Hahaha, Metroid Prime 4, when!?KillingRaptor schreef: ↑07 feb 2023, 17:38Triple A! De grote jongens! Zal vooral focussen op games in de eerste helft van 2023. Benieuwd of we verrassingen gaan zien.
Algemeen game nieuws
- kingoftherain
Bericht
Re: Algemeen game nieuws
"Tears stream down your face, when you lose something you cannot replace"
Coldplay - Fix You
Coldplay - Fix You
- KillingRaptor
Bericht
That is the question. Ik hoop ook dat ze nog een Metroid Prime Trilogy doen voor Switch.
- kingoftherain
Bericht
Daar waren toch wel geruchten over, ofzo?KillingRaptor schreef: ↑07 feb 2023, 18:26Ik hoop ook dat ze nog een Metroid Prime Trilogy doen voor Switch.
"Tears stream down your face, when you lose something you cannot replace"
Coldplay - Fix You
Coldplay - Fix You
- KillingRaptor
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Cool, thanks KillingRaptor, ik had de aankondiging van de Nintendo Direct helemaal gemist. Hij zou 40 minuten moeten gaan duren. Volgens mij was de vorige van die lengte vorige zomer toen hij vol RPGs en farming sims zat. Ik hoop dat er deze keer meer variatie in zit.
Metroid Prime, Pikmin 4 en Zelda ToTK hoop ik van Nintendo te zien, en qua 3rd party content heb ik werkelijk geen idee wat we kunnen verwachten. Ik roep al twee jaar Silksong maar die wordt maar niet gefeatured. Misschien heeft Square-Enix weer een verloren remaster om aan te kondigen, of zien we meer van Dragon Quest III HD-2D.
Metroid Prime, Pikmin 4 en Zelda ToTK hoop ik van Nintendo te zien, en qua 3rd party content heb ik werkelijk geen idee wat we kunnen verwachten. Ik roep al twee jaar Silksong maar die wordt maar niet gefeatured. Misschien heeft Square-Enix weer een verloren remaster om aan te kondigen, of zien we meer van Dragon Quest III HD-2D.
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Ohja en ik hoop dat die Zelda editie Switch OLED wordt aangekondigd (als ie echt bestaat) want ik moet nodig upgraden.
- KillingRaptor
Bericht
Een releasedatum van Advance Wars zou ook tof zijn. Misschien wat meer van de Bayonetta spin-off ook? Al haal ik die sowieso want Bayo.
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
Zelda en Pikmin 4 zag ik langs komen. Metroid nog niet. Dat laatste zal wel helemaal een verrassing zijn, maar ik reken eigenlijk helemaal niet meer op een M Prime deze generatie. Pikmin 4 heb ik ook wel zin in.
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Ik las ergens dat er een price listing voor Zelda TotK online gekomen was voor $ 69 USD, nooooooo....
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Het is wel prettig voor mij dat ie een keer niet onder werktijd tijdens een meeting of examen is ; eindelijk kan ik weer eens een Nintendo Direct live kijken.
- synergy
- Winnaar Gameroom Award 2018
- Ok Impala!
- Contacteer:
Bericht
Je kunt 'm eventueel ook digitaal kopen met zo'n Nintendo game Voucher, twee games voor €99. Scoor je daar bovenop nog wat extra korting door je tegoed via de NintendoLife store te kopen, krijg je dan nog 10% aan dubbele munten van Nintendo en per saldo heb je de game dan voor ca € 42,- Dat is wat ik in ieder geval heb gedaan om XC 3 en TOTK te kopen.

- marxkemp
- Contacteer:
Bericht
Dit is vast een golden cartridgeApenheul schreef:Ik las ergens dat er een price listing voor Zelda TotK online gekomen was voor $ 69 USD, nooooooo....
- arjen1981
Bericht
Dus! Ik had wel een langere Zelda segment verwacht. Maar prima zo. De nieuwe voertuigen sprongen er uit. En Mononoke. De soundtrack nam ook een mooie wending. Lekker mysterieus. Daar hoopte ik al op.
- arjen1981
Bericht
Die level 5 detective rpg zag er ook goed uit. En van de collecties / remasters entrian odyssey.
Sea of Stars lijkt ook nogsteeds een pareltje te worden.
Sea of Stars lijkt ook nogsteeds een pareltje te worden.
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
In de Japanse Nintendo Direct zat ook een remake van Atelier Marie.
Gust melkt de serie hard.
Gust melkt de serie hard.
- KillingRaptor
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Een direct vol remasters van games die ik al heb.
Ik ga Baten Kaitos wel kopen, pracht game.
Ik ga Baten Kaitos wel kopen, pracht game.
- Ok Impala!
- Contacteer:
Bericht
Ik word een beetje wantrouwig van die korte Zelda trailers met weinig gameplay. Het is nog maar 3 maanden tot de release en we weten eigenlijk nog steeds vrij weinig. Ik heb in ieder geval besloten nog maar even te wachten met pre-orderen. Hoe is dat voor jullie?
Het was voor mij sowieso opvallend dat Nintendo geen enkele nieuwe game heeft aangekondigd terwijl het release schedule nogal leeg is de komende maanden en helemaal 2e helft 2023. En waar was Square in deze Direct? De vorige keren waren ze overal, nu alleen OT2.
Persoonlijk werd ik wel heel blij dat de Baten Kaitos rumor waar bleek te zijn. Die gaat er zeker komen als het een goede port is.

