Wat een nerd zeg. Ik ook.arjen1981 schreef: ↑09 mei 2025, 13:35Ik heb de trailer inmiddels wel een uur gezien denk ik. Misschien ben ik wel helemaal gek. Maar steeds stukjes terug kijken. Er zit zoveel detail in en het verbaast me hoe dit kan. Ik kan niet wachten om rond te lopen rijden in deze wereld. Gebouwen binnen stappen en alles uitpluizen. Mensen volgen om te zien hoe de systemen werken.
Er zijn ook nog 70 enorme screenshots: https://www.rockstargames.com/VI/downloads/screenshots
Dit is wel eentje waar ik een vakantie voor ga opnemen
Algemeen game nieuws
- Mark
Bericht
Re: Algemeen game nieuws
Bericht
Ik hoop dat ze de moment to moment gameplay mechanics eens leuk maken. Maar wat Rockstar wel als enige doet is een soort levende wereld neerzetten met ook veel character interactie. Zoals je dit koppel prive op de bank ziet, en in de kroeg ziet.. allemaal dingen die normaal geen onderdeel uitmaken van een game. Vaak begeleid door een zeer goed gekozen soundtrack.
Ik denk trouwens niet dat de game er zo enorm goed uit gaat zien hoor. Er is maar zoveel dat die consoles aan kunnen. Hooguit 30fps en dynamic 1440p ofzo. Ik denk dat Pro ook geen 60 haalt. Je bent wellicht net als met V beter af door het pas voor de next-gen te halen.
Ik denk trouwens niet dat de game er zo enorm goed uit gaat zien hoor. Er is maar zoveel dat die consoles aan kunnen. Hooguit 30fps en dynamic 1440p ofzo. Ik denk dat Pro ook geen 60 haalt. Je bent wellicht net als met V beter af door het pas voor de next-gen te halen.
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020

Bericht
Ja ongetwijfeld 30fps. Maar dat is prima voor een GTA. Maar met zoiets kan ik echt niet wachten tot de volgende generatie . Bovendien gaan de geruchten dat de PS6 een stuk minder krachtig is dan de 5 pro gezien deze ook richting een handheld gaat.
GTA en RDR en elke andere titel van Rockstar zijn altijd prima geoptimaliseerd bij launch. Zounu niet anders zijn verwacht ik. En daarom ook goed dat de titel is uitgesteld.
GTA en RDR en elke andere titel van Rockstar zijn altijd prima geoptimaliseerd bij launch. Zounu niet anders zijn verwacht ik. En daarom ook goed dat de titel is uitgesteld.
- OldSchool
- Contacteer:
- arjen1981

- Fing3r
Bericht
https://www.bungie.net/7/en/News/Articl ... hon_update
Gaat niet goed daar bij Bungie, Marathon is voor onbepaalde tijd uitgesteld.
Gaat niet goed daar bij Bungie, Marathon is voor onbepaalde tijd uitgesteld.
- Apenheul
- Beheerder

- Contacteer:
Bericht
Donkey Kong Bananza sprak mij niet aan bij de oorspronkelijke aankondiging, maar met deze Direct is mijn mening bijgedraaid. Het begint een bekend truukje te worden van Nintendo dat ze een nieuwe game laten zien op een weinig-vleiende manier (denk ook aan de eerste beelden van Breath of the Wild, Mario Odyssey en de Mario Kart World footage bij de Switch 2 aankondiging) om dan in de volgende trailer all-out te gaan.
Donkey Kong Bananza sprak mij niet aan bij de oorspronkelijke aankondiging, maar met deze Direct is mijn mening bijgedraaid. Het begint een bekend truukje te worden van Nintendo dat ze een nieuwe game laten zien op een weinig-vleiende manier (denk ook aan de eerste beelden van Breath of the Wild, Mario Odyssey en de Mario Kart World footage bij de Switch 2 aankondiging) om dan in de volgende trailer all-out te gaan.
- KillingRaptor
Bericht
Ik vond hem er al tof uitzien bij de eerste trailer, nu kijk ik er echt volop naar uit!
- Joey
- Veteraan

