The Legend of Zelda: Breath of the Wild (Wii U / Switch)

Games & systemen van nu en de toekomst (incl. PC en mobile).
KillingRaptor

Re: The Legend of Zelda: Breath of the Wild (Wii U / Switch)

12 mei 2021, 13:11

Galious schreef:
12 mei 2021, 12:47
KillingRaptor schreef:
12 mei 2021, 10:27
Ribbelchips schreef:
12 mei 2021, 10:25
True, best opmerkelijk dat na ruim 4 jaar er nog altijd geen Nintendo Selects serie is verschenen voor de Switch.
Volgens mij heeft de Wii U dat ook nooit gekregen, of heb ik dat nu verkeerd? Nintendo games dalen sowieso niet snel in prijs.
De Wii U kreeg in 2016 de eerste titels in de Nintendo Selects budget range.

Afbeelding
Oh ja, nu herinner ik het me! Keek er alleen nooit naar omdat ik de hoesjes lelijk vond zo. :lol:
synergy
Winnaar Gameroom Award 2018

12 mei 2021, 16:14

TheDarkWanderer schreef:
12 mei 2021, 11:35
Ribbelchips schreef:
Mark schreef:
11 mei 2021, 07:59
Jammer dat 'ie nog steeds zo duur is. Paar jaar terug geleend en uitgespeeld en zou 'm graag nog eens aan de collectie toevoegen, maar de prijs is in al die jaren niet gedaald.
True, best opmerkelijk dat na ruim 4 jaar er nog altijd geen Nintendo Selects serie is verschenen voor de Switch.
Zolang die game echt nog in trek is en er bijvoorbeeld geen opvolger is, zal die prijs ook niet zo snel dalen denk ik.
Bovendien is het de (full) prijs dubbel en dwars waard. Tenminste, als ik kijk naar hoeveel uren plezier ik uit het spel heb gehaald (350 uur en counting), dan zijn er maar weinig andere titels die daar bij in de buurt komen. :smile:
Mark

12 mei 2021, 17:26

synergy schreef:
TheDarkWanderer schreef:
12 mei 2021, 11:35
Ribbelchips schreef:

Zolang die game echt nog in trek is en er bijvoorbeeld geen opvolger is, zal die prijs ook niet zo snel dalen denk ik.
Bovendien is het de (full) prijs dubbel en dwars waard. Tenminste, als ik kijk naar hoeveel uren plezier ik uit het spel heb gehaald (350 uur en counting), dan zijn er maar weinig andere titels die daar bij in de buurt komen. :smile:
Is helemaal waar, maar wij Hollanders hebben niet voor niets het 'kijken, kijken niet kopen'-stickertje opgeplakt gekregen. Vond 'm ook top, maar er komt een moment dat hij onder de 30 beschikbaar komt (release BotW2?) en dan slaat deze raszuivere Nederlander pas toe.
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

13 mei 2021, 12:35

synergy schreef:
Je lijkt mijn directeur wel, die zit ook aan de 350 uur (als het intussen niet meer is). Nu is Zelda (en Nintendo games in het algemeen) voor hem wel een hele nieuwe franchise want hij heeft nooit eerder een Nintendo console of handheld gehad, zijn focus binnen de games industrie is altijd Playstation geweest en hij heeft in zijn carrière veel PS3 en PS4 publishing deals mogelijk gemaakt voor indie developers in Nederland.
synergy

13 mei 2021, 13:40

Apenheul schreef:
13 mei 2021, 12:35
synergy schreef:
Je lijkt mijn directeur wel, die zit ook aan de 350 uur (als het intussen niet meer is). Nu is Zelda (en Nintendo games in het algemeen) voor hem wel een hele nieuwe franchise want hij heeft nooit eerder een Nintendo console of handheld gehad, zijn focus binnen de games industrie is altijd Playstation geweest en hij heeft in zijn carrière veel PS3 en PS4 publishing deals mogelijk gemaakt voor indie developers in Nederland.
Grappig om te lezen dat iemand die zo hoog in de game industrie zit nog nooit een Zelda heeft gespeeld. :smile: Snap wel dat je dan gelijk helemaal om bent met BotW!
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

21 jan 2022, 17:56

Er worden bijna 6 jaar na release nog steeds nieuwe dingen ontdekt in BOTW. Ik ben benieuwd welke nieuwe dingen de sequel gaat brengen. Ik heb het gevoel dat GOTY tussen BOTW2 en Elden Ring zal gaan.

Terug naar “Moderne games, consoles en handhelds”