PlayStation 5

Games & systemen van nu en de toekomst (incl. PC en mobile).
arjen1981
Animal Crossing Tour 2020

Re: PlayStation 5

23 mei 2023, 09:14

Gaan we morgen de showcase nog kijken?

Misschien weer leuk om dit samen te doen op discord?
marxkemp
Contacteer:

24 mei 2023, 21:45

We zijn live!

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk

Don Cannoli 79

25 mei 2023, 09:38

Heeft er iemand een mening over de shwocase? (sorry,geen Discord)

Ik ben over het algemeen wel snel tevreden en ik heb best een paar leuke dingen gezien. Ik vond het een prima showcase maar ik vond het nou ook niet echt heel erg spectaculair ofzo.
Als ik een cijfer moet geven dan geef ik de showcase een 7+.

Met name het PSVR2 gedeelte was underwhelming. Ik had toch gehoopt op meer redenen voor de aanschaf van een headset van€ 600,- . Ik vermaak me er nog altijd prima mee, en ik heb genoeg te spelen maar als dat ding een succes moet worden mogen ze weleens gas gaan geven. Bijvoorbeeld een nieuwe Astro Bot , en eindelijk de aankondiging Half-Life:Alyx om maar eens wat te noemen.

Wat was dan wel tof?

De bevestiging dat RE 4 VR wel de hele game is, is wel awesome natuurlijk maar dat wist ik al wel voor 99% zeker.

En de nieuwe trailer van Synapse vond ik er ook prima uitzien. Dat is wel een game die ik wil spelen.

Qua flatgaming sprong dit er voor mij het meest uit:

Phantom Blade Zero zag er wel interessant uit

En Ultros ziet er ook wel lekker psychedelisch uit:

Verder ook wel Alan Wake 2, en Spider-man 2, Street Fighter 6 enz. maar die staan ook al wel een tijdje op de radar bij een hoop mensen denk ik.

Any thoughts?
KillingRaptor

25 mei 2023, 09:44

Phantom Blade zag er fantastisch uit! En ook excited voor de MGS3 remake. Ik vond het een goede showcase.
Galious
Moderator
Moderator

25 mei 2023, 12:34

Ik heb er achteraf even gauw doorheen geskipped, maar ook voor mij sprongen Phantom Blade Zero en Ultros eruit. Daarnaast vond ik de gameplay van The Plucky Squire er echt superleuk uitzien, maar die game was natuurlijk al veel eerder aangekondigd.

Dat waren in elk geval mijn 3 highlights.
nmkl pjkl ftmch
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

25 mei 2023, 13:49

Ik heb het vanochtend teruggekeken, het was okay. Op basis van de teleurstelling die ik beproefde op grote fora als Resetera en de recap van Kinda Funny Games die qua voorkeuren over het algemeen erg uitgelijnd zijn met Playstation had ik iets desastreurs verwacht maar ik denk dat mensen met hype en hoge verwachtingen binnen kwamen. Het voelde eigenlijk veel meer als een doorsnee Xbox One periode Microsoft E3 persvonferentie dan een Playstation Showcase met veel CG trailers en afwezigheid van echte blockbusters. Er zit niets nieuws tussen wat ik per se moet spelen maar met Game Pass Ultimate en PS+ komen een aantal van deze games vast wel eens langs om te proberen.
Don Cannoli 79

25 mei 2023, 14:25

KillingRaptor schreef:
25 mei 2023, 09:44
Phantom Blade zag er fantastisch uit! En ook excited voor de MGS3 remake. Ik vond het een goede showcase.
Ja Phantom Blade Zero zag er zeker fantastisch uit ! Wel ff afwachten natuurlijk, de dev S-GAME zei me niks. Op Playstation Blog staat dat het een Chinese dev is die vooral smartphone games heeft uitgebracht. So, fingers crossed.

En de MGS3 remake heeft denk ik wel een hoop mensen blij gemaakt. Ik heb afgezien van de demo van deel V op PS4 nooit een MGS game gespeeld. Misschien dat ik deze wel een keer wil proberen.
Galious schreef: Ik heb er achteraf even gauw doorheen geskipped, maar ook voor mij sprongen Phantom Blade Zero en Ultros eruit. Daarnaast vond ik de gameplay van The Plucky Squire er echt superleuk uitzien, maar die game was natuurlijk al veel eerder aangekondigd.

Dat waren in elk geval mijn 3 highlights.
Oh ja Plucky, die lijkt me idd ook leuk. Die was zelfs nieuw voor mij.
Apenheul schreef:
Het voelde eigenlijk veel meer als een doorsnee Xbox One periode Microsoft E3 persvonferentie dan een Playstation Showcase met veel CG trailers en afwezigheid van echte blockbusters. Er zit niets nieuws tussen wat ik per se moet spelen maar met Game Pass Ultimate en PS+ komen een aantal van deze games vast wel eens langs om te proberen.
Ja ik dacht ook dat het meer een soort van State of Play was dan een echte showcase.
Zach

25 mei 2023, 20:38

Vond het niet echt denderend. Het is alsof het weer 2004 is met MGS3 en RE4. Prima games hoor, maar ik vind persoonlijk de oude games ook nog prima speelbaar op de PS2/GC. Alan Wake 2 was wel tof, benieuwd of het verhaal een beetje goed zal zijn.
arjen1981

30 mei 2023, 20:39

Ik ben wel in voor een goede Snake Eater remake. Zo'n collectie met een port van 3 games veel minder.

Marathon vind ik de grootste verassing.

Dragons Dogma 2 en Alan Wake 2 smaken ook naar meer.

Towers of Aghasaba vond ik interessant:

En Ultros lijkt mij wel de juiste elementen te hebben om zich bij een Hollow Knight of de andere kant Ori aan te sluiten:

Terug naar “Moderne games, consoles en handhelds”