Bericht
Ik weet nog niet wat ik ervan vind dat alles kapot kan, maar ik ga hem zeker proberen!
- Pius
Bericht
Dit ziet er zo onwaarschijnlijk gaaf uit. Kan me over de streep trekken voor Switch 2 als de reviews goed zijn.
"If it's not fun, why bother?"
- kingoftherain
Bericht 
Wooloo = love, Wooloo = life
Ik zag op internet al veel meer positieve reacties, dus ik heb het idee dat ik één van de weinigen ben die het niets doet. Ach ja, zoals ik altijd zeg, je kan niet alles leuk vinden. Ik hoop dat de mensen die er naar uitkijken er veel plezier van hebben.
Wooloo = love, Wooloo = life
Bericht
Weer een project vanuit China. Ik ben tegenwoordig meer van deze games, dan van whatever westerse studios aankondigen. Veel moeten het nog laten zien, maar Wukong was een voltreffer.
Weer een project vanuit China. Ik ben tegenwoordig meer van deze games, dan van whatever westerse studios aankondigen. Veel moeten het nog laten zien, maar Wukong was een voltreffer.
- arjen1981

Bericht
Ik zag deze ook langs komen. Hele indrukwekkende tech. Eerste grote verhaal gedreven actie titel zo te zien. Ala assassins creed / ghost of … niet mijn genre maar des al niet te min indrukwekkend om te zien.
Donkey Kong vond ik een stuk beter ogen in deze dan eerdere trailers. Met name de diversiteit in speelstijlen gaven mij een goede indruk. Lijkt mij niet snel eentonig te worden maar lekker fris zoals Astro Bot.
Donkey Kong vond ik een stuk beter ogen in deze dan eerdere trailers. Met name de diversiteit in speelstijlen gaven mij een goede indruk. Lijkt mij niet snel eentonig te worden maar lekker fris zoals Astro Bot.
- Dynamike
- Beheerder

- Contacteer:
Bericht
Op 10 oktober komt Little Nightmares III uit. Als je nu een digitale pre-order plaatst krijg je Little Nightmares 1 in de enchanced edition erbij.
Hier nog 10 minuten gameplay. Die heb ik zelf niet bekeken. Ik heb aan de releasedate genoeg.
Op 10 oktober komt Little Nightmares III uit. Als je nu een digitale pre-order plaatst krijg je Little Nightmares 1 in de enchanced edition erbij.
Hier nog 10 minuten gameplay. Die heb ik zelf niet bekeken. Ik heb aan de releasedate genoeg.
- Dynamike
- Beheerder

- Contacteer:
Bericht
En er komt nog meer uit de wereld van Little Nightmares aan... Maar geen idee of dit een game wordt of een animatie serie of wat dan ook. In 2017 is er ooit wel een Little Nightmares TV-serie aangekondigd. Wellicht komt deze dan alsnog.
En er komt nog meer uit de wereld van Little Nightmares aan... Maar geen idee of dit een game wordt of een animatie serie of wat dan ook. In 2017 is er ooit wel een Little Nightmares TV-serie aangekondigd. Wellicht komt deze dan alsnog.
Bericht
Take my money. Je krijgt dus een Guncon die op moderne TV werkt, en gelicenseerde arcade roms van onder meer Time Crisis en Point Blank (Namco support dit project):
Ze mikken op een November 2025 release.
Take my money. Je krijgt dus een Guncon die op moderne TV werkt, en gelicenseerde arcade roms van onder meer Time Crisis en Point Blank (Namco support dit project):
Ze mikken op een November 2025 release.
- arjen1981

Bericht
Nice dat is tof! Ik ben wel benieuwd naar de kwaliteit van de emulatie.
Over emulatie gesproken. Hebben jullie de 3d NES emulator ook al gezien:
https://geodstudio.net/
Over emulatie gesproken. Hebben jullie de 3d NES emulator ook al gezien:
- Apenheul
- Beheerder

