Onze grote vriend Dynamike heeft letterlijk mijn leven verpest door me deze game aan te smeren.
Ja, het is een mobile game. En ja, het is enorm verslavend. De Evercade collectie kan op marktplaats…
Ik denk het, maar ik ken Hearthstone niet. Maar het is card baard en turn based. Doet me ook denken aan Magic the Gathering Arena.
Ha! Ik ben ook hartstikke verslaafd. En je was me voor. In reactie op Oldschool zijn verslaving dacht ik ook deze te posten. Het punt is dat wanneer je neer gaat je gelijk nog een run moet doen. En dat gaat maar door en door en door. Deze komt terug in mijn top 10 van het jaar 2022.
Graag gedaan. Snap!OldSchool schreef:
Onze grote vriend Dynamike heeft letterlijk mijn leven verpest door me deze game aan te smeren.
Ja, het is een mobile game. En ja, het is enorm verslavend. De Evercade collectie kan op marktplaats…
Jammer man, ik vond dat echt een hele toffe game. Bijna alle sidequests gedaan ook.
Ik heb het een tijdje geleden geprobeerd. Op zich was het wel geinig, maar ik vond het het nét niet helaas.KillingRaptor schreef: ↑18 nov 2022, 09:48Jammer man, ik vond dat echt een hele toffe game. Bijna alle sidequests gedaan ook.
Yep, ik ben er net mee begonnen in de lunchpauze (opgepikt in de Steam Autumn Sale). Na twee runs al meteen hookedarjen1981 schreef: ↑17 nov 2022, 08:21Ha! Ik ben ook hartstikke verslaafd. En je was me voor. In reactie op Oldschool zijn verslaving dacht ik ook deze te posten. Het punt is dat wanneer je neer gaat je gelijk nog een run moet doen. En dat gaat maar door en door en door. Deze komt terug in mijn top 10 van het jaar 2022.
Gaaf! Doe je nu de + versie, zeg maar? Normaal vind ik dat niet zo aantrekkelijk, maar bij deze heb ik dat ook met veel plezier gedaan. Alleen dan andersom. Ik begon met Claire.
New game + bedoel je? Ik begreep dat er een A- en B- verhaal in zit per karakter, maar ik ben niet verder gekomen dan 1 playthrough met Claire, dus daar ben ik mee gestart en geëindigdHeatherGrace schreef: ↑24 nov 2022, 11:42Gaaf! Doe je nu de + versie, zeg maar? Normaal vind ik dat niet zo aantrekkelijk, maar bij deze heb ik dat ook met veel plezier gedaan. Alleen dan andersom. Ik begon met Claire.![]()
Klopt! Als je één keer de story door bent, kun je daarna een verkorte versie spelen als het andere character om alles te zien vanut hun perspectief.toejam schreef: ↑24 nov 2022, 13:11New game + bedoel je? Ik begreep dat er een A- en B- verhaal in zit per karakter, maar ik ben niet verder gekomen dan 1 playthrough met Claire, dus daar ben ik mee gestart en geëindigdHeatherGrace schreef: ↑24 nov 2022, 11:42Gaaf! Doe je nu de + versie, zeg maar? Normaal vind ik dat niet zo aantrekkelijk, maar bij deze heb ik dat ook met veel plezier gedaan. Alleen dan andersom. Ik begon met Claire.![]()
![]()
Gisteren weer een maandje gamepass gekregen bij de doritos en herkende dit plaatje dus maar even geinstalleerd. Het lijkt op, speelt als een simpele mobiele game maar het is echt enorm verslavend. Het is heerlijk om oppermachtig te worden en ineens compleet weggevaagd, meestal zo rond de 11e minuutarjen1981 schreef: ↑17 nov 2022, 08:21Ha! Ik ben ook hartstikke verslaafd. En je was me voor. In reactie op Oldschool zijn verslaving dacht ik ook deze te posten. Het punt is dat wanneer je neer gaat je gelijk nog een run moet doen. En dat gaat maar door en door en door. Deze komt terug in mijn top 10 van het jaar 2022.
Twee RPG podcasts die ik regelmatig luister praten ook al maanden over hoe goed Xenoblade Chronicles 3 is. Ik ben er nog altijd niet aan begonnen, ik wil namelijk eerst Future Connected spelen maar ik heb soms ook een verlangen om een serie te starten die ik nog niet ken (ik heb bijvoorbeeld net KOTOR achter de rug en ben nu aan de .HACK serie begonnen). Maar in 2023 hoop ik aan Xenoblade toe te komenOk Impala! schreef: ↑25 nov 2022, 15:55Al een tijdje geen update gedeeld over wat ik allemaal speel. Dat komt vooral doordat ik een paar maanden besteed heb aan Xenoblade Chronicles 3 (NS). Wat kan ik zeggen... dit is simpelweg het beste deel in de serie. XC1 heb ik heel erg hoog staan, maar XC3 heeft dit weten te overtreffen. Prachtig verhaal, gigantische wereld, zeer sterk script, geloofwaardige karakters en goede voice acting. Ik heb er 100+ uur aan besteed omdat er zoveel te ontdekken viel. Alles valt prachtig samen in een ijzersterke game. Monolith is inmiddels lichtjaren vooruit op andere JRPG ontwikkelaars. Als je een beetje JRPG fan bent en XC1 was in jouw straatje, dan mag je XC3 zeker niet laten passeren. Ongekend!![]()
![]()
Ik heb 1 en 2 voor de Switch, maar ik moet er eerlijk gezegd nog aan beginnen. Ik hoor wel vaker dat het goede spellen zijn, dus deel 3 zal vast ook wel eens in huis komen, maar ik kan niet garanderen dat ik ze binnenkort ga spelen.Ok Impala! schreef: ↑25 nov 2022, 15:55Al een tijdje geen update gedeeld over wat ik allemaal speel. Dat komt vooral doordat ik een paar maanden besteed heb aan Xenoblade Chronicles 3 (NS). Wat kan ik zeggen... dit is simpelweg het beste deel in de serie. XC1 heb ik heel erg hoog staan, maar XC3 heeft dit weten te overtreffen. Prachtig verhaal, gigantische wereld, zeer sterk script, geloofwaardige karakters en goede voice acting. Ik heb er 100+ uur aan besteed omdat er zoveel te ontdekken viel. Alles valt prachtig samen in een ijzersterke game. Monolith is inmiddels lichtjaren vooruit op andere JRPG ontwikkelaars. Als je een beetje JRPG fan bent en XC1 was in jouw straatje, dan mag je XC3 zeker niet laten passeren. Ongekend!![]()
![]()
Ik had deel 2 ook al een tijdje op m'n lijstje staan. Maar dit jaar heb ik in één klap deel 2 én deel 3 uitgespeeld. Samen ca 200u... dus het is wel een flinke tijdsinvestering! (maar die is het zeker waard)kingoftherain schreef: ↑27 nov 2022, 22:21Ik heb 1 en 2 voor de Switch, maar ik moet er eerlijk gezegd nog aan beginnen. Ik hoor wel vaker dat het goede spellen zijn, dus deel 3 zal vast ook wel eens in huis komen, maar ik kan niet garanderen dat ik ze binnenkort ga spelen.![]()