Nintendo Switch

Games & systemen van nu en de toekomst (incl. PC en mobile).
Theo79

Re: Nintendo Switch

03 okt 2019, 17:24

koekiemonster schreef:Die Zelda die jij noemt is op een aangepaste manier opnieuw gemaakt voor de Nintendo 3DS enkele jaren geleden. Een remake verwacht ik voorlopig niet.
Bedoel je met 'aangepaste manier' het spel A Link between worlds?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9301I met Tapatalk
Theo79

03 okt 2019, 17:25

Gozert schreef:Ik denk dat de eerste kandidaten de Oracle games zullen zijn, omdat die in principe hetzelfde framework hebben als Link's Awakening.
Dat zou ook leuk zijn. Ik ben ooit wel eens begonnen met die twee spellen maar om de 1 of andere reden niet verder mee gegaan. Toen had ik denk ik andere interesses. Zijn die twee games ook moeilijk of valt dat wel mee?

aapje

03 okt 2019, 17:28

Jep dat is hem!
"Video games are bad for you? That's what they said about Rock n' Roll."Shigeru Miyamoto

Parasola w dupie nie otworzysz. 
Youtube - pink aipom
Farokh

03 okt 2019, 17:33

A Link to the Past remake zie ik ook nog niet komen. En hoe mooi de Link's Awakening stijl ook is, ik verwacht eigenlijk niet dat Nintendo die stijl gaat recyclen voor een daadwerkelijke remake van de SNES game. Voor de Oracle games lijkt me wel waarschijnlijker, maar verwacht het eigenlijk niet.
Theo79

03 okt 2019, 17:41

Ok helaas. Ik hou van Zelda games waarbij je een beetje van boven op de wereld kijkt zoals in A Link to the past en Links awakening. Ik zou dus ook nooit Breath of the wild gaan spelen. Zou het in de toekomst wel mogelijk zijn dat een nieuwe Zelda game in dat stijltje gaat komen?

Klein beetje offtopic maar ik kwam vandaag het volgende filmpje tegen waarin iemand met klei een stukje dorp nabouwt van Links awakening. Ziet er zo tof uit dat ik het toch even wou delen:

https://m.youtube.com/watch?v=w9Mhnf_8waw

Gozert
Moderator
Moderator
eBay gebruikersnaam: gozert

03 okt 2019, 17:56

Theo79 schreef:
Gozert schreef:Ik denk dat de eerste kandidaten de Oracle games zullen zijn, omdat die in principe hetzelfde framework hebben als Link's Awakening.
Dat zou ook leuk zijn. Ik ben ooit wel eens begonnen met die twee spellen maar om de 1 of andere reden niet verder mee gegaan. Toen had ik denk ik andere interesses. Zijn die twee games ook moeilijk of valt dat wel mee?

Het is al weer even geleden dat ik ze gespeeld heb, maar in mijn herinnering zijn ze vergelijkbaar met Link's Awakening qua moeilijkheidsgraad.
koekiemonster
Contacteer:
eBay gebruikersnaam: Ruud_Luiten

03 okt 2019, 17:56

Theo79 schreef:
koekiemonster schreef:Die Zelda die jij noemt is op een aangepaste manier opnieuw gemaakt voor de Nintendo 3DS enkele jaren geleden. Een remake verwacht ik voorlopig niet.

Correct!
- portable-games.nl
koekiemonster
Contacteer:

03 okt 2019, 17:57

Gozert schreef:
Theo79 schreef:

Het is al weer even geleden dat ik ze gespeeld heb, maar in mijn herinnering zijn ze vergelijkbaar met Link's Awakening qua moeilijkheidsgraad.
Seasons is vergelijkbaar, maar ages is beduidend moeilijker en heeft de focus ook op wat lastigere puzzels.

Ze bieden beide mooie werelden en zijn een remake geheel waard. Ik zou ze blind kopen.
- portable-games.nl
Theo79

03 okt 2019, 18:03

Dan is daar het wachten op. Hopelijk doet Nintendo er wat mee.

