense gekocht. Want ik vind dat over het algemeen leuke games en voor 1,19 kun je je geen buil vallen.
Tom
Moderator
Moderator

31 dec 2019, 11:01

Ga ik die eens bekijken! :)

Ik hou ook wel van games als Command & Conquer, Settlers 2, Warcraft 2 en Northgard op de Switch bevalt mij prima moet ik zeggen. Zijn er meer van dit soort games?

En nu ik hoor hoe positief Niels en Steef zijn over "Ring Fit Adventure" (in de hidden gems podcast) ga ik dexe misschien ook maar eens in huis halen :biggrin:
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

31 dec 2019, 13:06

Ring Fit Adventure vraagt wel veel intrinsieke motivatie om door te zetten. Ik denk dat het voor mij een uitnodiging is om training te doen en dat lukt dan voor een paar avonden en daarna denk ik er pas weer aan wanneer het om een of andere reden nodig voelt om iets te gaan doen :)
OldSchool
Contacteer:

03 jan 2020, 13:37

Tom schreef:
31 dec 2019, 10:11
Iemand nog mooie eshop games gekocht?
Noem het een guilty pleasure, maar ik heb momenteel heel veel lol met Pizza Bar Tycoon... Voor 2,49 gekocht, eigenlijk voor mijn vrouw, maar speel het nu dagelijks :evil2:
Jeroen

08 jan 2020, 22:44

Ik kocht ook een Hori screenfilter voor de Switch van m’n vrouw...maar er kwam :cursing: :mad1: alsnog een stofje onder het scherm.

En even verwijderen zoals in dit filmpje lukt mij niet: https://youtu.be/FZaoBcod8ns

Het is dan weleens waar bij de gewone 2019 Switch ipv de Lite versie, maar ik baal goed.
Het haartje zit in het midden van het scherm...

Help!!!!
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

08 jan 2020, 23:11

Het ziet er wel erg simpel uit in dat filmpje idd, volgens mij trekt hij de protector meer opzij dan omhoog in eerste instantie zodat er lucht onder de protector komt. Ik heb geen protector dus heb er persoonlijk geen ervaring mee.
Jeroen

09 jan 2020, 00:05

Apenheul schreef:
08 jan 2020, 23:11
Het ziet er wel erg simpel uit in dat filmpje idd, volgens mij trekt hij de protector meer opzij dan omhoog in eerste instantie zodat er lucht onder de protector komt. Ik heb geen protector dus heb er persoonlijk geen ervaring mee.
Ik vernam van Roel dat jij er ook eentje hebt.
Ik kocht het ivm de krasjes die de dock veroorzaakt bij het plaatsen van de Switch.

Mijn vraag is dan ook; hoe zit het bij jou?
LesserMagic
Contacteer:

09 jan 2020, 04:28

Jeroen schreef:
08 jan 2020, 22:44
Ik kocht ook een Hori screenfilter voor de Switch van m’n vrouw...maar er kwam :cursing: :mad1: alsnog een stofje onder het scherm.

En even verwijderen zoals in dit filmpje lukt mij niet: https://youtu.be/FZaoBcod8ns

Het is dan weleens waar bij de gewone 2019 Switch ipv de Lite versie, maar ik baal goed.
Het haartje zit in het midden van het scherm...

Help!!!!
Mijn advies: ga er mee naar de MediaMarkt en laat hem daar 'professioneel' verwijderen bij de telefoonafdeling. MediaMarkt kan er trouwens ook een nieuwe screen protector opzetten, heb ik met mijn Switch Lite laten doen. Zit er echt superstrak op.
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

09 jan 2020, 10:12

Ik heb geen screen protector, ik dock gewoon voorzichtig en soms heb ik een micro-fibre doekje (dat bij de PSVR zat) over de voorkant van de dock hangen en dan wordt je scherm ook meteen automatisch schoon.