Het was voor mij sowieso opvallend dat Nintendo geen enkele nieuwe game heeft aangekondigd terwijl het release schedule nogal leeg is de komende maanden en helemaal 2e helft 2023. En waar was Square in deze Direct? De vorige keren waren ze overal, nu alleen OT2.

Persoonlijk werd ik wel heel blij dat de Baten Kaitos rumor waar bleek te zijn. Die gaat er zeker komen als het een goede port is.

- synergy
- Winnaar Gameroom Award 2018
Bericht
Nee die pre-order ik zonder na te denken of te wantrouwen hoor. Zodra de CE beschikbaar is dan.Ok Impala! schreef: ↑09 feb 2023, 08:48Ik heb in ieder geval besloten nog maar even te wachten met pre-orderen. Hoe is dat voor jullie?![]()

- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Voor iedereen die het gemist heeft, een recap met datums erbij:
Pikmin 4 — July 21st, 2023
Xenoblade Chronicles 3 Expansion Pass Volume 3 — February 15th, 2023
Samba de Amigo: Party Central — summer 2023
Fashion Dreamer — TBA 2023
Dead Cells Castlevania DLC — March 6th, 2023
Tron: Identity — April 2023
Ghost Trick Phantom Detective — summer 2023
DecaPolice — TBA 2023
Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon — March 17th, 2023
Splatoon 3 Expansion Pass — spring 2023
Disney Illusion Island — July 28th, 2023
Fire Emblem Engage Expansion Pass Wave 2 — February 8th, 2023 (Expansion Pass 3 and 4 were also teased but undated)
Harmony: The Fall of Reverie — June 2023
Octopath Traveller II — free demo on February 8th ahead of February 24th game launch
We Love Katamari Reroll + Royal Reverie — TBA
Minecraft Legends — April 18th, 2023
Have a Nice Death — March 22nd, 2023
Sea of Stars (from Canada’s Sabotage) — August 29th, 2023
Omega Strikers — April 27th
Etrian Odyssey Origins Collection (1-3) — June 1st, 2023
Advance Wars 1+2 Re-Boot Camp — April 21st (following an indefinite delay)
Kirby’s Return to Dreamland Deluxe Epilogue reveal — February 24th, 2023
Game Boy and Game Boy Advance games coming to Switch Online — February 8th, 2023
Metroid Prime Remastered — February 8th, 2023
Master Detective Archives Rain Code — June 30th, 2023
Baten Kaitos 1+2 HD Remaster — summer 2023
Fantasy Life: The Girl Who Steals Time — TBA 2023
Professor Layton and the New World of Steam — TBA
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom — May 12th, 202
Zelda komt er denk ik toch wel en verder weet ik het nog niet. Pikmin 4 neig ik naar, net als Metroid Prime Remastered... verder Sea of Stars wel en Octo 2.
Pikmin 4 — July 21st, 2023
Xenoblade Chronicles 3 Expansion Pass Volume 3 — February 15th, 2023
Samba de Amigo: Party Central — summer 2023
Fashion Dreamer — TBA 2023
Dead Cells Castlevania DLC — March 6th, 2023
Tron: Identity — April 2023
Ghost Trick Phantom Detective — summer 2023
DecaPolice — TBA 2023
Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon — March 17th, 2023
Splatoon 3 Expansion Pass — spring 2023
Disney Illusion Island — July 28th, 2023
Fire Emblem Engage Expansion Pass Wave 2 — February 8th, 2023 (Expansion Pass 3 and 4 were also teased but undated)
Harmony: The Fall of Reverie — June 2023
Octopath Traveller II — free demo on February 8th ahead of February 24th game launch
We Love Katamari Reroll + Royal Reverie — TBA
Minecraft Legends — April 18th, 2023
Have a Nice Death — March 22nd, 2023
Sea of Stars (from Canada’s Sabotage) — August 29th, 2023
Omega Strikers — April 27th
Etrian Odyssey Origins Collection (1-3) — June 1st, 2023
Advance Wars 1+2 Re-Boot Camp — April 21st (following an indefinite delay)
Kirby’s Return to Dreamland Deluxe Epilogue reveal — February 24th, 2023
Game Boy and Game Boy Advance games coming to Switch Online — February 8th, 2023
Metroid Prime Remastered — February 8th, 2023
Master Detective Archives Rain Code — June 30th, 2023
Baten Kaitos 1+2 HD Remaster — summer 2023
Fantasy Life: The Girl Who Steals Time — TBA 2023
Professor Layton and the New World of Steam — TBA
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom — May 12th, 202
Zelda komt er denk ik toch wel en verder weet ik het nog niet. Pikmin 4 neig ik naar, net als Metroid Prime Remastered... verder Sea of Stars wel en Octo 2.
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Net als Synergy kan ik niet wachten om de CE te bestellen
Nintendo heeft voor BOTW ook nooit gameplay laten zien, de enige footage kwam van E3 previews van media outlets.Ok Impala! schreef: ↑09 feb 2023, 08:48Ik word een beetje wantrouwig van die korte Zelda trailers met weinig gameplay. Het is nog maar 3 maanden tot de release en we weten eigenlijk nog steeds vrij weinig. Ik heb in ieder geval besloten nog maar even te wachten met pre-orderen. Hoe is dat voor jullie?![]()
Net als Synergy kan ik niet wachten om de CE te bestellen