Koldur

03 okt 2019, 18:48

Theo79 schreef:

Ik ben Koekiemonster niet, maar weet vrij zeker dat dit het geval is. Nintendo heeft met het uitgeven van Link Between Worlds gezegd dat ze zijn begonnen met dit spel als remake van A Link to the Past, maar gaandeweg er een apart spel van gemaakt hebben.
Theo79

03 okt 2019, 19:01

@Koldur dat had Koekiemonster net al aangegeven dat hij dat spel inderdaad bedoelde.
Koldur

03 okt 2019, 19:55

Vreemd, dat ik reageerde zag ik dat nog niet.
Ok Impala!

31 okt 2019, 10:08

Twee dingen gekocht voor de Switch die mijn user experience sterk verbeterd hebben:

Allereerst een Ugreen USB netwerk adapter. Daarmee is m'n Switch in docked mode eindelijk verlost van instabiel Wifi. Het was zo erg dat zelfs filmpjes in de e-shop constant vastliepen. Nu heerlijk constante snelheid. De Switch kan geen grote snelheden aan (ik haal nu 20Mbit), maar nu heb ik in ieder geval altijd een constante snelheid en dus geen haperingen meer! :smile: Kosten: 15 euro

Daarnaast heb ik voor handheld mode een SwitchGrip™ Pro van Satisfy gekocht. In het verleden heb ik ook een grip voor m'n 3DS en Vita gekocht, en man oh man, wat maakt dat een verschil. Het voelt nu alsof je een Pro controller in je hand houdt, waardoor je geen last meer hebt van kramp. Daarnaast ligt de Switch veel stabieler in je hand, waardoor je bij gebruik van de L en R knoppen niet krijgt dat het systeem mee beweegt. Deze grip is zeker niet de goedkoopste op de markt, maar je krijgt dan ook wel waar voor je geld. Er zitten rubber kussentjes aan de binnenkant waardoor je Switch makkelijk erin en eruit geschoven kan worden, zonder te beschadigen. Daarnaast voelt het materiaal zeer stevig in je handen. Voor iedereen persoonlijk een keuze of je dit het geld waard vindt, maar ik wil zeker niet meer zonder! :smile: Kosten: 30 euro
Fing3r

31 okt 2019, 12:34

Nice, die netwerk adapter ga ik ook maar bestellen. Voor op zder ideaal

Sent from my J9210 using Tapatalk
Afbeelding
Flozem

31 okt 2019, 18:03

Yup... die game grip kan ik ook iedereen aanraden. Echt een gemak.
aapje

16 nov 2019, 09:09

Niemand hier aan de nieuwe pokemon?
"Video games are bad for you? That's what they said about Rock n' Roll."Shigeru Miyamoto

Youtube - pink aipom
koekiemonster
Contacteer:

16 nov 2019, 10:04

aapje schreef:Niemand hier aan de nieuwe pokemon?
Nope. Zag er kaal uit, veel negatief nieuws, weinig pokemon, vooral zaken eruit gehaald en wat er gebruikt is zijn 3ds modellen in HD. Ik zou dus wel wat meer effort willen zien. Ik heb Go Evee gekocht en daarmee Gamefreak voldoende gespekt.
- portable-games.nl
Flozem

16 nov 2019, 12:39

Ik wacht standaard tot aanbiedingen voordat ik Pokémon games koop. De oplage van die games is groot zat om een (half) jaartje te wachten...
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

16 nov 2019, 13:03

Voor mij hetzelfde als voor Flozem, ik hoop eigenlijk stiekem op een "3 voor de prijs van 2" actie zodat ik Pokemon Sword en Luigi's Mansion 3 tegelijk op kan pikken. De 3e titel is dan waarschijnlijk een PS4 game (want ik hoop op een goede PS4 deal om mijn Pro te vervangen).
kingoftherain