#lifehacks :)
Fing3r

09 jan 2020, 10:16

Ik gebruik al jaren Clearplex op mijn telefoons en mijn Switch, dit is geen glas maar een folie wat ook wel op autoruiten wordt gebruikt. Dit is gewoon een super product, krasjes en dergelijke zie je wel even maar vloeien daarna weer dicht.
Afbeelding
koekiemonster
Contacteer:
eBay gebruikersnaam: Ruud_Luiten

10 jan 2020, 15:00

Gisteren was een Pokemon Direct. Je krijgt nu de kans om je Pokemon Sword game te maken zoals hij bij launch had moeten zijn, voor slechts 30 euro. Mooi hoor! 👍
- portable-games.nl
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

10 jan 2020, 17:33

Dat is wel een beetje te cynisch, zelfs voor jouw standaarden :) Het is van een ander team dan Sword/Shield onder een andere producer, met betere content dan normaal met een 3e release en een hele stap vooruit voor Game Freak tov een full priced 3e versie die meestal slechts hele minimale content kent.
koekiemonster
Contacteer:

11 jan 2020, 15:14

Ik zit er een beetje zo in: http://www.n1ntendo.nl/article/57949/1/ ... len-vriend

Vind ook dat Sword en Shield zeer zwakke games zijn. Plus Gamefreak heeft erg veel gelogen. Helpt dus niet dat ik niet enthousiast ben over zaken die er echt wel standaard in hadden moeten zitten. Gamefreak krijgt hier enorm veel slack.. omdat Pokemon ofzo :/
- portable-games.nl
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

11 jan 2020, 15:47

Opinion-pieces zoals die van n1ntendo.nl zul je altijd blijven houden, sommige fans beschouwen hun franchise in een conservatief licht en zijn tegen alle verandering, sommigen in een progressief licht en vinden dat het al decennia hetzelfde is. En je weet hopelijk wel dat de hele #GameFreakLied movement gebaseerd is op twee losse stellingen uit een interview uit Famitsu die uit context gehaald zijn om de indruk te wekken dat het te veel werk zou zijn om de graphics te updaten he?
koekiemonster
Contacteer:

11 jan 2020, 20:37

Ik houd van simpel: als het dat niet was, dan was het een onmogelijk tijdschema of het interesseerde ze niet. Beiden klinken niet optimaal voor een miljoenenserie..

Maar gelukkig kunnen we nu bepaalde tekortkomingen goed maken door 30eu te schuiven. Of vind je het fijn dat er honderden minder pokemon zitten ten opzichte van de oude 3ds games? ;)

Cynisch I know... maar redelijk zuiver
- portable-games.nl
Fing3r

12 jan 2020, 11:59

Mensen maken zich soms veel te druk, voor beide fronten zijn er argumenten. Maar games zijn er vooral om plezier mee te hebben, het feit dat er minder monstertjes in een game zitten is vooral de reden voor mensen om te zeggen dat ze niet genoeg game hebben gekregen.

Al snap ik ook dat men baalt dat ze niet alle Pokemon kunnen gebruiken die ze in het verleden verzameld hebben, maar in je daardoor niet van een game genieten?

Sent from my J9210 using Tapatalk

Afbeelding
OldSchool
Contacteer:

12 jan 2020, 19:28

Afbeelding
Afbeelding

Vandaag met coins deze game gekocht. Hij was sowieso slechts 0,99 cent, afgeprijsd van 9,99.

Leuk puzzle spel. Je veranderd in een vorm, en zodra je op een knop drukt, ga je bewegen. Je moet dan vervolgens een parcours afleggen. In dit parcours moet je diamantjes verzamelen, heb je ze allemaal gaat er een portaal open. Dit portaal is het einde van een level. Net even zitten spelen, maar het is zeer vermakelijk voor die ene euro. De Child of Light achtige graphics zijn voor mij een bonus.

Dat systeem met die coins is wel mooi. Verzacht de pijn van de reguliere Switch prijzen :).

Terug naar “Moderne games, consoles en handhelds”