Volgens mij in het verkeerde topic gepost

Ik denk dat ik het meer met de stylus ga spelen. Want elke keer dat ding pakken of uit de 3DS halen blijft maar een gedoe inderdaad en in gevechten is het wel een stuk prettiger dan met m'n dikke duim die figuurtjes tekenen.Fing3r schreef: ↑05 mar 2020, 20:50Trouwens even een vraagje van mijn kant, na een paar uurtjes gespeeld te hebben heb ik maar besloten dat ik de game in zijn geheel met de stylus ga spelen. Ik merk dat ik me eraan stoorde dat ik hem er steeds bij moest pakken omdat hij mijn vingers niet altijd goed pakt. Na het een poosje zo gepeeld te hebben ben ik er wel over uit dat dit het fijnste werkt.
Aaah zonde, kan je, als je wil, uitleggen wat er aan ontbrak voor je om verder te spelen? Dan kunnen we dat meenemen in de uitzending en kijken of dat ook voor ons een ding is/was.Kunstschilder1987 schreef: ↑08 mar 2020, 20:45ik ben toch gaandeweg afgehaakt... mijn interesse heeft het verloren. ik vond ht zeker geen vreselijk spel maar het is gewoon niet helemaal aan mij besteed
ohja hoorDynamike schreef: ↑08 mar 2020, 22:24Aaah zonde, kan je, als je wil, uitleggen wat er aan ontbrak voor je om verder te spelen? Dan kunnen we dat meenemen in de uitzending en kijken of dat ook voor ons een ding is/was.Kunstschilder1987 schreef: ↑08 mar 2020, 20:45ik ben toch gaandeweg afgehaakt... mijn interesse heeft het verloren. ik vond ht zeker geen vreselijk spel maar het is gewoon niet helemaal aan mij besteed
je verwoordt het prima! overigens als gezien de prijs wel een echt prima game in z'n genre. dat mag ook gezegd worden.Apenheul schreef: ↑08 mar 2020, 22:52Ik gebruik zelf de stylus eigenlijk niet, je kan ook de stick gebruiken voor de mini-games en knoppen voor de handelingen. Voelt wel suboptimaal maar ik ben links dus de stylus er steeds bij pakken is dan lastig.
Maar ik begrijp je punt wel met de gimmick, de mini-games om een actie te triggeren zijn wel erg repetitief en simpel en hoewel ik het in het begin opzich wel geinig vond voegen ze eigenlijk nauwelijks wat toe.
Volgens mij kun je daarmee naar die eh 'kauwgomballenautomaat' waar je Whisper van hebt gekregen om nieuwe Yo-Kai en items uit te draaien. Maar ik kan me vergissen.
Klopt, ik had een paarse en daarmee kan je een bal halen uit de automaat die je aan het begin de eerste Yo-Kai geeft. Er zitten volgens je pocketspook hele bijzondere Yo-Kai's opgesloten in die machine.
Dat lijkt, op Kunstschilder na, een bekende "klacht" te zijn
Heb ik inderdaad ook gedaan, maar je kunt dus maar 3 coins per dag gebruiken