16 nov 2019, 13:58

Wel gekocht, maar nog niet gespeeld, eerlijk gezegd. Eerst aan Jedi: Fallen Order begonnen.
"My life is a chip in your pile. Ante up!" ~ Setzer Gabbiani, Final Fantasy III / VI

kingoftherain by day, N00b Extraordinaire by...er...whenever I feel like it. Watch me suck at games.
N00b Extraordinaire's YouTube channel
Jalf

18 nov 2019, 11:00

Ook niet gekocht. Ondanks het feit dat ik dankzij Go! Pokemon pas vrij recent heb ontdekt en het heel tof vind, vind ik ook dat ze wel wat meer effort in de game hadden mogen steken. Het is nu geen handheld game meer en dus mag je technisch en qua content ook meer verwachten. Een serie als Pokémon schreeuwt natuurlijk om een volledige open world en geen verplichte paden en onzichtbare muren meer. En natuurlijk toevoegingen via DLC.

Ik heb me een tijdje geleden voorgenomen om sowieso alleen nog games fullpriced te kopen waarvan ik zeker weet dat ik ze direct ga spelen. Ik heb een veel te grote backlog en hoewel de rente op de spaarrekening de 0% aantikt zijn nieuwe games zijn nou niet bepaald de meest verstandige investering...

Bestaan die Mediamarkt 3=2 acties op games nog wel trouwens? Al heel lang gelden dat ik die voorbij heb zien komen.
Ik doe niet aan onderschriften.
Jeroen

19 nov 2019, 22:45

Even een klein beetje raad gevraagd, daar ik een NES collector ben; M’n vrouw krijgt voor Kerst een Switch (2019 model).
Ze is fan van Pokémon, dus wil haar zo’n spel cadeau doen.
Nu zijn “shield” en “sword” uitgekomen.
Kan iemand mij het verschil tussen beide uitleggen?
marxkemp
Contacteer:

19 nov 2019, 22:50

Ik ben geen pokemon kenner maar hrt zit hem in de kans dat je de kans hebt verschillende legendary pokemons tegenkomt

https://www.insidegamer.nl/artikel/dit- ... on-shield/
aapje

19 nov 2019, 22:56

Inderdaad weinig verschil.
Paar exclusieve pokemon :)

Youtube - pink aipom
Kunstschilder1987
Contacteer:

19 nov 2019, 23:18

Jalf schreef:Ook niet gekocht. Ondanks het feit dat ik dankzij Go! Pokemon pas vrij recent heb ontdekt en het heel tof vind, vind ik ook dat ze wel wat meer effort in de game hadden mogen steken. Het is nu geen handheld game meer en dus mag je technisch en qua content ook meer verwachten. Een serie als Pokémon schreeuwt natuurlijk om een volledige open world en geen verplichte paden en onzichtbare muren meer. En natuurlijk toevoegingen via DLC.
Misschien is het mijn retrohart, maar ik vind de verplichte paden juist leuk. Het is hetgeen mij wegjaagt nu bij de zelda franchise, ik vind het namelijk juist leuk om een lijn te spelen, en niet zon immens 'zoek het je maar uit' gehalte. Ieder spel is in structuur nu zo hetzelfde lijkt het wel. Alles open wereld en alles kan... maar goed, ik ben ook zo iemand die iedere castlevania vóór symphony of the night zoveel leuker vind, haha. Ik heb met deze Pokémon nog geen ervaring, maar in de oudere vind ik het lineaire juist ook aangenaam. achja, het is een mening he, niet meer dan dat :).

OVERIGENS, WISTEN JULLIE DAT IN DE NEDGAME WEBSHOP MOMENTEEL DE TEGOED CODE VOOR 35 EURO TE KOOP IS VOOR MAAR 30 EURO? ik heb zelf geen switch maar ik heb m net voor de 3ds gekocht en opgewaardeerd... toch weer 5 eurootjes voor die indietitel die géén eigen cartridge heeft mooi meegenomen. en binnen 3 minuten per mail de code ontvangen.
voor mensen die het interessant vinden te zien wat ik maak:
:investigate: Link naar mijn website/schilderijen :investigate:
Afbeelding
BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels :happy:

Terug naar “Moderne games, consoles en handhelds”