Vooral April!

Ah ja, ik wilde deze ook hier nog posten. Ik speel hem zelf via een Ever Drive op de Mega Drive.
Sterker nog, Konami had nooit aan pachinko gedacht en bracht ons topper na topper. Castlevania was nog steeds een lopende franchise met enkel toppers, Contra bleef ook 2D, ze maakten nog steeds TMNT en andere goede licensed games en brachten ons al hun arcadetoppers op 1 compilatie.Don Cannoli 79 schreef: ↑10 jan 2023, 11:58Ja lijkt me een goeie film.![]()
En als dit destijds de cover van de Hyperstone Heist was geweest dan was het uitgeroepen tot beste Turtles game ever.
Dan had SEGA de consolewars gewonnen en waren ze nooit uit de console-makerij business gestapt. En had ik nu de nieuwste current gen SEGA console naast m'n PS5 staan. Aaah, if only....
Shredder Rips Pants
Yup... en je kunt erop wachten dat Beyond Good and Evil 2 ook gecanceled wordt, voor zover dat niet al in stilte gebeurd is.Dynamike schreef: ↑11 jan 2023, 20:13Het gaat niet goed bij Ubisoft:
Ubisoft has confirmed the cancellation of three unannounced games following disappointing financial results for its most recent quarter, with the publisher's troubled pirate adventure Skull and Bones also receiving a further delay.
Ja, dan is het zeker balen. Maar misschien heb je wel mazzel en wordt Tears Of The Kingdom ook uitgesteld.
kingoftherain schreef: ↑01 feb 2023, 16:58Maar misschien heb je wel mazzel en wordt Tears Of The Kingdom ook uitgesteld.![]()
Oh nice! Kijken of die beter draait dan de eerste demo.kingoftherain schreef:24 februari komt er nog een demo van Wo Long: Fallen Dynasty.
Tof. AAA of indie?
Triple A! De grote jongens! Zal vooral focussen op games in de eerste helft van 2023. Benieuwd of we verrassingen gaan zien.