- Contacteer:
- Apenheul
- Beheerder

- Contacteer:
Bericht
Ik had erover gehoord en had een vermoeden dat ze met een soort parallax extrusion zouden werken wat in VR wel eens met 2D foto's wordt gedaan, maar de screenshots met die emulator laten een andere (betere) aanpak zien. Ben benieuwd.arjen1981 schreef: ↑26 jun 2025, 08:55Over emulatie gesproken. Hebben jullie de 3d NES emulator ook al gezien:
- Pius
Bericht
Die gun ziet er gaaf uit. Ben benieuwd hoe goed het gaat werken. Zit veel potentie in. Komen er ook meer games uit op termijn behalve de aangekondigde 4?
"If it's not fun, why bother?"
Bericht
Dat is dus een beetje het ding. Ik zou het helemaal tof vinden als er bijvoorbeeld games over tijd worden toegevoegd, zoals TC2 wat voor mij de beste lightgun game aller tijden is.
- arjen1981

Bericht
Er gaat vast wel iemand aan tweaken. Maar voor mij hangt het wel op de emulatie. Want we hebben ook Technoperot en daar zou je natuurlijk ook een goede gun bij kunnen zoeken.
Bericht
Gaat goed met Xbox.
The Initiative is zojuist dichtgegooid. Perfect Dark is per direct gecanceld. So much for AAAA gaming.
Turn 10 50% layoffs
CoD studios ook geraakt.
Xbox is dood, book it.
The Initiative is zojuist dichtgegooid. Perfect Dark is per direct gecanceld. So much for AAAA gaming.
Turn 10 50% layoffs
CoD studios ook geraakt.
Xbox is dood, book it.
- Fing3r
Bericht
Ik zeg het al heel erg lang, Gamepass is momenteel geen rendabele route voor Xbox.
Ze wilden Gamepass aantrekkelijker maken en kochten daarom een hele sloot aan ontwikkelaars op, het kerkhof wat ze aangelegd hebben gaat dezelfde kant op als die van EA. Ik vraag mij echt af hoelang ze het vol gaan houden, ze hebben dit jaar nog wel een paar mooie titels uitgebracht en er zit ook nog wel wat moois aan te komen maar groeit Gamepass wel hard genoeg om dit allemaal te kunnen blijven betalen?
Ze wilden Gamepass aantrekkelijker maken en kochten daarom een hele sloot aan ontwikkelaars op, het kerkhof wat ze aangelegd hebben gaat dezelfde kant op als die van EA. Ik vraag mij echt af hoelang ze het vol gaan houden, ze hebben dit jaar nog wel een paar mooie titels uitgebracht en er zit ook nog wel wat moois aan te komen maar groeit Gamepass wel hard genoeg om dit allemaal te kunnen blijven betalen?
Bericht
Nee, GP groeit niet tot nauwelijks. CoD deed ook weinig. Je traint je consument om niet te betalen voor games. Het streaming business model is ook nog altijd niet heel rendabel, waardoor er aan kwaliteit wordt ingeleverd. Dit zie je bij MS gaming ook. Het is toch van, ach ik speel wel via GP en maakt niet uit of ie teleurstelt dan. Je devalueert je product min of meer.
Voor een gezond business model zouden ze op zijn minst van die day one first party games af moeten. Kotick was fel tegen CoD op GP, en voorzag dit probleem eigenlijk.
Wat gaan ze doen? Multiplatform met volle RRP voor nieuwe MS studios games op PS5 en Switch, maar gratis als je een GP sub op een ander apparaat hebt. Het zijn geen netflix series die je in een weekendje binged, maar met een Diablo, TES of CoD zijn gamers al gauw maanden zoet.
Voor een gezond business model zouden ze op zijn minst van die day one first party games af moeten. Kotick was fel tegen CoD op GP, en voorzag dit probleem eigenlijk.
Wat gaan ze doen? Multiplatform met volle RRP voor nieuwe MS studios games op PS5 en Switch, maar gratis als je een GP sub op een ander apparaat hebt. Het zijn geen netflix series die je in een weekendje binged, maar met een Diablo, TES of CoD zijn gamers al gauw maanden zoet.