Club Button Bashers - Nioh

Alles over onze uitzendingen en komende afleveringen.
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Club Button Bashers - Nioh

30 jun 2020, 20:18

Afbeelding

Het tweede deel is er al, maar als je bij het begin kan beginnen, dan moet je dat zeker niet laten. En dat gaan we doen in de nieuwe Club Button Bashers. Nioh staat centraal, hebben wij besloten. De game is hier op het forum door een aantal mensen al tot het bot toe gespeeld, maar voor Mike en Niels is het allemaal nieuw. Althans, Mike heeft de game al eens een stukje gespeeld. Maar nu is het menens! We gaan er keihard in, maar door de vakantieperiode die nu speelt trekken we iets langer uit voor deze game. Geen 4/5 weken, maar richting de 7 of 8 weken pakken we.

Geeft ons en jullie de tijd om allemaal gezellig mee te doen!
Afbeelding
Fing3r

Re: Club Button Bashers - Nioh

30 jun 2020, 21:00

Zal kijken of ik hieraan meedoe, eerst nog even The Last of Us Part II uitspelen. Mogelijk dat ik Nioh voor een prikje kan vinden dat ik meedoe.

Sent from my J9210 using Tapatalk

Afbeelding
Galious
Moderator
Moderator

30 jun 2020, 23:48

Oeh, wat een goede keuze voor Club Button Bashers! Ik speel Nioh met jullie mee, maar dan wel de sequel :smile:
Ik kan later ook nog wel mijn ervaringen met het eerste deel delen in het topic.

In elk geval veel plezier met deel 1, heren. Als jullie daar net zo hard op gaan als arjen1981 en ik, then you're in for an absolute treat :thumbup:

Fing3r schreef:
30 jun 2020, 21:00
Zal kijken of ik hieraan meedoe, eerst nog even The Last of Us Part II uitspelen. Mogelijk dat ik Nioh voor een prikje kan vinden dat ik meedoe.
Je kunt de game voor nog geen 15 euro vinden bij amazon.nl :smile:
nmkl pjkl ftmch
arjen1981
Animal Crossing Tour 2020
Animal Crossing Tour 2020

01 jul 2020, 13:35

Ik ken elk hoekje inmiddels (Platinum) dus weer niet of ik nog een hele ronde mee speel. En is het denk ik ook wel even wennen weer als je 2 gewend bent want je gaat echt wel de tweaks missen die in deel 2 zitten. Maar mocht iemand een boost nodig hebben voor een level die deze niet door komt dan kom ik je graag uit de brand helpen. Ik zal in elk geval zeker hier mee gaan praten. Een geweldige serie is dit!

Terug naar “Afleveringen en discussie”